"Unde e Saffron?" O întreb pe Melissa care mi se alătură pe hol.
"A stat doar prima oră, adică, jumătate din ea, pentru ca nu s-a simțit bine și a vomitat." Spune cu o expresie scârbită pe față, amintindu-și de Saffron dând la boboci.
"Oh, îmi pare rău de ea. Mergem după ore pe la ea? Să vedem cum se simte?" Întreb și mă opresc când ajung la dulapul meu, pentru a-mi băga hainele transpirate în el. Tocmai am ieșit de la dușuri, după ora de sport. Deși nu îmi plac dușurile astea comune, nu suport să fiu transpirată. M-am schimbat într-o pereche de blugi albaștri deschiși cu talie joasă, un tricou simplu alb și larg, usor șifonat și o pereche de teniși drept încălțări. Îmi desfac coada de cal complet stricată și o refac.
"Desigur." Melissa îmi confirmă și își scoate telefonul din buzunarul genții sale.
"Oh, de fapt, după ore nu pot." Îmi amintesc că după ore trebuie să merg cu tata să îmi iau un telefon. Își ridică privirea din ecranul mobilului.
"De ce?"
"Merg cu tata să îmi iau un telefon.."Nu știu de ce sunt atât de stânjenită în privința asta. Sunt obișnuită de foarte mult timp să nu am unul, așa că nu face parte din zona mea de confort. Melissa își mărește ochii și mă trage fericită într-o îmbrățișare, de parcă i-aș fi dat cea mai bună veste din viața ei.
"În sfâșit! Credeam că nu mai vine ziua asta! Dumnezeule, în sfârșit te pot suna pe tine în loc de mama ta. Și putem face un grup pe iMessage cu Saff ca să bârfim toată ziua. Putem face FaceTime ca să învățăm împreună toate...de fapt, stai. Îți iei iOS sau android?" Mă întreabă, brusc oprindu-se din chițăit.
"Uhm, care e diferența?" Încă nu m-am documentat despre nimic în legătură cu telefoanele, așa că nu prea știu ce să aleg. Melissa începe să râdă de mine.
"Dacă nu îți iei iOS atunci nu putem face nimic din ce am spus mai sus. Adică te pot suna, evident, dar nu putem face grup pe iMessage și nici FaceTime. Doar dacă îți faci Facebook sau Instagram. Sau WhatsApp, cel mai simplu. " Spune și își ridică umerii. Gândul de a-mi face conturi pe aceste rețele de socializare mă face să mă strâmb. Niciodată nu am văzut nimic fantastic la ele. Youtube-ul este singura aplicație pe care o văd chiar folositoare și frumoasă, din toate punctele de vedere.
"Cred că optez pentru iOS atunci." Chicotesc, urmată de ea.
"Mai rămâne modelul de ales." Îmi face cu ochiul.
"Tu care zici?" O întreb nesigură de ce ar trebui să aleg.
"Ei bine, noul model, iPhone X ar putea fii o alegere dacă vrei neapărat să scoți la iveală că 'ai bani și îți permiți', ceea ce știu că nu e genul tău." Spune, făcându-mă să chicotesc. "iPhone 8 este din nou o alegere bună, dar spatele lui care este de sticlă nu știu de ce mă îngrijorează. Îl face fragil, părerea mea. Așa că iPhone 7 ar putea fii idealul tău. Are spatele de metal, arată extrem de bine. Adică, arată exact ca și iPhone 8, în afară de spate. Bineînțeles, iPhone 8 vine cu mici îmbunătățiri, dar la cât de mult o să folosești tu telefonul, eu zic că iPhone 7 e alesul." Mă îndrumă iar eu mă simt extrem de mulțumită că nu trebuie să îmi bat eu capul.
"S-a făcut atunci." Îi spun, și începe să bată din palme chiar mai entuziasmată decât mine.
*
Ora de muzică, și bineînțeles, preferata mea, începe. Când intru în sala de clasă, sunt surprinsă de modul în care scaunele sunt așezate. Sunt mai multe scaune decât de obicei, iar toate sunt așezate într-un 'U' care ar putea foarte ușor sa devină un 'O' dacă mai adaugi câteva scaune.
CITEȘTI
Make me | 1
RomanceVOLUMUL 1. Mia Alcott. Lucas Denzel. Cine ar fi crezut vreodată că Universul ar fi întocmit întâlnirea absurdă a două opuse care se atrag, tocmai în dreptul lor? Mia Alcott este o fată drăguță și inocentă, care nu are prea multe așteptări. Mai m...