Ebben a részben Andy szemszögéből is lesz egy kicsi részlet. Az összes rész Rye szemszögéből lesz, de lehet néha Andyéből is. Csak ,hogy kiderüljön ő mit gondol. Nem is húzom tovább az időt. 15. rész☺
Reggel kipihenten ébredtem. Lassan kinyitottam a szemem, és egy szőke hajcsomót láttam meg rajtam. Szívem erősebben kezdett el verni ahogy realizálódott bennem a helyzet. Egész este így aludtunk. Szívem legfontosabb emberével. Aztán feltűnt még valami ami derék tájon van. Még mindig rajta ült. Ahogy elképzeltem a helyzetet ,elkezdett szűkösebb lenni a hely a gatyámba. "Ezaz Rye! Gratulálok!" Tegnap még talán nem vette észre ,de most nem tudok másra gondolni ,hogy elmúljon. Csak arra tudok gondolni ,hogy borzasztóan közel vagyunk egymáshoz ,és most még csak védekezni se tudna amilyen mélyen alszik. Egyenletes szuszogása megnyugtatott ,jelenléte erőt adott. Szeretem ezt a fiút ,nagyon.
*Andy szemszöge*
Elkezdtem ébredezni. Megéreztem ,hogy valami nem szokványos helyen van a fejem. Picit kemény ,de puha és meleg. Ahogy eszembe jutott a tegnap este ,ki tudtam találni mi is lehet az. Rye mellkasán feküdtem. Szíve dobbanásait hallgattam ,amíg ki nem nyitottam teljesen a szememet. Olyan megnyugtató volt hallgatni. Minden reggel szeretnék így felkelni. Éreztem ,hogy biztonságban vagyok mellette. Pici testem elveszik mellette. Mint egy bátyó aki védelmez bármi történjék. Aztán észrevettem valamit ,ami nyomott...ott lent. Rye felizgult. Tegnap este is észrevettem amikor magára húzott ,de nem tettem szóvá. Hogy tettem volna? "Figyelj már! Kicsit...kicsit nagyon felizgultál rám ,nem gondolod?" Inkább annyiban hagytam. Imádtam mellette ébredni. Nem tudom elképzelni mi lesz ha többen leszünk itt. Csak nem aludhatunk egymás mellett ,pedig nagyon szeretek ,és hiányozna ha nem ölelne át minden este mielőtt elalszok.
*Rye szemszöge*
Észrevettem ,hogy már nem szuszog ,szóval már nem alszik.
-Jó reggelt álomszuszék! -adtam egy puszit a feje búbjára ,majd elkezdtem simogatni a hátát.
-Jó reggelt! -szólalt meg rekedtes reggeli hangon. Imádtam ezt a hangot. Gyorsan fordítottam a helyzetünkön ,így ő került alám. Megtámasztottam magamat a feje mellett ,majd lehajoltam ,és egy puszit nyomtam a homlokára
-Megyek reggelit csinálni. Te addig öltözz fel! -ezután felálltam az ágyból és megcéloztam a konyhát. Elővettem a hozzávalókat ,majd elkezdtem elkészíteni a reggelit. Mikor végeztem kiszedtem két tányérra ,és bementem a szobába ,hogy szóljak Andynek. Ahogy beértem észrevettem valamit. A fiún takaró volt ,és aludt. "Hát ez remek" mosolyogtam a látványon. Leültem az ágyra ,majd elkezdtem simogatni a karját.
-Andy! Kelj fel! Kész van a reggeli-suttogtam neki lágy hangon. Elkezdett mocorogni ,de nem válaszolt rá ,ezért elkezdtem puszilgatni az arcát.
-Andy! Jó reggelt! Hasadra süt a Nap. -minden mondat után adtam neki egy puszit mire nagy nehezen felkelt.
-Fent vagyok...tényleg.
-Az ágyon? Vettem észre.
-Igen -nevetett fel még mindig csukott szemmel.
-Jól felöltöztél amíg én reggelit csináltam. - ennél a mondatnál már elkezdte kinyitni a szemeit. Mikor teljesen kinyitotta ,megszólat egy huncut mosoly kíséretében.
-Csak annyira amennyire te is tegnap. -kacsintott. A kis ravasz.
-Nekem lehet. Neked nem
-Ha jól tudom ,én vagyok az idősebb -nézett rám diadalittasan. Erre nem tudtam mit visszavágni. Igaza volt. Kihasználta a helyzetet. Nem baj. 1-0 neki ,de ez nem marad sokáig így.
-Gyere enni. Ki fog hűlni a reggeli.
-Nem kell kétszer mondanod-pattant ki az ágyból. Majd kirohant a konyhába. "Ez a fiú kikészít". Kiballagtam én is utána,leültem mellé az asztalhoz ,és megettük a kaját.
-Nahát! Ezt tényleg te csináltad? -nézett rám nagy szemekkel.
-Igen. Amíg te jóízűen aludtál -nevettem rá ,majd ő is mosolygott ezen.
-Ez egyszerűen oltári finom lett. Nagyon ízlik.
-Örülök neki ,de most tűzés felöltözni.
Felállt az asztaltól,odajött mellém ,majd egy puszit adott az arcomra.
-Köszönöm a reggelit!
-Nincs mit! -majd kiment öltözni. Én összeszedtem a tányérokat ,és elmosogattam. Elég sok mosatlan volt ,mert tegnap nem mosogattunk el ,így hozzáláttam. Már majdnem végeztem ,mikor két kar jelent meg az oldalamon át a hasamon. Megfordultam ,és megláttam Andyt. Ráraktam a kezére az enyémet.
-Na mi történt veled? -kérdeztem tőle.
-Kihasználom ,hogy még nem vagyunk olyan sokan a házban. Érzem ,hogy nem sokáig marad ez így ,és kevesebb időt tudunk majd kettesben tölteni.
-Értem. Remélem azért nem kapkodnak annyira ezért a munkáért.
-Én is... Most hagylak. Ha végeztél a szobában leszek.
-Rendben.
Bement a szobába ,én pedig folytattam azt a pár edény elmosogatását. Mikor végeztem bementem a szobába ahol Andy meccset nézett a tévén. Leültem mellé és együtt néztük végig. Aztán átkapcsolt valamilyen filmre. Picivel később beleült az ölembe. "MI?" Ránéztem amolyan "Mégis mit csinálsz?" nézéssel ,de nem válaszolt semmit csak beletúrta fejét a nyakamba ,és nézte tovább a filmet. Ráhajtottam a fejem az övére majd én is hasonlóan cselekedtem. A film végénél jártunk ,mikor megcsörrent Andy telója. "Biztos Zach az ,hogy találkozzanak valahol messze tőlem." Feállt az ölemből majd a telójáért ment.
-Blair az -rámnézett majd felvette. Beszéltek egy darabig ,majd elköszöntek egymástól és lerakták. Visszaült a "helyére" ,és rámnézett -Jelentkeztek a munkára -itt szomorúra váltott a hangneme -holnap délután jönnek a meghallgatásra ,és nekünk is ott kell lennünk ,mint leendő munkatársak.
-Rendben -szomorodtam el én is. Beszélgettünk arról ,hogy milyen lesz ezután az életünk ,majd azt vettük észre ,hogy beesteledett. Egy kicsit sokat beszélgettünk. Elvégeztük az esti teendőinket ,majd Andy befeküdt mellém. Ez már szerintem szokásunká vált. "De rossz lesz nélküle elaludni. Hiányozni fog ,hogy vele fekszem le ,és vele kelek." Szép lassan elaludt Andy majd nem sokkal később én is.
YOU ARE READING
Concealed Emotions (Randy ff🐝🌵) BEFEJEZETT
FanfictionHey. A nevem Ryan Leonard Beaumont. 3 testvérem van. 2 fiatalabb és 1 idősebb fiú. 22 éves vagyok és Londonban élek ,de nem volt ez ám mindig így. Bristolban nőttem fel bátyámmal és a szüleimmel. Kiskoromban sokat énekeltem otthon. Mindig is szerett...