26
Jungkook
,,Tae kde jsi? Už jsi tady měl dávno být!" Křikl jsem do telefonu když už jsem snad hodinu přešlapoval na místě.
,, Vždyť jsem za tebou" otočil jsem se a uviděl Taeho opírajíc se o otevřené dveře auta.
,,To jsi měl říct hned ne?" Vypnul jsem hovor a telefon si dal do kapsy.
Chtěl jsem si sednou na místo spolujezdce ale Tae mě zastavil.,,Kam jako jdeš? Pojď sem" nechápavě jsem se na něj podíval, ale šel jsem za ním.
,,Co.." překvapeně jsem na něj zůstal koukat a celý ztuhl.
Tae se mi vrhl na rty a pevně mě držel kolem pasu.,,To ani nedostanu pusu na přivítanou?" Probral mě z mého tranzu.
Hned jak jsem si uvědomil co řekl tak jsem po něm skočil jako divoká šelma.
Tae se do polibku zasmál stejně jako já.Vysel jsem na něj a užíval si ten pocit jeho rukou na mém zadečku a to že u něj můžu být tak blízko.
,,A-asi by jsme měli jít" řekl jsem udýchaně když jsem Taeho od sebe násilím, upozorňuji násilím, odtáhl. Vůbec mě nechtěl pustit. Ne že by mi to vadilo to ne ale chápeme se.
Tae mě neochotně pustil a věnoval mi poslední pusu na tvář.
Lehce jsem zčervenal a šel si sednout na místo spolujezdce.Při cestě
Nevěděl jsem že je to tak daleko.
A hlavně jsem nevěděl že Tae bude mít stojáka v kalhotech!Snažil jsem se nedávat na jevo že to vím, ale jaksi to nešlo.
,,Tebe to nebolí?" Vyhrkl jsem z nenadání a otočil se na něj.,,Jsi všímavý Kookie. Ano bolí to ale musím to vydžet" řekl a na chvíli se na mě podíval.
,,A chtěl by jsi pomoct?" Naklonil jsem se k němu se svým natrénovaným nevinným úsměvem.
,,Já se bránit nebudu" řekl a jednou rukou pustil volant.
,,Hlavně jeď pomalu"Taehyung
Zbožňuju tuhle jeho úchylnou nevinnou stránku.
Už od té doby co se na mě pověsili jsem se nějak nemohl ovládat.Kookie mi rozepl knoflík a zip. Svoje prsty jsem mu zapletl do vlasů a hladil ho po halvičce.
Vytáhl můj úd a začal ho všelijak olizovat a sát ze všech stran. Musel jsem se stále soustředit na cestu, ale moc to nešlo.Poroto jsem jel docela pomalu.
,,Jungkookie"
Je já můžu vydávat kapitolu o půl pátý ráno 😂 jsem skleróza a zapomněla jsem jí vydat včera 😅
Docela by mě udivovalo kdyby byl teď někdo vzhůru 😂
ČTEŠ
Without Heart[✓]
Vampire,,ty nejsi tak nevinný jak vypadáš že?" ,,To musíš posoudit sám" 15+ COVER: @TheshyTae •16.6.2018 °1.8.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsázkou. Je starý a v tu dobu jsem byla lehce too much in kpop a shiping takže thank you very...