4
Jungkook
Už od toho co jsem promluvil jsem z něj nezpustil oči. On ze mě taky ne. Cítil jsem pohledy všech jak na mě upřeně zírají.
Jeden se na mě nedíval. Měl zavřené oči a na rtech jemný úsměv.
Hned co jsem se představil otevřel oči a stále se na mě díval.Zaslechl jsem že pan učitel říká, že si můžu sednout kam chci. Volná místa byla uprostřed a u pana neznámého.
Jako správný hajzlík jsem si sedl, s provokativním úsměv a pohledem mířeným na něj, do prostřední lavice.
Celou hodinu jsem nějak moc nic nevnímal a jen si užíval tu všechnu pozornost.
Jenže tu byl takový malý problém. Když mě někdo kousne a napije se mojí krve, tak budu patřit už jen té osobě a moje krev bude vonět jenom té osobě. Další problém je že se bojím že se nechám kousnout od špatné osoby a pak toho budu litovat. Nebo že mě někdo kousne násilím a já pak zůstanu sám.Tohle jsem ale pustil z hlavy a díval se z okna za kterým krásně pršelo.
◀️▶️
Dával jsem si věci do skříňky když se vedle mě opřela něčí ruka. Otočil jsem hlavu do práva, abych zjistil kdo to je.
Podle mých předpokladů. Byl to on.,,Jsi takový nevinný doopravdy nebo to jen hraješ?" S úsměvem jsem se opřel zády a skříňku. Položil jsem mu ruce na boky a přitáhl si ho k sobě blíž.
,,Japak se jmenujete pane fetující mojí krev?" Na tváři se mu na chvíli objevilo překvapení ale to hned vystřídal neodolatelný velký úsměv.
,,Kim Taehyung. Nemůžu za to že je úplně neodolatelná" zašeptal mi do krku a začal mi na něj pokládat motýlí polibky. Spokojeně jsem se usmál když jsem cítil pohledy všechno spolužáků na chodbě.Slyšel jsem i nějaké otázky.
Jak to že mu to dovolí?
Taehyung si na někoho udělá zálusk a hned ho má. To je nefér!
Ta jeho krev tak krásně voní. Škoda je není moje.
Naklonil jsem se k jeho uchu a zašeptal mu do něj.
Taehyung
Překvapeně jsem se otočil když najednou někam zmizel.
Hned ke mě přiběhl Jimin.
,,Co ti řekl?" Zeptal se zvědavě.,,Že se o jeho krev budu muset dost snažit a že není žádná děvka na jednu noc"
ČTEŠ
Without Heart[✓]
Vampire,,ty nejsi tak nevinný jak vypadáš že?" ,,To musíš posoudit sám" 15+ COVER: @TheshyTae •16.6.2018 °1.8.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsázkou. Je starý a v tu dobu jsem byla lehce too much in kpop a shiping takže thank you very...