41

2.4K 115 13
                                    

3 weken zijn al voorbij gegaan en ik mijn relatie tussen mij en Reda is verbeterd. We zijn niet als vroeger, voor dat we een relatie hadden, maar het word beter. De foto van mij en Amin zet ik op snap. Ali en Camilla reageren er gelijk op. Ogg Ali die jongen heb ik zo lang niet meer gezien.

Reda
Hey schat ik sta buiten kom je?

Ik
Ik ben onderweg pak nog wat dingen en dan kom ik!

De laatste dingentjes pak ik bij elkaar en stop ze in mijn tasje. Ik heb een donkergrijze jurk aan tot net onder mijn knieen. Mijn zwarte hakken eronder en heb een zwarte bomberjacker erboven. Ik heb mijn haren gestijld en heb mooie make up op. Snel stap ik in zijn auto en wil iets zeggen en zijn telefoontje gaat af. Mijn blik gaat naar mijn telefoon en zie geen berichten van de boys maar een onbekende nummer? Oke?

Onbekende nummer
Hey met Isaac ik heb je hulp nodig!

Ik
Wat is jou probleem?

Ik had geen zin hierin en deed mijn telefoon weer weg. Reda is net klaar met bellen en kijkt me aan. 'Ik heb zo een knappe vriendin niet normaal!', zegt hij liefjes en geeft me een kus op mijn wang. Hij ziet er wat nerveus uit en we rijden door naar een restaurant.

Langzaam stappen we uit en lopen in stilte door naar de restaurant. Hij is echt stil vandaag en zit de hele tijd zijn handen aan zijn broek te vegen. Oke?

We worden begeleid door een man naar buiten. Hij heeft achterin een helemaal bedekte tafel voor ons. Kapot schattig. Reda helpt me met mijn stoel en gaat uit eindelijk zitten. Zijn blik gaat naar het menu kaart zo heb ik even te tijd om hem te bestuderen. Zijn enge uitstraling ben ik al gewend. Ik vind het zelfs zo prachtig bij hem. Aangezien hij echt een goed hart heeft. Zijn bruin bijna zwarte ogen spreken me het meest aan. Zijn haren zitten mooi in model en heeft zijn baard getrimt. Zijn lippen zijn mooi vol en hij is best gespierd met een klein buikje wat hem schattig maakt. Hij is niet normaal lang. Voor het eerst is hij super netjes gekomen wat hem ook echt staat.

Nadat we hebben besteld kijkt hij me aan. Hij staat op. Wat me wel opvalt dat niemand hier is behalve wij. Hij laat me ook opstaan en gaat uit eindelijk op zijn knie. Ben je serieus? Gaat hij me ten huwelijk vragen?

'Sharah jij bent 1 van de beste personen wat me is overkomen. Je bent zorgzaam en hebt een hart van goud. Ik ben al heel lang aan het denken. Aangezien ik jou als de moeder van mijn kinderen zie is het al voor mij tijd om jou ten huwelijk te vragen. Ik wil dat je gelukkig bent met mij en dat zie ik ook. Ik ben gelukkig met jou en eil jou als mijn vrouw hebben!', zegt hij liefjes. 'Door jou kan ik mezelf weer zijn en heb ik die bitches niet meer nodig. Door jou voel ik me niet meer leeg. Door jou kan ik mijn verleden achter me laten en alleen over de toekomst denken. Je bent de vrouw van mijn dromen en dat zal je altijd zijn. Saar ik hou van je met heel mijn hart. Wil je met mij trouwen?', vraagt hij zacht. Mijn tranen rollen sinds het begin naar beneden. Dit is zoo lief van hem.

'Ja ja ik wil met je trouwen!', zeg ik blij en huilend tegelijk. Ik zie ook tranen in zijn ogen en hij begint me te knuffelen. Hij pakt mijn hand en schuift de ring om mijn vinger. 'Dit is jou ring. Ik ga morgen naar je oom en dan regelen we verder!', zegt hij in mijn oor en geeft op mijn voorhoofd een kus. Mijn hart is gewoon gesmolten door hem. Mijn hand gaan naar zijn kaak en voor het eerst geef ik hem een kus. Zijn handen gaan naar mijn middel en stoppen uit eindelijk. Hij tilt me omhoog en kijkt me alleen aan. 'Ik kan niet wachten om thuis te komen en mini ons rond het huis zie rennen!', zegt hij zachtjes en glinstert helemaal. Dit is zo schattig en knijp zachtjes in zijn wangen.

'Schat kom we gaan eten!', zegt hij zachtjes en legt me neer op de grond. Hij helpt me weet zitten en we beginnen aan onze eten. Echt schattig dit. We praten over alles en nog wat en komen uit eindelijk bij de dessert. We genieten vollop en lopen samen naar de auto. Echt een pracht moment. Ik hoop dat een leven met hem echt geen stress levert. Hoop ik maar.

We komen bij mijn huis aan en ik zie dat er weet bezoek is. Ik besluit om Reda mee te nemen en dat hij met mijn oom kan praten. Ik app mijn broers en zeg dat ze moeten komen.

'Gerie kan ik even met je spreken?', vraag ik aan hem. Hij knikt en loopt met me mee. 'Nou gerie ik ga trouwen met Reda!', zeg ik zachtjes. Hij kijkt me aan zmet grote ogen. 'Wie is Reda?' 'Nou hier is hij!', zeg ik. Reda loopt net de hoek om en stopt net zijn sleutels in zijn zak. Hij kijkt mijn oom aan en mij en loopt gelijk naar mijn oom toe. Hij geeft hem gelijk een hand en mijn oom begint gelijk met praten . Ze lopen uit eindelijk weg en mijn broers komen aan lopen en ik wijs ze de weg naar mijn oom en mijn schatje Reda. Hij is aan het lachen met mijn oom wat goeds betekend.

Shit de vader van Reda vergeten. Ik weet ondertussen wel waar hij woont. Ik stap snel mijn auto uit en klop aan. De deur word geopend en zie Hicham staan. Hij kijkt raar naar me en ziet er gekleed uit. 'Saar wat doe jij hier?' 'Kunt u met mij komen?' 'Hoezo?' 'Omdat Reda en ik iets belangrijks gaan vertellen!', zeg ik snel en pak zijn arm mee. Hij lacht en pakt zijn jas en spullen en stapt uit eindelijk in de auto.

'Wat moet ik verwachten?', vraagt hij lachend.

Lieve lieve lieve mensen,

Ik heb een belangrijke mededeling. Ik ben namelijk bezig met een hele grote deel voor La Vida. Ik ben laatste tijden ook druk en ben continu bezig met andere dingen. Maar ik ben met dit boek bijna klaar en voor Kip zonder Kop ga ik weer beginnen met schrijven. Maarrrrrrr

Om het goed te maken ben ik bezig met een andere misdaad boek. Dit keer ga ik proberen met veel posten in Sha Allah.

Mohim mijn strijders love naar jullie en ik ga jullie niet teleurstellen ❤️❤️❤️❤️❤️

Dode rode rozen! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu