2.8

3.4K 206 82
                                    


  Bilinmeyen'in son yazdığı mesajdan sonra kırmızı görmüş boğa misali telefonu elimden bıraktım.

Gay olduğumu nereden bildiğini bilmiyordum, ve hiç tanımadığım birisinin bunu bilmesi sinirlerimi bozuyordu.

Ayrıca beni sevdiğini söylemişti.

Ve erkekti.

Ama ben ona onun istediği o sevgiyi veremezdim.

Kalbim hala Bora'nın benden nefret ettiğini kabullenememişti, her adını duyduğunda çıkarcasına atıyordu.

Ah ne gurursuz kalbim vardı.

Bu yüzden kırmak istemiyordum beni seven birini. Tabiki de beni sevdiğine hemen inanmamıştım fakat doğru olabilme ihtimali de vardı.

Bu yüzden terslememeye çalışıyordum.

Çünkü değer verdiklerimden başka kimse beni huyum suyum için sevmemişti ki.

Tipim, param için sevmişti.

Ama bilinmeyen aksini iddia ediyordu. Bu da kalbimin ister istemez yumuşamasına neden oluyordu.

Bakalım o orospu çocuğu bu kapıdan içeri girdiğinde de bu kadar yumuşak olabilecek miydim.

Zaten gergindim, bir de bilinmeyen germişti.

Yay gibi olmuştum amınakoyayım. Geren gerene.

Cebimde ki telefonum tekrar titrediğinde hızlıca elime tekrardan aldım.

(1 mesajınız var)

Tozlu.com: Bayrama özel %80'e varan İNDİRİM! Seçili kategoride 1 ALANA 1 BEDAVA! Üstelik kargo BEDAVA! İptal için tozlu yaz 666'ya gönder.

-Sikeyim ya.

Gelen mesajın tozludan olduğunu görünce sıkıntı ile derin bir nefes verdim. Sadece anneme doğum gününde bir kere sayfalarından hediye almıştım amınakoyayım.

Bu ne ısrardır yiğidim?

Hâla salak salak belkide gelmeyecek bir kişiyi bekliyordum merakımdan.

Yok yok bu merak bu naif bedenime fazlaydı. Bilinmeyenin son yazdığı mesajın üzerinden 10-15 dakika geçmişti. Ve hâla ortalarda kimse yoktu.

Artık ciddi anlamda sinirlerim bozulmuştu. Ve hızla ayağa kalkıp ayaklarımı yere  vurarak yavaş adımlar ile yürümeye başladım.

Ve dayanamayarak içimden gelen sesi susturmayarak elimi kaldırıp orta parmak çektim.

Kafede pek fazla kişi olmadığından gören olduğunu sanmıyordum.

Tabi bilinmeyen hariç

Ona inat yapmıştım bunu çünkü beni izlediğini biliyordum.

Kapıdan dışarı çıkıp kafenin arka tarafına doğru yürümeye başladım içimdeki sıkıntı ile.

O sırada cebimdeki telefonum titremeye başladı. Israrla hiç durmadan titriyordu. Merakım bakmam için zorlasa da bilinmeyen olduğundan emin olduğum için sürünsün istiyordum.

Tam mesaj sesleri durduğunda telefonum çalmaya başladı. Bu sefer dayanamayarak cebimden çıkardım ve ekranda ki yazıyı görmem ile şaşırdım.

Kurt arıyor..

Telefonu açmayıp yürümeye devam ettim çünkü gerçekten hiç konuşacak halim yoktu ve fazlası ile sinirli olduğum için istemeden kalbini kırabilirdim. Telefon sustuğunda rahatlamıştım ki anında tekrar çaldı. Tekrar çıkarıp baktığımda şaşkınlığım 1000 kat artmıştı.

Bora arıyor...

Ben şaşkınlık ile donup kalmışken telefonun üst kısmındaki yere hızla mesajlar geliyordu.

(5 sohbetten 163 bildirim)

En sonunda dayanamayıp elimi cevapla kısmına götürürken bir anda enseme değen soğuk şey ile ürperdim ve hareket edemedim.

Hiçbir yerimi kıpırdatamaz iken telefon çalmayı durdurmuştu. Bedenim korkudan titremeye başladığında, son duyduğum kelimeler şunlar olmuştu;

"Oyun Bitti.."

««••»» ««••»» ««••»»

Hadi ben kaçtım :* 🌈

Siz Tek Ben Hepiniz | texting | boyxboy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin