🄽🄸🄽🄴

1.3K 140 17
                                    

9

Taehyung

Kookie se pořád rozhlížel, ale k nikomu nešel. Nakonec skočil u mě s prošebným pohledem.
Záporné jsem zakýval hlavou.
,,Tae on to bez tebe nedá" zasmál se  Jimin pijící nenápadně krev z nějaké dívky.

Mrzutě jsem si povzdechl a došel až ke Kookiemu, který se na mě roztomile usmíval.
,,Máš štěstí, že jsi tak roztomilý jinak bych se na tebe vykašlal".

,,Sám moc dobře víš, že by jsi to neudělal" pověsil se na mě a svými rty se začal věnovat mému krku.
Spokojeně jsem zavřel oči a trochu zaklonil hlavu dozadu.

,,To jsem jako tvůj pokusný králík?" Zasmál jsem se.
,,Možná" řekl s tajemným výrazem ve tváři a za ruku mě odtáhl někam do tmavší části téhle veliké místnosti.

,,Bude tě to hodně bolet?" Málem jsem omdlel z toho jak roztomile a starostlivě to řekl.

,,Pro mě to bude spíše velké vzrušení a slast Jungkookie" na jeho rtech byl úchylný úšklebek.
,,Tak to abych se hodně snažil"cítil jsem jak se pomalu zakousáva do mé tepny a jak začíná pít. Slyšel jsem jak spokojeně zamručel a dal spokojeně pil.

Musel jsem se kousnout do rtu abych nevydal hlasitý sten co se mi dral z hrdla z návalu slasti.
Pevně jsem Kookieho chytil kolem pasu a přitáhl si ho k sobě co nejblíže, aby se jeho špičáky zaryl hlouběji.

Ta slast mě asi zabije




















Tak tohle je opravdu špatná kapitola

Without Heart[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat