Arkadaşlar okuduktan sonra vote tuşuna basmaya mı eriniyosunuz canını yediklerim, velev ki beğenmediniz bunu belirtin ama bir voteyi şu mümin kardeşinize çok görmeyin, hadi öptüm🌹
Bora
Hızlı adımlarla Kuzeyler'in evine giderken neden böyle acilen çağırdığını anlayamamıştım.
-Hoşgeldin Bora
-Hoşbuldum kardeşim de n'oluyo?-Gel içeri, dediğinde ayakkabılarımı çıkarıp salona geçtim. İçeride bizimkilerden kimse yoktu ve ciddi anlamda şaşırmıştım. Kuzey de bunu yüz ifademden anlamış olacak ki;
-Özel bir konu Bora az sonra diğerlerini neden çağırmadığımı anlayacaksın, zaten çağırsam da gelemezlerdi, dedi.
Kuzeyin ne anlatacağını deli gibi merak etsem de çok merak etmiyormuş gibi yaptım.
-Bizimkiler neden gelemiyormuş ki?
-Çünkü şu an hepsi ev hapsinde, ve telefonlarına el konuldu.
-Ne!?. Lan niye?
-Hani Pars,Ufuk ve Melisa bizim eski fabrikanın duvarlarına grafity yapıyorlardı ya işte dün akşam polis devriye gezerken bunları yakalamış karakolluk olmuşlar, ailelerini falan çağırmışlar,zaten Melisa'nın ailesini biliyorsun. Parsla, Ufuğun babası da Melisanın babasının böyle bir ceza verdiğini duyunca onlar da vermiş anlayacağın 1 hafta evden okula okuldan eve abicim.
-Vay amına koyayım bunlar polisi görünce kaçamamış mı lan?
-Polis arkalarından gelmiş,kulaklarında da kulaklık varmış
Pars ile Ufuk zaten böyle şeylere dikkat etmezdi polislerin bir gün onları yakalayacağı akıllarının ucundan bile geçmemiştir eminim ama Melisa'nın böyle bir dikkatsizlik yapacağı aklıma gelmezdi, bu yüzden şaşkındım.
Bir süre sessiz bir şekilde oturduk Kuzey anlatmakta zorlanıyor gibiydi ve bende zorlamak istemiyordum.
Ne zaman anlatırsa o zaman dinleyecektim. Kendi kendime içimden konuşurken konuşmaya başlamışı;
-Bak bora bu duyduklarından sonra ne yaparsın bilmiyorum, bende ne yapacağımı bilmiyorum ve şu an tek istediğim sözümü 1 kere olsun kesmeden dinlemen.
-Tamam kardeşim dinliyorum
-Bugün cumartesi olduğu için büyük ihtimalle görmedin eğer hafta içi olsaydı kesin okuldan biri zaten sana yetiştirirdi, bizimkilerin de telefonları ellerinden alındığı için şu an onlarda bilmiyor, sen de pek sosyal medya çocuğu olmadığı için sık sık girmezsin ama ben hiç çıkmadığım için görd-
-Offf yeter ulan bir de kesme diyorsun nasıl kesmeyeyim anlat artık şunu
-İyi be, bak şimdi bizim okulun itiraf sayfasında bir resim paylaşılmış.Resimde Mert var, seni sevdiğini söyleyen çocuk, neyse kafasını bir masaya koymuş uyurken, kafasının yanında da telefonu var ve fotoğrafı çekenin kim olduğunu bilmiyoruz ama uyuduğu yer büyük ihtimal evi olduğu için bir arkadaşı da Mert'i telefonda whatsapp açık bir şekilde uyurken yakalamış ve mesajlar görünecek şekilde resmini çekmiş. Hangi şerefsiz ise bir de mesajlar olur da görünmezse diye onun telefonundan üşenmeden hepsini ekran resmi alıp kendine göndermiş ve o çektiği resimle birlikte paylaşmış.
-Eee ne yapayım ben bunu Kuzey, bunun için mi çağırdın beni?
-Lan bir kesme ya anlatıyoruz işte
-Devam hadi
-O resimde Mert'in seninle mesajlaşması var daha doğrusu sana yazdıkları.
Açıp resmi gösterdiğinde Mert'in benim onu engellediğimde yazmış olduğu yani bana iletilmeyen mesajlar vardı, onun gay olduğunu önceden kimsenin bilmediği -hatta ailesinin bile-, ama şimdi herkesin her şeyi öğrendiği mesajlar vardı.
Sizi seviyarram❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siz Tek Ben Hepiniz | texting | boyxboy
Short StoryMert: Sen hayatımda gördüğüm en sikimsonik beyinli homofobiksin Bora. Bora: Değilim lan değilim! -Bu mesaj silindi- Bora: Siktir lan şerro •Wattpadde ilk "Siz Tek Ben Hepiniz" adlı eserdir. kütüphanesine eklemeyen de ne biliyim « 25.06.18 »