61

5.2K 512 19
                                    

(Author p.o.v)

"Kook~" aurora ambil tempat di kerusi bersebelahan kolam renang. Jungkook yang tengah kusyuk berenang itu dipandang,

"Jungkook." Panggilnya lagi sekali dan juga dia tukar posisi ke posisi bersila di atas kerusi. Juice orange jungkook yang tinggal setengah itu dihirup sedikit.

Jungkook angkat kepala dan air merecik sedikit.

"Sabtu minggu depan awak busy ? I mean ada buat extra class ke, janji dengan orang ke, ada ?" Soalan keluar apabila jungkook memandangnya.

Jungkook diam sekejap, "takda, wae ?"

"Omma bella jemput kita pergi rumah dia, dia celebrate wedding anniversary dia." Jawab aurora tanpa selindung.

Jungkook capai bathrobe yang terlipat di tepi kolam,

Dia pakai dan naik ke daratan. Kedudukan aurora menjadi tempat arah tujunya.

"Omma bella ? Macam mana kenal omma dia ?" Jungkook ambil tempat di kerusi lagi satu dan juice yang baru dihirup aurora tadi, dia ambil dan hirup juga memandangkan hanya ada satu minuman di situ.

"Haritu dia belanja kat kedai, tak sangka pula saya dia omma bella. Tapi dia baik! Tak macam anak dia, jom la pergi~" tangan jungkook digoncang.

"Apa saya dapat kalau saya pergi ?"

Laju aurora bertukar reaksi. Malas betul dia dengan soalan sebegitu rupa, macam tak ada guna langsung jungkook sebagai suami

"Awak dapat gembirakan saya."

Jungkook senyum dan gelengkan kepala, dia memang tak boleh tolak kalau gadis itu yang meminta. Tolak sikit confirm muka faizroslan keluar.

"Hm yela, kita pergi." Ujar jungkook dan jalan menonong masuk ke dalam penthouse.

+++

(Aurora p.o.v)

Liked by yeincutey,  taehyungkim and 709,890 others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by yeincutey, taehyungkim and 709,890 others

Aurorarara belanja sikit 😚

View 56,590 comments

Yeincutey haih kak, lawa lawa nak kemana ? @aurorarara

Aurorarara pm aku kat ws @yeincutey

Aku senyum sendiri bila baca comments kat gambar yang aku post tadi. Ramai betul puji, habis kembang hidung aku HAHA

"Simpan la dulu telefon tu, kemain lagi ajak kita ikut lepastu ignore." Jungkook yang sedang memandu tegur aku.

Alahai,

"Awak tengah drive kan ? Takkan nak kacau ?" Aku flip rambut ke belakang, yela aku biar rambut terurai memang kena flip selalu. Panjang sangat.

"You look so damn pretty tonight." Pujinya tiba-tiba.

Chemistry Teacher [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now