(Bo chciałam coś dzisiaj napisać, a nie ma opcji, bym wstawiła dnia dzisiejszego poważny rozdział, to macie tutaj takową komedię.)
Chris: Hej, Polish...
Polish: Hm...?
Chris: Dlaczego, w sumie, wzięliście tego Off'a jako prowadzącego, a nie od razu mnie...?
Polish: Po prostu był najlepszym kandytatem na to miejsce, a po tym, jak dał nogę, trza było wziąć kogoś innego...
Chris: A kto w pierwszej edycji prowadził show?
Polish: Kreator.
Chris: Jeden z zawodników? Dlaczego nie daliście mu znowu stanowiska prowadzącego? I nie narzekam, jakby co...
Polish: Po części dlatego, że widownia oraz Czytelnicy tego chcieli.
Chris: A inny powód?
Polish: Cóż...
***
(Pod koniec pierwszej edycji "Killing Show"...)
Kreator: Ups, chyba wszedłem za głęboko...
Polish: Ała, kurna!
Kreator: Byłem za mocny?
Polish: Kretynie zasrany, wbiłeś mi nóż i chyba mam uszkodzone serce przez to!
Kreator: Oj, no nie chciałem ci złamać serca tym, że wolę bardziej Marksmanię od ciebie!
Polish: Ja pierdole...
Kreator: Co za bezwstydna dziewka z ciebie, że tak łatwo zgadzasz się na seks!
Polish: Kurwa, idioto, idź po Wyjątka!
Kreator: A co, zamierzasz też robić hentai z nim, hm?
Polish: Cholera jasna...
Kreator: No co, płaska dzieweczko?
Polish: Ja krwawię!
Kreator: Masz okres?! Nie wiedziałem!
Polish: Nie mam okresu, zjebie. I idź w końcu po tego Wyjątka!
Kreator: Czekaj, chcesz się z nim ruchać jak masz okresu...? To nie jest zbyt higieniczne...
Polish: Kurwa mać...
Kreator: Czekaj, ja już wiem!! To będzie poważne hentai, z użyciem macek!!! Zgadłem, co nie?!
Polish: Jesteś obrzydliwy... niedobrze mi się zrobiło...
Kreator: Wiem, że bycie płaską dechą jest przykre, ale powinnaś inaczej uzewnętrzniać swój ból.
Polish: Jak ci zaraz wpierdolę jak Harry Fox, to wtedy mój ból zniknie!
Kreator: To ty chcesz się też ze mną kochać?! I jeszcze BDSM robić?! Jesteś szalona!
Polish: Nie mogę oddychać!
Kreator: Aż ci dech zaparło, z powodu mojej świetności, prawda?
Polish: Kur...
Kreator: I jeszcze zbladłaś, ciekawe dlaczego...?
Polish: No, kurwa, nie wiem, może dlatego, że wbiłeś mi nóż w klatkę piersiową, ja tu krwawię i nie mam pojęcia, dlaczego jeszcze żyję!!
Kreator: O nie, przebiłem ci cycki! Teraz będą ci musieli wszczepić implanty! Chociaż i tak, w sumie, wcześniej ich potrzebowałaś...
Polish: ZABIJĘ CIĘ!
YOU ARE READING
Killing Show 2- Lab Rats
Fiksi Penggemar(Uwaga! To oficjalny sequel do książki "Killing Show"! Jeśli nie czytałeś poprzedniej, to radzę przeczytać.) Dwudziestka istot, znanych z creepypast, budzi się w dziwnym, laboratoryjnym pomieszczeniu. Nie pamiętają, jak się tam znaleźli oraz w jakim...