2

4.8K 186 7
                                    

Nadat ik Ibtisam heb afgezet dacht ik-eerst mijn kamer intichten dan komt alles wel. Ik rij terug naar huis en begin mijn auto uit te pakken. Ik maak de deur open en zie mijn tante bij de deur opening. Ik begin al mijn tassen en koffers naar binnen te dragen.

Als ik naar boven loop met 2 koffers zie ik dat ik eigenlijk niet veel spullen heb. Heb 2 koffers en 2 tassen. Ik pak mijn 2 tassen als laatst en doe alles in de zolder en sluit de deur achter me. Mijn koffers leg ik op bed en bedenk dat dit geen stevige bed is. Ik kijk even online hoeveel ik heb. Genoeg voor even een nieuwe bed en een kast te kopen. Ik begin ze uit elkaar te halen. Als ik 1 van mijn 3 neven naar boven hoor lopen doe ik de deur open. Ik zie 1 van de jongens en kijk hem aan. 'Ik heb me niet eens voorgesteld sorry ik ben Damin, de jongen die aan jou vroeg wat je hier doet is Sami hij is mijn vriend die hier ook woont.', zegt hij lachend. Ik kijk hem aan en herinner dat zijn moeder veel over had. ' hahah maakt niet uit ik ben Sharah', zeg ik zachtjes en ga verder met losmaken. 'Wacht ik zal je helpen!', zegt hij en begint me met helpen. Zo kwam ik achter wie hij was.

Damin Al A. Hij is 20 jaar, een vriendin waar zijn ouders niks van af weten. Hij doet niet aan studeren en zit daarom ook in het handel wereldje hoe hij het noemt. Hij is echt een familie man en houd veel van momentjes.

Zo ging het van bed en kast uitelkaar halrn naar de garage brengen van hij gaat mee naar de winkel. Zo staan we te praten wat mooier is en wat niet. Nadat we het uitgevogeld hebben lopen wr met allrmaal dozen naar mijn auto en 2 matrassen naar zijn auto. Nadat ik even ook een tapijt en wat leuke dingen heb gehaald rijden we met volle bakken naar huis. Zo noem ik het. Huis! Binnen een dag. Waarom? Ik voel me een beetje thuis daar, maar ik verlang mijn eigen bed met mijn eigen gezin.

Nadat ik en Damin alles naar boven hebben gebracht besloten we om te stoffen als we daarmee klaar zijn beginnen we te instaleren hahaha. Grappig als je het zo zegt. Na alles af hebben lopen we vermoeid naar beneden. Daar zien we een bellende Sami. Ik moet nog kussens en dekens kopen. Ik bedank Damin heel erg. 'Daar is familie voor hee!', zegt hij met een knipoog en zwaait me uit. Als ik zijn stem hoor zwaait hij naar me. 'Hier huissleutels!', roept hij en gooit het naar me ik lach naar hem en bedank hem snel en rij door. Ik heb met hem heel eindhoven doorgereden en kom bij een bedden goeden winkel. Ik begin te kijken heb eindelijk wat beddengoed, kussensloops, hoes, kussens en dekens. Ik rij nu terug en loop met volle handen naar boven. Eindelijk klaar.

Ik ga zitten op mijn bed en val naar achteren vermoeid doe ik mijn haren uit mijn gezicht. Na 2 uur lang hebben schoongemaakt en alles in de kast stoppen. Ook heb ik mijn bed opgemaakt. Ik hoor dat de deur opengaat en zie Ibtisam met een openmond rond kijken. Ze kijkt me aan en lacht. Ik doe mijn ogen dicht van vermoeid. Mijn deken doe ik over me heen en kijk Ibtisam die ook in mijn bed ligt. Ze ziet er vermoeid uit. Samen vallen we in een diepe slaap.

Ik word wakker van een geluid van mijn telefoon en schrik wakker. Gelijk spring ik omhoog en zie mijn broers naam verschijnen ik lach en open het snel. Het enige wat er staat is verwijder ons uit je leven. Geschrokken kijk ik naar mijn telefoon en wouw hem bellen en hoor gelijk de voicemail. Ook mijn moeder bel ik meerdere malen. Niks mijn vader ook niks. Nu ben ik er klaar mee met tranen in mijn ogen loop ik woedend naar beneden en loop de deur uit zonder iets te zeggen. Ik start de auto en start hem en scheur weg. Onderweg naar mijn oude huis bel ik hun meerdere malen op. Geen gehoor wellou. Ik kom na ren uurtje aan en zie iets wat ik nooit zal willen zien onze huis staat te koop. Klaar. Mijn hart.

Ik kijk naar mijn oude huis en schrik van de gedachte dat ze gier niet meer wonen. Mijn handen grijpen naar mijn bos sleutels en zie dat mijn huissleutels missen wat is deze. Denk ik bij mezelf. Als een zwarte auto voor mijn neus stopt zie ik een man me aankijken. Ik veeg een verdwaalde traan weg en stap mijn auto in en begin terug te rijden naar mijn huis. Ik zou vandaag lekker een meiden dagje houden. Het is helemaal verpest.

Het is 10 uur als ik thuis aankom en doe de deur dicht. Ik leun tegen de deur en kijk naar de leegte. Als ik voel dat de tranen opkomen wil ik naar boven lopen. 'Igie kom eten jallah!', zegt mijn tante vanuit de huiskamer. 'Ik heb geen honger geltie!', zeg ik met een trillende stem. Ik ren naar boven en doe de deur dicht. Ik stamp mijn schoenen uit beland op mijn schone bed. Ik laat mijn tranen vallen.

Na zeker een uurtje hebben gehuild weet ik zeker dat iedereen ligt te slapen. Ik pak 1 handdoek en een badjas. Ook mijn tasje neem ik mee en loop naar de douche op de eerste verdieping.

Ik trek mijn vieze kleren uit en doe ze in de was mand. Ik begin mezelf te spoelen. Helemaal schoon en fresh. Ik droog me af en trek mijn lingerie aan en doe mijn badjas aan. Ik wikkel me haar indezelfde handdoek en loop zo terug naar boven. Ik doe de deur achter me dicht en loop naar mijn kast. Daar pak ik mijn pyjama en trek het aan. Het is een short en hempje zonder BH. Ik slaap op de zolder asahbi.

Ik kijk voor me uit en val in een onrustige slaap. Wetend dat morgen mijn ogen echt rood zijn.

Sharah em haar familie zijn allemaal berbers 😂 // heb jij ooit een vage familie lid gehad of hebt??

Ik wel man sowwww 😂😂😂❤️

Dode rode rozen! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu