🛏12. rész🛏

341 24 0
                                    

Reggel üdén és kipihenten ébredtem fel. Kinyitottam szemeimet majd megláttam őt. Annyira gyönyörű volt ahogy alszik. Haja szemébe lógott ,és szuszogott. "Hogy tudtam ennyire megszeretni? Egyáltalán ezt nevezhetem annak? Lássuk csak. Első találkozásnál már zavarban voltam mellette,mint úgy mindig a közelében. Aztán kiderült ,hogy vele is kell laknom. Utána Blair mondta,hogy nézzük meg a házat ,de még ez is balul sült el. Zavarban jöttem attól ,hogy közel van hozzám. A pulzusom az egekben, a légzésem olyan volt ,mintha pár pecig nem vettem volna levegőt aztán hirtelen sokat. Aztán mikor törölközőben nyitott ajtót. Rájöttem valamire. Nem tudom ,hogy ,vagy mikor ,de én megszerettem ezt a fiút. Még nem vagyok biztos az érzéseimben. Lehet teljesen hülyeség ,de én úgy érzem fontos nekem. " -még mindig az arcát néztem. Egyszerűen nem tudtam vele betelni.
-Ne nézz már ilyen sokáig! Zavarba hozol-mondta reggeli rekedtes hanggal ,amitől borsódzott a hátam ,majd kezeivel eltakarta arcát.
-Sajnálom nem akartam. Jó reggelt!
-Ez már tényleg jó -elvette arca elől a kezeit majd mélyen a szemembe nézett. Kis idő múlva tekintete levándorolt a számra. Elidőzött ott egy kicsit majd vissza bele a szemembe. Előre dőltem egy kicsit (ha lehet még ennél is közelebb kerülni hozzá...lehetett volna de most még nem😏) a szánk már majdnem összeért mikor...telefon. Hogy az a...
-Ki lehet az?-megfordultam majd megnéztem a telefonom képernyőjét. "Blair". Elhúztam a zöld gombot majd a fülemhez tettem.
*Hívás*
R: -Szia Blair
B: -Szia Rye. Ott van a közeledben Andy?
R: -Igen-egy picit belepirosodtam "Közelebb mint gondolnád,de lehetne közelebb😏"
B: -Rendben. Mondd meg neki ,hogy várlak titeket az irodámban. Beszélnem kell veletek.
R: -Átadom
B: -Sziasztok
R: -Szia Blair
Majd bontotta is a vonalat. Ránéztem a szőkére majd pont szólásra nyitottam ajkaimat ,mikor közbevágott.
-Megyek öltözni.
Felállt mellőlem,felkapta a ruháit ,és elindult a fürdőbe.
-Nem muszáj ám kimenned. Itt is öltözhetsz. -néztem rá perverzen
-Tessék? -nézett vissza rám kerek szemekkel.
-Mondom itt is öltözhetsz. Én megyek ki a konyhába -néztem rá pimaszul
-Nem kell. Jó lesz nekem a fürdő... De azért köszi az ajánlatod.
Majd kirobogott a fürdőbe,én meg a konyhába. Ahogy végzett,elmentem én is öltözni,aztán megreggeliztünk ,és indultunk Blairhez.

Concealed Emotions (Randy ff🐝🌵) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora