Mert
Bora hala engeli açmamıştı ve otobüsü beklerken şu an bunu düşünüyordum. Bu halleri canımı sıkmaya başlamıştı n'olurdu sanki beni sevmeye çalışsaydı, birazcık beni görüp tanımaya çalışsaydı. Bunları düşünürken otobüsün geldiğini farketmemiştim yanımdaki oğlanın beni dürtmesiyle kendime geldim.
-Otobüs geldi Mert binecek misin, binmeyecek misin? seni bekliyor şoför.
Bu çocuğu tanımıştım bizim okuldandı ve sanırım alt katta yani 10. sınıftı bizim katta pek görmemiştim çünkü. Adımı bilmesine şaşırmamıştım çünkü sağolsun babam sayesinde okulda bir tanınmışlığım vardı.
Kafa sallayıp otobüse bindim.
Benim yavşaklığım sadece Boraya idi. Okulda o kadar samimi değildim herkesle.
Aslında Bora'nın hala nasıl ona yazdığım mesajları herkese göstermediğine şaşırmıştım, çünkü ona yazarken ciddi anlamda içimde buna dair bir korku vardı, ama yazmadığım her gün de kendimi yiyip bitiriyordum, sıkılmıştım.
Ama Bora böyle bir insan değildi tanıdığım kadarıyla, ki onu yeterince tanıyordum. Ona okuldan sayamayacağım kadar kız her gün yavşarken onları bile düzgün bir dille reddediyordu. Centilmen çocuktu işte, ve bu ona bir kez daha aşık olmamı sağlamıştı. Tabi kendine yavşayan kızlara kibar davranıp davranmaması umurumda değildi, çünkü Bora benim namusumdu. Hahayt. Ona bir kez daha aşık olmamı sağlayan davranışı ona yaptığım onca yavşaklığa rağmen mesajları tüm okula yaymamasıydı. Kendi arkadaş çevresine büyük bir ihtimalle göstermişti, açıkçası onların düşünceleri pek de umurumda değildi.
Ama okulumuzda o kadar homofobik insan vardı ki.. Hatta bunu kendine namus meselesi bellemiş ona hiç bir zararı olmadığı halde okulumuzdaki biseksüel bir oğlanı ilk önce herkesin içinde rencide etmiş, sonrada hastanelik olana kadar dövmüş bir pezevenk vardı.
Aklım almıyordu insanların cinsel yönelimi, hastalıkları, siyasi görüşü neden diğerlerini bu kadar geriyordu. Velev ki lezbiyendik, biseksüeldik, gaydik, onlara neydi amına koyayım?
Herkesin özgür düşünme haklarına sahip bir ülkede yaşıyorduk fakat bunu hala götlerinde olan akıllarına sokamamış yobazlar vardı.
O pezevenk orada o çocuğu rencide ederken kendimi o kadar zor tuttum ki üstüne atlamamak için, ki "haysiyetimin" zedeleneceği için değildi, çocuk ciddi anlamda kas yığınıydı. Yani benim beş katım falandı ve dövemeyeceğimi bile bile saldırmamıştım üstüne. Tabiki o çocuğun intikamını alacaktık, o çocuğun yerinde ben de olabilirdim, ve bu düşündükçe sinirlerimi bozuyordu.
Babam emniyet müdürü olduğu için bunu gizlice yapmam çok zor olmuştu fakat sonunda başarmıştım. Bir grubumuz vardı. LGBT Bireyleri Topluluğu başlığı altında toplanmıştık hepimiz, bende tesadüfen bir arkadaşım sayesinde tanışmıştım onlarla. Ve, yeri geldiğinde birbirimiz için canını verecek kadar iyi bir dostluk kurmuştuk. Ama onlardan bazıları okumamayı tercih etmişti, bunu istemesem de fazla üstlerine gitmemiştim, sonuçta kendi tercihleriydi değil mi? Bir bildikleri kesin vardır düşüncesiyle rahat bırakmıştım onları bir süre sonra. Eh tabii ki bu olayı onlara anlatmıştım ve o "kardeşim" kelimesinin hakkını veren 7 kişi, o pezevengi bir güzel benzetmişti.
Sonunda okula varmıştım her zaman ki gibi Doğukan, Aybars ve Okyanus beni okulun duvarında bekliyordu. Evet babam emniyet müdürü olabilirdi ama ben otobüsle geliyordum. Garip bir biçimde otobüsle yolculuk yapmak hoşuma gidiyordu
-Günaydın karşimler
-Günaydın Mert, sana da, gibi benzeri cümleler söylerlerken ilk defa bu kadar sessiz olduklarını farkettim. Kesinlikle bir sorun vardı çünkü Okyanus hiç susmazdı. Sanki bir şey söyleyecekmiş de söyleyemiyormuş gibilerdi. Biraz daha kendilerini kassalardı sıçacaklardı resmen.
En sonunda dayanamayıp;
-Olum n'oluyo lan bu ne gerginlik?
-Abi sana bir şey dememiz lazım ya, dedi en sonunda Çağrı
-Bende onu diyorum ya işte n'oldu dökülün hemen.
Tam Aybars bir şey söyleyecekken onu durduran tanıdık bir ses karıştı araya;
-Oooo ibneciğimiz de sonunda okula teşrif edebilmişler biz de nerede kaldı diyorduk, itiraf et hadi Mert ben senle konuşurken de kalkıyo mu?
««••»»
Mert hakkında düşünceleriniz
Bora hakkında düşünceleriniz
Arkadaşlar aklımda karakterlerin tamamı için şimdilik bir cast yok ama yakın zamanda castimiz de gelecek
Ha unutmadan
Sizi seviyarram ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siz Tek Ben Hepiniz | texting | boyxboy
Storie breviMert: Sen hayatımda gördüğüm en sikimsonik beyinli homofobiksin Bora. Bora: Değilim lan değilim! -Bu mesaj silindi- Bora: Siktir lan şerro •Wattpadde ilk "Siz Tek Ben Hepiniz" adlı eserdir. kütüphanesine eklemeyen de ne biliyim « 25.06.18 »