28

2.7K 128 3
                                    

'Meneer Moudi je kan naar huis gaan!', zegt de dokter en samen met de dokter loop ik weg. 'Je krijgt een andere verdieping trouwens. De IC!', zegt de dokter. Een andere zuster pakt mijn map en ik die van haar. Nou dit is echt belangrijk. Morgen kan ik op de IC beginnen.

Rayan❤️: hey waar ben jex
Ik: nog op werk ga zo naar huis hoezo? X
Rayan❤️: nouuuu ik dacht miss kunnen we samen eten?x
Ik: Hahahahah is good. Ik ga wel naar huis om omtekledenx
Rayan❤️: hoezo je ziet er prachtig uit 🤩
Ik: Rayan 3andek wat je zegt🤔
Rayan❤️: ik zeg de waarheid 😏
Ik: stoppppppp
Rayan❤️: nooit, maar ik haal je op om 8 oke?
Ik: pfffff zo vroeg?
Rayan❤️: wil je me niet zien ofzo?
Ik: eig niet
Rayan❤️: wacht maar dadelijk je gaat ziennnnn
Ik: saffffff we gaan zien ah bolle
Rayan❤️: is good ah wortel inou

Ik lach en kijk op. Snel doe ik mijn jas aan en loop het ziekenhuis uit. Rayan is een schatje. Ik hooo dat ik met hem ook echt verder kan. Nasr zijn gezicht blijft voor me.

'Yasri? Waarom ben je zo blij?', vraagt Moudi een beetje geirriteerd. 'Ik heb een date!', zeg ik dromend. 'Oggg wie wilt jou?', zegt hij spottend. Terwijl ik een beetje jaloezie in zijn ogen zie. 'Nou een hele lieve jongen!', zeg ik zachtjes. Hij mag me niet kwetsen. Toch doet het iets met me. 'Og ja een jongetje. Geen man!' 'Wil jij je mond houden. Aangezien jij geen vriendin hebt wilt niemand jou!', zeg ik snel voordat ik zijn kamer uit ben gelopen.

Hij is soms een klootzak man. Pff. Ik loop naar boven en neem een snelle douch. Heerlijk. Ik doe mijn haren in een handdoek en wikkel mezelf in een badjas. Hmm heerlijk. Mijn lichaam is lekker schoon. Snel doe ik mijn haren. Ik laat het naturel. Alleen een beetje olie en klaar.

Ik trek een donkergrijze broek aan van Seven. Een grijze polo met lange mouwen van LV. Mijn zwarte Moncler jas trek ik aan. Ik doe mijn zwarte Hoge Balanciagas aan. Snel doe ik mijn make up en pak mijn tasje. Ik ben klaar.

Een toeter laat me schrikken. Hij is er. 'Beslama!!!', roep ik door het huis. Ik loop naar de auto en doe snel parfume op en stap in. 'Heyy wat zie jij er mooi uit!', is het eerste wat hij zegt. Ik lach verlegen en geef hem een korte kus op zijn wang. 'Jij dan!', zeg ik zachtjes.

Hij draagt een donkerblauwe broek van D2. Een zwarte polo van Pp en een PJR jas. Hij heeft zijn Loui runners aan en ruikt heerlijk. Zijn haren heeft hij fresh.

'Wat gaan we eten?' 'Heb je honger wortel?' 'Jaaaa zwaar wil je niet weten!' 'We gaan hamburgers eten!' 'OEHHH super lekker!', zeg ik kwijlend. Ik hoor een harde lach en kijk hem aan. Hij heeft een geamusseerde blik.

'Ik ben blij dat ik nog kan zien!' 'Hoezo?' 'Nou je weet toch dat ik voetballer ben! Ik heb een westrijd!', zegt hij een beetje verdrietig. 'Jij moet winnen!' 'Hoezo?' 'Gewoon. Dan ben je trots!', zeg ik lachend. 'Jij bent zo een wortel he!', zegt hij grappend.

Een avond gelachen en serieus gepraat maakt me moe. Een kleine gaap moet ik onderdrukken. Rayan heeft het gemerkt en hij stond erop om te betalen. Ik wil niet het typische meisje zijn en wil mee betalen. Hij lacht hard en duwt me voorzichtig op mijn stoel. 'Ik ben zo terug!', zegt hij snel. Een kort blik laat ik over zijn lichaam gaan. Een mooie jongen dat is het zeker. Zijn mooie bruine kijkers laten me gloeien. Toch blijft Nasr op 1 of een ander manier achter in mijn hoofd zitten.

'Kom we gaan!', zegt Rayan terwijl hij een pepermuntje in zijn mond stopt. Ik moet lachen en denk weer aan Nasr.

'Nou prinses je bent wel echt zeker van je zaak!', zegt hij lachend. 'Huh waar heb jij het over?', zeg ik langzaam. 'Je hebt hem al aan je tante en oom laten zien!', zegt hij jaloers. 'Nee wie zegt dat!', zeg ik vragend.  Waar komt dit vandaan. 'Ben je jaloers?', zeg ik grapend. 'Wie ik? Nee man ben je gek op die jongentje van je?', zegt hij spottend.

Rayan en ik lopen de restaurant uit en als we het niet over de duivel hebben. Nasr Moudi. Nog mooier dan tevoren. Zijn ogen vinden die van mij en ik kijk eventjes en richt me op Rayan die zijn auto sleutels zoekt. 'Shit ik ben ze daar vergeten. Wacht even hier!', zegt hij bijna paniekerig. 'Ja is goed bolle!', probeer ik hem op te fleuren. 'Is dat die jongentje van je?', hoor ik iemand achter me zeggen. 'Ohh Nasr waarom laat je me schrikken!?', zeg ik geschrokken. 'Sorry prinses!', zegt hij lachend. 'Hij is geen jongentje. Hij is temeniste niet arrogant en gemeen!', zeg ik hard. Zijn blik verandert. 'Vind je me arrogant?', zegt hij lachend. 'Ja en hoe!', zeg ik snel. 'En wie mag jij wel zijn?', hoor ik Rayan boos zeggen. 'Nasr Moudi. De advocaat van Sharah!', zegt hij arrogant. Kijk dit bedoel ik. Rayan kijkt me aan en ik kan alleen knikken. 'Nou Yasri. Er is trouwens een probleem met je geerfde zaak!', zegt Moudi duidelijk. Ik knik en zeg dat ik nog wel eens bel.

'Heb je hem gevonden?', zeg ik zachtjes. 'Ja he he!', zegt hij geirriteerd. 'Ben je boos?', vraag ik rustig aan hem. 'Nee alleen die vrouw van de restaurant heeft me chagi gemaakt!', zegt hij nog geirriteerder. Ik besluit om alleen te kniken en kijk hem eventjes aan. Hij is wel prikkelbaar hoor. Heel snel zelfs. Waarom zie ik Nasr Moudi altijd. Ufff.

'Ik mag het niet op jou afreageren.', hoor ik hem zachtjes zeggen. Ik kijk naar hem en pak zijn hand vast. 'Het geeft niet!', zeg ik zachtjes. 'Saar ik zie je volgende week zaterdag dan maar!', fluistert hij. Hij geeft me een knuffel en kust op mijn voorhoofd. 'Ookal ben je mijn vriendin nog niet het voelt wel zo!', zegt hij liefjes.

Dode rode rozen! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu