🅃🅆🄴🄽🅃🅈 🄽🄸🄽🄴

984 97 4
                                    

29

Jungkook

Otočil jsem se na podpatku a rychlým krokem mířil pryč.

Prodral jsem se davem lidí až k hlavnímu východu a vylezl ven.Před barem mě k sobě stáhl nějaký týpek,který byl stoprocentně nadržený jako prase.

Teď na něj vážně náladu nemám.Silou jsem ho odstrčil a pokračoval v cestě domů.

"Kookie!"zakřičel někdo za mnou.Tae.Nechci ho vidět.Pokračoval jsem v cestě a ignoroval jeho křik.

"Jungkooku zastav sakra!"křikl po mě znovu a jeho upíří rychlostí se dostal předemě.Chytl mě za ramena.Jeho ruce jsem hned odstrčil a kousek od něj odstoupil.

"Já už na to nemám Tae"vykřikl jsem zoufalým tónem.

"Kookie"povzdech si."víš že jsem ti říkal že..." "Vím co si mi říkal" skočil jsem mu do řeči.

"Ale já na to prostě nemám.Jsem do tebe zamilovaný a tohle prostě po mě nemůže nikdo chtít"zavzlykal jsem a sklopil pohled.

"Mrzí mě to"řekl."nemrzí a sám to dobře víš"to už jsem začal křičet.

"Nikdy jsi nikoho nemiloval.Nevíš jaký to je ,když jsi do někoho zamilovaný a on si klátí lidi na potkání přes gauč!"vykřikl jsem a otočil se k němu zády.

"Jsi strašný sobec Taehyungu"










Moje sestra akamiska26 mě požádala ,abych se vás na něco zeptala ,jelikož ona nemá ,kde se zeptat :D 

potřebovala by od někoho udělat cover a psát se jí někam na objednávky moc nechce.Pokud by se tu našel někdo ,kdo by byl té lásky a udělal jí ho byla by moc ráda.Jediná podmínka je ,aby ten cover dělal šikovný a né aby to vypadalo,podle jejích slov, jako její covery co si dělala sama.Kdyby se někdo odvážil ,tak jí má prý napsat zprávu a ona mu řekne bližší informace😋

Ale zpět k příběhu 😏 co myslíte že se bude dít dál ?

Without Heart[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat