🅃🅆🄴🄽🅃🅈 🅃🅆🄾

1.2K 95 6
                                    

22

Taehyungu

Přemístil jsem svoje rty na jeho krásný a nedotknutý krček a začal ho na něm líbat a jemně olizovat.

Dával jsem si veliký pozor, aby jsem se ho zuby vůbec nedotkl.
Bohužel jsem měl hrozné nutkání se mu do krku zakousnout a pít jeho úžasnou krev.

,,Kookie já to nevydržím" řekl jsem a doufal v to, že to Kookie neslyšel přes bublání vody.

,,Když ti jí dám sám tak to bude v pořádku" usmál se na mě jeho úchylným a neodolatelným úsměvem.

S nadějí v očích jsem se na něj podíval a on hned pochopil mojí tužbu a hlavně potřebu.

Svoje zápěstí si přiložil ke rtům a pomalu je dal od sebe. Jeho tesáky se zabodli do zápěstí a krev z něj mu začala téct pomalu do pusy.

Když už měl plnou pusu tak svou ruku odtáhl a jemně se na mě usmíval.

,,Zakloň hlavu" řekl pomocí myšlenek. Počkat tohle umí taky?!
Jako poslušný pejsek jsem zaklonil hlavu a vyčkával. Kookie mě trochu  sešoupl dolů stoupl dopředu.

,,Ahh~" vzdychl  jsem protože se rozkrokem otřel o ten můj.
,,Provokatére" zasmál jsem, když se Kookieho obličej objevil před mým.

,,Otevři pusinku" pomalu jsem ji otevřel a opět vyčkával.
Kookie se ke mě přiblížil a pomalu dal rty od sebe tak ,aby krev tekla jen malým pramínkem přímo mezi mě rty.

Hned jak jsem pocítil tu sladkou, teplou a hlavně úžasně hutnou krev v ústech, tak jsem se mu přisál na rty a chtěl jí víc a víc.

Cítil jsem jak mi stéká mezi koutky a kape do bublající vody, ve které se po chvíli ztratí.

Jungkook

Jak je nenasytný! Roztomilé!
Moje ústa už byla prázdná ,ale on mě nepřestával líbat na rty a hrát si s mým jazýčkem.

Neprotestoval jsem. Naopak jsem mu vycházel vstříc.
,,Tae...vyp-vypni to" řekl jsem udýchaně mezitím co jsem mu jazýčkem cítil tvář od mojí krve. Jak byl nenasytný tak se celý umazal.

Na nic nečekal a vypnul bublání vody. Nastalo krásné ticho.

Taehyung

Kookie mi během chvíle sundal poslední kus oblečení co jsem na sobě měl a nevinně se na mě podíval.

,,Tae můj zadeček je už hodně nedočkavý" z té jeho roztomilosti jsem ještě více nadržený!

Úchylně jsem se usmál a přemístil se i s ním do většího, ale zato studenějšího bazénu.

Kookie se otřásl chladem ,ale nic neříkal.

Jungkook

Byl jsem surově přiražen do plochého rohu bazénu, který byl trochu studenější než vířivka.

Tae mě jednou rukou držel kolem pasu a druhou rukou mi putoval po těle až k zadečku do kterého zasunul naráz dva prsty.

,,A-ahh~" zavzdychal jsem mu přímo do ucha a cítil, že se Tae usmál.

,,Tae..
Ahh~ říkal jsem že tvrdě to mám nejraději"





Po dlouhé době nová kapitola
😅
Potřebuji od vás pomoc🙌
Chtěla bych vás poprosit, aby jste mi do komentářů napsali jaký název by se vám líbil k tomuto příběhu. Mě osobně se ten co má teď nelíbí ,jelikož jsem zjistila,že dějem nemá nic moc spojeného😅
Od koho název se mi bude líbit nejvíce tak zmíním v popisku osobu co název vymyslela, přejmenuji tak příběh a další kapitolu budu věnovat jí/jemu😉
Všechny co mi pak napíšou nějaký nápad tak zmíním v samostatné kapitole kde napíšu všechny vaše  nápady(možná XD)

To by bylo asi tak všechno a doufám že vás bude hodně co mi nějaký nápad napíšou💕💕

PS: jeden název už mám ale nejsem si tím jistá a dokud nebudu mít cover tak název změnit nemůžu 😅
Za chyby se omlouvám 😅

Without Heart[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat