Pp Isaac
'Tazzzzzz nuu komen swa wesh denk je ik heb tijd voor deze onzin!', roep ik hard door mijn huis heen. Mijn broertje hoor ik de trap op lopen. Mijn haren zitten goed en doe mijn shirt aan.
Mijn broertje geeft mijn geld en loopt terug naar beneden. Hij had mijn geld verstopt zodat ik niet weg ging. Hij is net 16 geworden. Ik snap hem wel.
Ik loop de deur uit en kijk naar mijn telefoon. Een bericht van mijn beste maat.
Mootje: waar ben je?
Ik: onderweg naar afspraak hz
Mootje: oh wie is thuis
Ik: mijn broertje
Mootje: saff ga ik chillen met je broertje
Ik: saffHij komt gewoon naar mijn huis. Ik loop de zaak binnen en zie 3 mannen zitten.
Gewoon zaken zeggen ze. Ik weet al waar het naartoe gaat. Of ik een mooi meisje voor hun heb. Ze moeten hun lusten ergens uiten. Gelijk dacht ik aan Sharah. Ze is echt een mooi meisje. Haar lange haren. Stijl en krullen staat haar prachtig. Haar licht bruin groene ogen geven mij elke keer een kik. Haar volle wenkbrauwen en lippen maken me gek.
Ze is ook hee gevoelig. Die dag dat ze me bijna had aangereden was de dag dat ze heel verdrietig was in de sportschool door een vrouw. Ik had een date met haar alleen is zij niet gekomen. Ik was boos. Ze is ook nog eens slim. Ik heb gehoord dat ze verpleegkunde studeert. Soo.
Nog nooit heeft een meid mij laten zitten. Na een lange gesprek met hun loop ik naar mijn auto. Het is avond wat betekend dat ik uit ga. Mijn telefoon gaat en zie Mootje. Ik neem niet op en rij naar huis. Ik heb een slecht gevoel in mijn onderbuik. Misschien word ik ziek. Wajouw.
Ik kom thuis aan en merk dat het heel stil is. Misschien zijn ze iets aan het doen buiten. Ik loop naar boven en hoor gehijg en gehuil. Langzaam pak ik mijn wapen uit mijn broek en hou hem goed vast. Als ik dichter bij mijn deur kom hoor ik het harde. Niks in mijn kamer en ik loop naar mijn broertjes kamer. Ik doe de deur open. En wat ik daar zie schrik ik hard. Mootje die mijn broertje neukt. Ik zie dat hij vast zit en huilt. Met een boosgevoel schiet ik Mootje neer. Mijn broertje huilt super hard. Ik loop naar hem toe en maak hem los. Hij knuffelt me hard. Dit is toch ziek ah sahbti.
Met een blik op Mootje die op de grond pijn lijd loop ik op hem af. Boos schiet ik hem in zijn ballen. Meerdere malen. Ik kijk in mijn oog hoeken dat Shems zijn onderbroek en broek pakt. Mootje ligt helemaal dood op de grond en bel een vriend van hem om hem te dumpen zonder enige bewijs.
Ik loop naar de gang en zie mijn kamerdeur dicht. Snel maak ik hem open en zie mijn broertje huilen op mijn bed en hij houd zijn kont vast. Sowieso heeft hij pijn. Ik loop rustig naar hem en denk na. Sharah zij kan helpen. Ik loop de kamer uit en haal mijn telefoon uit mijn broek. Ik bel haar en gelijk neemt ze op.
Sharah: hallo?
Ik: kan je aub naar mij komen ik heb je hulp nodig.
Sharah: hoezo
Ik: ik vertel wel als je hier bent.
Sharah: oke stuur je adres
Ik: is goed en neem wat dingen mee zoals een kruik en lekernij aub
Sharah: okeeee is goed over 15 min ben ik er.Ik hang op en loop naar de deur en maak het open zodat mijn vriend naar binnen kan.
Ik loop naar boven en zie mijn broertje naar de grond kijken. 'Hey!', zeg ik pijnlijk. Mijn ogen worden waterig en loop naar mijn broertje. Wat ik net zag was het ergste in mijn leven. Die jongen verkracht mijn broertje. Mijn vlees en bloed.
Na 10 minuten hoor ik de deur dichtgaan. Mijn vriend heeft hem opgehaald en is weggaan. 10minuten later hoor ik de deur bel. Ik neem mijn broertje mee naar beneden. Hij is altijd heel rustig geweest en was altijd netjes. Nu weet ik het niet meer.
'Sharah!', zeg ik zachtjes tegen haar. Ze kijkt me wilderig aan. Haar haren zitten door de war en heeft een grote shirt aan met een legging. Witte adidas slippers eronder en dikke zwarte sokken. In haar handen zitten allemaal zakken. Ook haar tasje heeft ze rond haar.
Ik neem haar in mijn handen en voel dat ze me ook terug knuffelt met volle handen.
'Ik heb de ergste in mijn leven gezien.', zeg ik boos. 'Wat is er gebeurt?', zegt ze zachtjes. 'Mijn broertje is verkracht door mijn ex beste vriend.', zeg ik vies en misselijk. Ze schrikt en houd me vast.
Ik laat haar de huiskamer zien waar mijn broertje zit. Gelijk loopt ze naar hem toe en pakt een deken die naast hem zit en doet het over hem heen. Mijn broertje kijkt haar aan met een rare blik.
Ze kijkt me aan met een blik ga weg. Ik loop de huiskamer uit en loop naar boven om alles schoon te maken. Nadat ik snel alles heb geschoond ga ik onder de douch. Als ik naar mezelf kijk in de grote spiegel denk ik aan toen straks. Ik doe mijn ding en loop terug naar beneden. Ik hoor gelach van mijn broertje uit de huiskamer en maak het open. Ik zie Sharah mijn broertje kietelen en daarna rent ze weg als mijn broertje haar wilt kietelen. Ze verstopt zich achter me. Ik lach en kijk mijn broertje aan die zware plezier heeft. Zijn ogen staan anders en zie dat hij zogenaamd vrede komt maken met haar. Als ik me omdraai kijk ik haar aan en begin haar te kietelen opeens komt Shems mij helpen. Na 5 minuten zitten we uitgeput op de bank. We pakken een film en Sharah pakt een dikke deken en doet het over ons heen. Ik zit tussen hun en kijk haar aan. Onder de deken pak ik haar hand vast en knijp er in. Ik zie haar naar me kijken.
In het midden van de film is mijn broertje in slaap gevallen. 'Laat hem bij jou slapen!', zegt ze zachtjes in mijn oor. Ik knik kort en til mijn broertje op. Sharah loopt mee naar boven en doet de deken open. Ik leg em rustig neer en ze doet de deken over hem heen en geeft hem een kusje op zijn wangetjes en voorhoofd. Ik lach naar haar en we lopen terug naar beneden. Mijn hoofd tolt en ik ben zo moe.
'Wil je hem laten vergeten wat er gebeurt is. Ik heb met hem gesproken en ervoor gezorgd dat hij niet erveel aandenkt. Hij id een schat van een jongen pas op hem. Ik kom morgen langs om eten te maken als je dat goed vind.', zegt ze heel liefjes en kijkt op het laatst naar de grond. ' ja is goed, natuurkijk
JE LEEST
Dode rode rozen!
RomanceDe 19 jarige Sharah word naar haar onbekende oom en tante gestuurd zonder reden. Ze komt achter veel dingen achter en krijgt veel mensen op haar pad tot ze de juiste tegen komt. Reda! 2 de boekkkkk je moer. Niet kopieren als verbrand ik je osso ok...