'Sharah jammer dat je er niet was. Er is wat gebeurt.!', zegt Damin in mijn oor als hij langs loopt. Wat is er dan. 'Ibtisam vertel eens aan Sharah wat er is gebeurt.', zegt mijn oom boos tegen haar. 'Euhm nee ze hoeft het niet te weten!', zegt ze zachtjes. 'Als zij het niet vertelt dan vertel ik het wel. Sharah Ibtisam heeft dus de snap van Isaac van je telefoon gehaald en heeft tegen hem lopen liegen over jou.', zegt Nordin straight to the point. Ik blokkeerde gewoon. 'Ze heeft jou berichten gelezen tussen jou en hem. Ze begon opeens zijn broertje uit te schelden met alles en uiteindelijk heeft ze gezegd dat jij het was.', praat hij verder. Ik sta op en kijk haar aan. Ze keek me bang aan en stond ook op. Ik loop naar Isaac en steek mijn hand uit. 'Sorry wat er is gebeurt. Ik dacht oprecht dat ik eindelijk iemand heb ontmoet die er is voor me en ik ook voor die persoon. Sorry Shems sorry voor alles.', zeg ik zachtjes met een tikkeltje verdriet. Moesa stond op kijkt zijn zusje dodelijk aan.
'Ik kan er niks aan doen. Ze is perfect. Ze krijgt de mooie jongen, mooie kleren, geld, auto's, enz. Ze is in alles beter. Ze studeert goed en ze heeft een prachtig figuur. Zelfs mijn ouders houden meer van haar dan mij. Sinds zij hier is gekomen is alles verandert.', roept ze hard. Ik stond stil door haar woorden en draaide me om.
Dit raakte me hard. Ik wil niemand pijn doen. Dat is het laatste wat ik wil. Mensen deden mij pijn en nu doe ik onbewust mensen pijn. Ik kijk haar met openmond aan en ze loopt naar me toe. 'Jij bent voor mij niks waard. Je mag van mij doodvallen vieze hoer dat je bent. Je ouders hebben gelijk. Ik zou ook mijn kind achterlaten zonder iets. Jij verdient om op straat te leven en het slecht te hebben vieze hoer dat je bent', schreeuwt ze in mijn gezicht. Ik krijg tranen in mijn ogen en loop weg. Ik pak mijn auto sleutels en ren naar mijn auto. Daar scheur ik weg en zie dat iedereen naar de deur is gegaan. De tranen lopen over mijn wangen en begin rondjes te rijden. Mijn gedachtes gaan naar Isaac en Ibtisam. Hoe kan je zo zijn. Ookal heeft ze gelijk.
Na 3 uurtjes hebben rond gereden en wat hebben gedronken rij ik terug naar huis. De lichten staan uit en ik doe de deur open. De deur doe ik opslot en loop naar boven. De kamer deur van Nordin en Moesa gaat open. Ik zie Moesa in de deur opening staan. Zijn armen over elkaar heen gekruist en zijn blik blijft in mijn ogen kijken.
'Gaat het kleine?', vraagt hij zachtjes. Ik knik en kijk dood voor me uit. Ik loop verder naar boven en doe de deur dicht. Met een plof val ik op bed. Ik pak een trainigspak uit mijn kast en doe hem langzaam aan. Als ik alles op de grond heb gegooid pak ik mijn telefoon die ik niet heb aangeraakt sinds daarnet. Zie allemaal berichten van iedereen. Ik open ze allemaal behalve die van Isaac.
'Isaac lieverd', fluister ik. Gelijk verander ik zijn naam naar Isaac.
Isaac: ey waar ben je iedereen probeert je te bereiken.
Isaac: Sharah ik ben niet boos op jou
Isaac: pleasssss
Isaac: ik was boos op je nichtje in het begin geloofde ik er wel in maar ik weet dat je dat niet doet.
Isaac: kom terug xx
Isaac: je bent gelukkig thuis xx heb heel eindje gezocht voor je xxIk slik een zware brok weg. Wat ik zei tegen hem vandaag floepte er gewoon uit. Niet normaal meer.
Na een tijdje val ik in slaap.
Volgende dag-
Ik sta rustig op en kijk om me heen. Ik blijf om me heen kijken en kijk dood voor me heen. Vandaag heb ik school leukk! De deur word opengedaan door Ibtisam. Ik kijk haar aan en ze gooit een ondergoed naar me. Ik kijk en zie het is van mij. Ook lekker.
Ik loop naar de douch. Iedereen eet op dit moment beneden. Ik doe mijn ding en kleed me om. Ik heb een witte Guess broek aan, een zwart polo van Balanciaga. Mijn rugzak pak ik. Aangezien het best warm word vandaag trek ik geen jas aan. Ik pak mijn witte Zanotties en loop naar beneden. Daar zie ik iedereen eten. So ben ik optijd klaar.
'Benti heb je honger?', vraagt mijn oom aan mij. Ik knik zachtjes en neem zijn bord over. Ik pak wat te eten en eet het snel op. Ook drink ik mijn thee in 1 keer op. Ik heb geen haast, maar wil niet met Ibtisam zitten. Shit ik ben mijn telefoon boven vergeten. Ik pak hem snel en loop op mijn gemak naar boven.
'Ze kan beter bij haar broer wonen mama', 'jij bent heel gemeen. Je bent echt een kutkind. Echt ongemanierd.', 'fack haar man. Wat doet zij hier!', zegt Ibtisam hard. Opeens hoor ik een harde klap. 'Ga je gedragen eh hoertje wesh denk je jij bent een prinses ofzo rot op man. Zij is teminsten geen hoer als jou.', hoor Moesa hard tegen zijn zusje zeggen.
Hierdoor voel ik me echt niet thuis. Ik ga zo snel mogelijk een huisje zoeken. Ben oud genoeg. Ik pak mijn sleutels uit de huiskamer en wie zie ik op de bank met een hele rode wang zitten. Ibtisam. Leuk. Ik kijk haar niet aan en doe snel mijn ding. Zij denkt echt zij is alles he. Niet normaal man.
Ik zucht luid nadat ik op mijn stoel ging zitten. Ik ken hier niemand en het boeit me ook echt niet. Ik pak mijn laptop naar boven en start hem op. Snel check ik mijn snap en zie een snap van een oude vriend van mij.
Ali: yo kleine langgeleden.
Ik: hahahahaha ja heel lang geleden
Ali: kifesh je komt niet meer naar school?😔
Ik: ik ben verhuisd naar Eindhoven
Ali: WATTT? Sinds wanneer 😟😟
Ik: sinds een tijdje
Ali: tazzzzzzzzzz man ga jou missen hier
Ik: i know 😔❤️
Ali: ey ik moet door spreek jou vanavonddd oke kleine❤️
Ik: byeee ❤️
JE LEEST
Dode rode rozen!
RomanceDe 19 jarige Sharah word naar haar onbekende oom en tante gestuurd zonder reden. Ze komt achter veel dingen achter en krijgt veel mensen op haar pad tot ze de juiste tegen komt. Reda! 2 de boekkkkk je moer. Niet kopieren als verbrand ik je osso ok...