Offenderman: Witam moje obecne oraz przyszłe ofiary...
Offenderman: To znaczy, witam widownię oraz Czytelników~~!
Offenderman: W poprzednim odcinku, nasi bohaterowie zapoznali się z małym kłamstewkiem jakie im podaliśmy, swoją sytuacją oraz poznali zasady...
Offenderman: Aktualnie, są podzieleni na kilka grupek i starają się znaleźć wyjście! Ale ich Zakazane Akcje oraz inne... hihi... niespodzianki im na to nie pozwolą...
Char: Jak i również fakt, iż sam budynek został zrobiony z najbardziej wytrzymałych materiałów na Ziemi i w Piekle, więc nie ma, co się przejmować.
Offenderman: A może opowiesz nam coś, o swojej pracy...
Char: FunPolishFox zatrudniła mnie, bym była główną "antagonistką" dla bohaterów i użyła swoich zdolności do dręczenia ich. Oczywiście, udostępniłam jej moje stare laboratorium oraz wiele nieudanych eksperymentów, które robiłam z koleżankami... niestety, nie mogłam wykorzystać wszystkich moich pomysłów...
Offenderman: A jakie one były...?
Char: Chciałam operacyjnie zamienić ich ciałami, co byłoby ekscytujące, bo przecież tam są hybrydy, duchy, demony i wszystko inne, i udowodniłabym, że nauka jest silniejsza od magii~!
FunPolishFox: Ale wszystko trafił szlag, przez pewne komplikacje...
Char: No niestety... okazało się, że zawodnicy, zwłaszcza ten Eyetime, Jason i Puppeteer nie chcieli dać na to zgody, a jakaś Lilith zagroziła, bym nie robiła tego jej Tinie, czy coś...
Char: Więc tylko, pozbawiliśmy niektórych zawodników, ich magicznych zdolności.
Offenderman: A Zakazane Akcje...? Powiecie coś o nich...? Czy mam was zmusić do mówienia...?
Char: Nie trzeba... odejdź...*wyciąga jakiś kozacki paralizator, wielki jak karabin
FunPolishFox: *chowa się za nią
FunPolishFox: Chyba wszyscy rozumieją, jak to działa- za złamanie Akcji, grozi śmierć. Nieprawdziwa, oczywiście.
Char: W środku jest specyfik mojej roboty- najlepszy lek, imitujący śmierć! Dzięki niemu, ofiara zaśnie, a wszyscy uznają ją za martwą! Potem tylko będzie trzeba ją zabrać stamtąd...
FunPolishFox: Damy sobie z tym radę!
Offenderman: A kto ma jaką Zakazaną Akcję?
Char: Nie mam pojęcia... tylko Polish to wie oraz Komisja...
Offenderman: Och, Autorko...*wyciąga ku niej macki
FunPolishFox: Ratunku! Gwałciciel!
Char: *strzela ze swojej broni do Offendermana
Offenderman: *leci do tyłu, porażony prądem o mocy 10000000 voltów...
Offenderman: *uderza w ścianę...
Offenderman: *rozwala ją i wlatuje do kibla...
Ben: *załatwiał potrzebę a tu nagle Off...
Ben: Co do chuja...?!
FunPolishFox: To przekroczyło poziom zajebistości...
Char: Obawiam się, że Off właśnie został...
Char: ... porażony moją zajebistością.
*Rozlega się krzyk "YEAAAAAAAAAAAAAAAAAH!"...
FunPolishFox: Okej... wracajmy do zawodników...
YOU ARE READING
Killing Show 2- Lab Rats
Fiksi Penggemar(Uwaga! To oficjalny sequel do książki "Killing Show"! Jeśli nie czytałeś poprzedniej, to radzę przeczytać.) Dwudziestka istot, znanych z creepypast, budzi się w dziwnym, laboratoryjnym pomieszczeniu. Nie pamiętają, jak się tam znaleźli oraz w jakim...