🅂🄴🅅🄴🄽

1.5K 136 6
                                    

7

Taehyung

,,Proč jsi mi to neřekl?" Držel jsem ho stále blízko u sebe, aby se nebál že ho tu nechám.

,,Bál jsem se"řekl a v jeho očích se neobjevila žádná emoce.
,,Čeho prosimtě?" Ustaraně jsme se na něj díval a pomalu s ním popošel až ke zdi, kde jsem se rukou opřel vedle jeho hlavy.

,,Ž-že..že tě pak už nebudu zajímat, a že mě pa-pak už nebudeš vnímat a budeš mě...ignorovat"
,,Ale prosimtě. Pro mě budeš vždycky ten roztomilý Jungkookie.
A teď pojď musíme jít do školy. A večer si spolu dáme večeři"

Jungkook

Propletl jsi se mnou prsty na rukou a spolu jsme šli zaptky do školy. Ta palčivá bolest v krku mě ale zabije. Bolelo to jako bych spolkl roztavené železo spolu s ostrými hřebíky.

◀️▶️

S Taem jsme si dali sraz v parku hned vedle školy. Byl jsem tam přesně na čas, ale Tae nebyl nikde.
Začínal jsem se trochu obávat, že na mě zapomněl.
Když se mi kolem pasu omotaly dvě silné ruce tak jsem se hned uklidnil.

,,Já už myslel že nepřijdeš"nemusel jsem se ani otáčet abych věděl, že je to Tae.
,,Přece bych na tebe nezapomněl" rychle jsem se otočil a zůstal omámené koukat.
,,Vypadáš...úžasně" vydechl jsem.

Opravdu mu to moc slušelo.
,,Hned bych si s tebou nechal říct" řekl jsem mu skoro až nadržené do ucha.
Cítil jsem, že ho to trochu vyvedlo z míry, ale nenechal to na sobě znát.

,,To si necháme na později ano?"
,,Dobře" nevině jsem odpověděl a chytil ho oběma rukama za rameno.
Spolu jsme se vybrali směr nějaký bar.
Tae říkal že je to na lovení nejlepší.

Teda alespoň na to první

Without Heart[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat