Ya 300 olduk śiži ćók śévíýórúm ♥♥♥
Mert
Sadece denedim diyebilmek için bütün hayatımı tehlikeye atıp mesaj atmıştım Bora'ya. Artık ona olan aşkımı görsün istemiştim. Yanlış kişi olup olmadığını bile bilmiyordum oysaki.
Okula ilk geldiğim gün gördüğüm o insanlarla mesafeli hali merak uyandırmıştı bende. İçindeki yaraları gerçekten görebilmek tek tek sarmak istemiştim onları. Mutlu olabileceğimize inandırmıştım hep kendimi.
Ama o büyük 'Aile' unsurunu saymadan, etraftaki "eşcinseller ölmeli" diye bağıran insanları görmeden buna inandırmak istemiştim kendimi.
Şimdi bir de başımda Kurt unsuru vardı. Hala o bahçede neden öyle davrandığını çözememiştim, ki bu kesinlikle benim tanıdığım Kurt olamazdı.
Ah tabii bir de Kuzey sorunumuz çıkmıştı, neden yaptığını anlayamamıştım.
Şu anlık her şeyi ertelemiş gibi görünüyordum sadece. Gelecekte olacak olan kaosu düşünmemeye, anı yaşamaya çalışıyordum.
Bora'dan vazgeçebileceğimi hiç düşünmüyordum, hala da düşünmüyorum fakat beni zerre istemeyen birinin peşinde koşmaya nasıl devam ederim gerçekten hiçbir fikrim yok. Her şey sarpa sarıyor ve ben bunu sadece oturup izliyorum.
Bora ile en son mesajlaşmamızın üzerinden 3 gün geçti ve hiç mesaj atmadım. Benim için bu büyük bir rekor iken Bora'nın bu durumdan gayet memnun olduğunu görebiliyordum.
İstersem kendime beni sevebilecek eşcinsel biri çok da kolay bulabilirdim. Fakat ben Bora'yı istiyordum. Onu arzuluyordum her gün. Hayallerimi Bora kaplıyordu.
Bora'nın gerçeklerini, gün yüzüne çıkartmak ve onu elde edebilmek için sadece tek bir kozum kalmıştı. Ve şu an elimdeki telefonu hızlı bir şekilde çevirirken odamın ortasına dikiliyordum.
Bu son şansımdı.
Eğer Bora'ya kendimi sevdiremez isem kendi aşkımda boğulacağımı biliyordum. İmkansızı kimse sevmezdi sonuçta değil mi?
Ve sonunda kararımı verip yazmaya başladım..
Bilinmeyen Numara: BEN ÇİĞKÖFTE OLAYIM SEN LAVAŞ SAR BENİ YAVAŞ YAVAŞŞ (18:43)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siz Tek Ben Hepiniz | texting | boyxboy
Short StoryMert: Sen hayatımda gördüğüm en sikimsonik beyinli homofobiksin Bora. Bora: Değilim lan değilim! -Bu mesaj silindi- Bora: Siktir lan şerro •Wattpadde ilk "Siz Tek Ben Hepiniz" adlı eserdir. kütüphanesine eklemeyen de ne biliyim « 25.06.18 »