3.7

3.1K 179 63
                                    

Obaa demişler kral öldü şimdi desinler geri döndü :d

««••»»««••»»

   Gözlerimin arasına sızan güneş ışıklarıyla gözlerimi açmaya başladım. Yediğim sakinleştiricinin etkisi ile uyuyakalmıştım büyük ihtimal. Odada tamamen yanlız olduğumu farkettiğimde ise hayal kırıklığına uğradım.

Ne bileyim işte yanımda birilerinin olmasını beklerdim.

Derken kapı tıklandı. Kalbim Kurt'un olabileceği ihtimali ile hızlandı.

Bir dur sende amık kalbi

Annem ile babam yavaşça içeri girdi. Fakat ikiside yere bakıyordu.

Dejavu yaşıyordum.

Yatağın yanındaki minik koltuğa oturdular ve oda derin bir sessizliğe gömüldü.

İkisinin yüzünde de tuhaf bir ifade vardı. Ben vurulmuştum amına koyayım, ve susacakmıydık?

Üzerime üzüntü çökmeye çoktan başlamıştı.
Babam ağzını açıp açıp kapatıyordu. En sonunda konuştuğunda ise ağzım açık onlara baktığımı farkettim.

-Her şeyi biliyoruz Mert.

Hangi her şey?

-O-Onur'un beni kaçırdığını öğrendiniz sanırım?

-O değil Mert, sende biliyorsun.

Ah, siktir! Öğrenmiş olamazlardı değil mi?

-Anne, baba, açık konuşurmusunuz, yorgunum.

Yalan, turp gibiyim amına koyayım.

-Mert.

-Mert.

-Efendim?

Annem yüzünde bir tiksinti dolu ifade ile konuştu.

-Eşcinsel olduğunu biliyoruz.

Eşcinsel olduğunu biliyoruz.

Eşcinsel olduğunu biliyoruz.

Eşcinsel olduğunu biliyoruz.

Eşcinsel olduğunu biliyoruz.

Annem'in sesi beynimin içinde dönüp duruyordu. Algılamakta zorluk çekiyordum.

Nasıl olur.

SİKTİR KİM SÖYLEDİ?

Utanç ile başımı yere eğdim.

Niye utanıyorsun, bu senin utanmanı gerektirecek bir durum değil, dedi içsesim.

-Niye utanıyorsun, bu senin utanmanı gerektirecek bir durum değil , dedi babam.

Babam zihnimi mi okuyordu?

Ve

BABAM

BENİ

DESTEKLİYOR MUYDU?

Şaşkınlık ile kafamı kaldırıp babama baktım, beni ölesiye döveceğini, hatta belki evlatlıktan bile reddedeceğini düşünürken yapmadı, sadece gözümün içine baktı ve şöyle dedi;

-Bu utanılacak bir durum değil ama bunu bize söylememen utanılacak bir konu evlat.

Tam babamın dediğine sevinecektim ki annem kalkıp kapıyı çarparak odayı terk etti.

Babamda tam kalkıp gidiyordu ki kapının yuvarlak penceresinde Kurt'u gördüm. Odaya girecekti. Onun ile yalnız kalmaya hazır değildim.

-Baba!

-Ne oldu Mert?

-Gitme, vuruldum ben, bu kadar mıydı desteğiniz?

-A-annen, her neyse tamam, acıyor mu bir yerin oğlum?

-Hayır, siz yanımda olun yeter.

Kurt ise kapıdan bizi dinliyordu, içimden "Babam lütfen eş cinsel olmam konusunu açmasın" diye düşünürken korktuğum başıma geldi.

-Bize e-eşcinsel olduğunu neden söylemedin oğlum, ben senin gözünde böyle bir baba mıyım? Ne yapacaktım, dövecek miydim? Kaç yaşına geldin sen yakında 18 olacaksın, kararlarına ben karışamam Mert. Saygı duymak zorundayım. , dediğinde gözlerimin dolmaya başladığını hissettim.

Kapıda olan Kurt'u bile unutmuştum.

ARTIK EŞ CİNSEL OLDUĞUMU HERKESE SÖYLEMENİN VAKTİ GELMİŞTİ.

««••»»««••»»««••»»««••»»

Bölüm bayağı bir geç geldi farkındayım, üzgünüm ilham perilerim gitmişti, yazma hevesim geri geldi.

Bölüm kısa oldu fakat bir sonraki bölüm BOMBA olacak.

Yıldızı okşayın ♥ , yorum yapın lütfen, bazılarına yetişemesemde yorumlarınıza bayılıyorum ödlçfşer.

Hadi kendinize iyi bakın.

Bu arada;


TEŞEKKÜRLER

Siz Tek Ben Hepiniz | texting | boyxboy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin