🄵🄾🅄🅁🅃🅈 🅂🄸🅇

1K 92 5
                                    

46

Jungkook

Nadechl jsem se a s mým nevinným úsměvem jsem otevřel dveře dokořán. Otevřel jsem pusu překvapením. ,,Ahoj Kookie, Zavři pusu než ti do ní něco vletí" na slovo něco dal velký důraz při vyslovování věty. Koženou vestu, pod kterou měl zřejmě jen tílko. Ty jeho ruce...Bože za co mě trestáš?

,,Jo promiň ahoj" Rychle jsem se vzpamatoval a vyšel z domu. Zamkl jsem a klíče si schoval do kapsy u kalhot. Hned jak jsem se otočil si Tae za pas přitáhl k sobě blíž.

,,Sluší ti to" moje tváře chytili lehce narůžovělý odstín a já uhýbal pohledem. ,,Děkuju. Ty vypadáš přímo úžasně" až když jsem to řekl jsem si vlastně uvědomil co jsem řekl.

,,Ne..tak jsem t-to říct ne" Taeho pohled mě umlčel.,,Děkuju ti Jungkookie" dostal jsem jemný polibek na čelo. Musel jsem se usmát, protože mě to potěšilo. Poté mi prohrábl moje černé vlasy a pousmál se.

,,hádám že tě barvil Jimin. Ale ta černá ti sluší" Počkat..

,,Jak víš že mě barvil Jimin?" zeptal jsem se překvapeně. ,,Zapomněl jsi že umím číst myšlenky? Když jsem sem jel tak jsem ho potkal a trochu si s ním popovídal. Byl na něj opravdu vtipný pohled když si v hlavě řekl, že se těší na mojí reakci až tě uvidím"

,,áhá" zasmál jsem se ale pak trochu znervozněl.,,Tak můžeme jít?" ,,Musíme tam dojet je to docela daleko a myslím si že se ti nechce běžet. ,,Máš pravdu nechce" Přitakal jsem a rozešel se k autu. Chtěl jsem nastoupit ale zabouchl mi dveře zpátky rukou.

,,Copak?" otočil jsem se na něj s úsměvem ale ten mě, po vyslovení jeho slov, přešel.


,,Copak nedostanu pusu na přivítanou?"



















myslíte že bude Kookie tak hodný a Taemu jeho přání vyplní?  

Without Heart[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat