Een kleine lachje bij het zien van Camilla die voor me deur staat. Ze is zo een schat. Sinds die dag heb ik soort van band met haar. We zijn totaal verschillend. Zij is meer de stoere met het grote mond en ik ben meer de rustige met die niet snel ruzie maakt of in die richting.
Ze vind namelijk Moesa heel knap en komt daarom vaker langs om hem vaker te zien. Als je haar ziet denk je Wow. Echt een knappe meid. Nadat ik mijn tasje heb gepakt stap ik bij haar in de auto. 'Ewa sisie alles good?' 'Natuurlijk gaat het goed met jou?' 'Oke ik moet je iets vertellen!' 'Vertel eens', zeg ik lachend.
'Ik heb een date met Moesa!!!!', zegt ze hyper. Ik begin kei hard te lachen en kijk haar blij aan. 'EINDELIJK WIL EEN TROUWFEEST!', 'ging jij niet naar een bruiloft?' 'Jawel daarom had ik jou gebeld. We gaan even een kaftan voor me zoeken!', zeg ik liefjes. Ze knikt en rijden door naar Rotterdam. Blijkbaar kent ze een goede zaakje daar.
Wajouw deze rit was dodelijk man. Pfffffff. Shit waar is mijn pinpas. Ik stop met lopen en zoek in mijn tasje. Tazzz wat zit hier in man. Als ik hem bijna heb valt mijn tas en valt de helft eruit. Shit. Ik buk en raap mijn papieren op en vind uiteindelijk mijn pinpas. Bam. Ik knal tegen iemand aan. Die bekende ogen die ik heel lang niet meer heb gezien.
'Altijd knallen we tegen elkaar aan!', zegt hij lachend. Moudi heb ik sinds die rechtzaak niet meer gezien. 2 maanden geleden. Hij is dezelfde. Die baard zijn kapsel alles. 'Ja hahahah elke keer!', zeg ik zachtjes terwijl ik naar beneden kijk. 'Hoe gaat het Yasri?', vraagt hij zachtjes. 'Goed met jou Moudi?' 'Heb me beter gevoeld! Maar wat doe je hier?' 'Euhm ik heb vandaag een bruiloft en ga een kaftan halen!', zeg ik zachtjes. 'Ohhh leuk' 'jij wat doe jij hier?', vraag ik hem. 'Heb veel clienten hier.', zegt hij terwijl hij zijn ogen niet van mijn ogen kan afhouden.
We nemen afscheid van elkaar en ik loop snel het winkeltje binnen. 'So waar bleef je zo lang?' 'Was mijn pinpas kwijt!' 'Heb je hem gevonden?' 'Jahhh!'
Eindlijk een kaftan gevonden. Het is 1 delig. Een lange groene fluwelen. Met goude accenten. Prachtig. Ik hou hier van. Gelijk betaal ik hem en we lopen naar de auto. 'Pff heb honger!' 'Ik ook. Ik ken alleen een hele dure restaurant?' 'Ik trakteer!' 'Weetje zeker?' 'Zeker sisie', bevestig ik haar.
We rijden ernaar toe en lopen naar binnen. Gelijk worden we geholpen. Het is prachtig hier binnen. Mijn ogen gaan naar plafond. Het is versierd met allemaal tekeningen en afbeeldingen. De grote kroonluchter verlicht de hele restaurant. Camilla gaat aan een tafeltje zitten en ik ga tegenover haar zitten. We bestellen en krijgen kort daarna onze eten. Het is best veel.
Tijdens het eten zie ik Moudi binnenkomen met een andere man. Terwijl sommige dames naar hem kijken heeft hij er geen oog voor. Zijn arrogante blik laat de meiden gloeien. Zijn blik gaat rustig door heel de restaurant als hij me ziet blijft hij me aankijken.
Ongemakkelijk eet ik mijn eten op. Hun gaan aan de andere kant zitten van de restaurant, maar toch voel ik soms zijn blik op me. Nadat we hebben gegeten loop ik naar de kassa om te betalen blijkbaar was het al betaald. Camilla is de auto gaan halen en ik zie een gevoelloze Moudi tegen de muur geleund. 'Waarom heb je betaald?', vraag ik geirriteerd. Ik kan niet tegen als iemand voor mij betaald. 'Mag ik deze schoonheid- hou je mond Moudi!', sis ik hem toe. 'Sorry schoonheid. Je moet het accepteren.', zegt hij grijnzend. Boos pak ik zijn arm vast en sleur hem naar de kapstokken. 'Moudi stop!', zeg ik snel. 'Oh ja je moet mijn pak nog terug betalen met die bloed weet je nog wel?!', zegt hij grijnzend. 'Ik ga niks betallen dat denk jij!', sis ik hem. 'Dit keer zie ik het door het vingers. Schoonheid.', zegt hij grommend.
Elke keer als hij schoonheid zegt laat het me trillen. Het is best raar. 'Moudi je moet geen bloed onder mijn nagels halen!' 'Ga maar bij je ouders uithuilen kleine meid!' 'Jij bent zo een klootzak. Haal mijn ouders er niet bij of ik vermoord je met mijn eigen handen!', dreig ik hem. Nu heb je mijn grens overtreden. Woedend pak ik mijn jas en loop naar buiten waar ik Camilla net zie stoppen. Mijn woede vervaagt en ik stap bij haar in de auto. Hier gaan we dan. Snel rijden we terug naar huis. Laatsten tijde heb ik veel bruiloften van mensen die ik niet ken.
Ik neem afscheid van Camilla en loop naar binnen. Daar zie ik Fadoua op de bank samen met haar dochter, Ibtisam en mijn tante. Ik groet mijn tante en de rest. Behalve Ibtisam.
Ik loop naar de keuken waar ik Nordin aan tafel zie. 'Hey!' 'Yo'. Dat was het. Mijn telefoon gaat af en zie een onbekende nummer. Geen zin en laat het bellen.
Oussama appt mij.
Oussi❤️: luister dan!
Ik: vertel dan
Oussi❤️: morgen ga je toch bruiloft?
Ik: ja?
Oussi❤️: mohim jij komt bij me langs moet iets vertellen🤦🏽♀️
Ik: safff wat is er dan😢
Oussi❤️: het is niks ergs maar ik zeg morgennn😏
Ik: OUSSI 😂🙁
Oussi❤️: mohim slaaplekker sisi❤️🤔
Ik: jij ook brotah ❤️😉
Oussi❤️: jallah geen boys fiksen he🤩😏
Ik: natuurlijk wel wat denk jij 🤔💯Ik lach naar mijm scherm en krijg een appje van Ayoub.
Ayoub: hey prinses!
Ik: hoi
Ayoub: wat is er schatje
Ik: hou op man
Ayoub: wat is er
Ik: je bent zo vervelend.
Ayoub: fakka met jou man
Ik: ayoub ik ben niet je vrindin of in die richtin🤦🏽♀️
Ayoub: ik wil jou als vrouw
Ik: ik wil jou niet als man...
Ayoub: hoezo niet
Ik: ik zie je als een vriend pfff
Ayoub: ik zie jou als meer dan vrienden😙
Ik: IK NIET BROER SNAP DAT DAN!😡Geirriteerd doe ik mijn telefoon uit en stap in bed. Wat is zijn probleem toch. Nou eigenlijk van iedereen. Nog een appje krijg ik binnen. Het is van Nasr Moudi. Ogg ik open morgen wel.
JE LEEST
Dode rode rozen!
RomanceDe 19 jarige Sharah word naar haar onbekende oom en tante gestuurd zonder reden. Ze komt achter veel dingen achter en krijgt veel mensen op haar pad tot ze de juiste tegen komt. Reda! 2 de boekkkkk je moer. Niet kopieren als verbrand ik je osso ok...