IX

548 12 4
                                    

P.O.V Aaron

Nie zrobiło mi się tej suki ani trochę żal. Ta debilka gdy byliśmy razem, spowodowała wypadek abym od niej nie odchodził. Uprzykrzała mi się 2 lata aż w końcu się przeprowadziłem z rodzicami tu. Nienawidzę jej dlatego muszę poprosić  aby Clara udawała chociaż jakiś czas moją dziewczynę.

-Nie wierze, Aaron Fortman nie zapomniałby o mnie.-powiedziała z udawanym uśmieszkiem.

Raczej widać po jej zachowaniu, że nie jest pewna tego co właśnie powiedziała.

-Mylisz się Van.

Powiedziałem i podszedłem do Clary. Ustałem na przeciw i spojrzałem w jej oczy. Były śliczne. Ona stała z założonymi rękoma na piersi i patrzyła na mnie z uniesionymi brwiami. Chyba wie co się szykuje bo widzę jak się lekko cofa. Nie chciałem żeby zobaczyła to Vanessa więc szybko podszedłem do dziewczyny i wbiłem się w jej usta. Zachwiała się więc położyłę ręce na jej biodrach i przyciągnąłem bliżej mnie. Ona położyła ręce na mojej klatce piersiowej próbując chociaż trochę odsunąć mnie od siebie. Rozszerzyła oczy, ale i tak oddała pocałunek. Słyszałem prychnięcie blondynki a potem trzask drzwi chyba od jej mieszkania. Jeszcze raz musnąłem usta Clary i poszedłem do auta.

Co jak co ale całować umie :).

**************************

No to mamy pierwszy pocałunek Aarona i Clary

Czy Clara zgodzi sie udawac jego dziewczyne. 

Babysitter J.D. & D.J.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz