🍴8. rész🍴

350 32 0
                                    

Reggel hangos csipogásra keltem. Mi a fene lehet ez? Rosszabb mint mikor egy ajtó nyikorog. Kapcsolja már ki valaki! Mintha valaki meghallotta volna ,az idegesítő hang abba maradt. A hátamra fordultam majd megpróbáltam visszaaludni. Már épp az alvás határán voltam ,mikor valaki rámugrott.
-Jó reggelt szépfiú!-kiabált Andy az arcomba
-Ezt nevezed te jónak? Akkor mi a rossz?
-Nekem még ez a helyzet is jó. Neked már lehet ,hogy annyira nem.-éreztem ahogy lefekszik a mellkasomra. Elkezdtem kinyitni a szemem ,majd mikor teljesen kinyitottam két tágra nyílt szemet láttam meg ,ami az én szememet fürkészte. Ilyedtembe ugrottam egyet ami majdnem a földre taszította Andyt ,de nagy örömére nem sikerült. Visszafeküdt a mellkasomra csak most nem engem nézett. A fejét is lehajtotta és elaludt...bakker. Bealudt rajtam. Nem ébreszthetem fel. De...mindegy. Most már hagyom. Nagyon álmos vagyok. Elfordítottam a fejem ,és kis idő múlva én is elaludtam. 

Éreztem ,hogy nem sokat aludtam ,mikor valamit meghallotam. Csipogás. Már megint? Miért? Gyorsan kinyitottam a szememet ,majd megláttam Andyt. Még mindig rajtam feküdt. Pontosabban félig mellettem ,félig rajtam ,én pedig szorosan átkaroltam. A fejemet a hang irányába fordítottam ,és megláttam az okozóját. A telefonom volt. A 7:30-as ébresztőmet láttam meg rajta. Kikapcsoltam majd visszaraktam a helyére. Elkezdtem suttogni a szőke fülébe.

-Jó reggelt drágaság. Hasadra süt a nap. Kelljél! 
-Mmm. Nem akarok-szólalt meg kissé rekedtes hangon. Az a hang. Borsódzik a hátam tőle.
-Pedig muszáj lesz. Blair vár minket-suttogtam még mindig.
-Nem akarok innen felkelni. Annyira jó. Nekem jobb reggelem lett mint neked-mosolyodott el halványan
-Azt mondod?
-Igen. Nem keltenél mindig így fel? Ez tetszik.
-Álmodozz csak.-felálltam az ágyból majd megcéloztam a konyhát. A szekrényből kivettem a müzlit a hűtőből a tejet ,és nekiláttam a reggelimnek. Már majdnem megettem ,mikor Andy toppant be.
-Nekem nem is hagytál? -kérdezte álmos tekintettel ,majd leült a mellettem lévő székre.
-Maradt még egy kicsi ,kéred?
-Ahan-próbált megmozdulni de annyira nem volt még észnél ,hogy szerintem még csak magába tervezgeti ,hogy kéne elkezdeni.
-Meg is etesselek?
-Légyszi -jelent meg egy halvány mosoly az arcán. Vettem egy kis kanál müzlit majd a szájához irányítottam. Ő kinyitotta azt ,én pedig betettem. Ahogy vettem volna ki a kanalat a szájából ,egy kicsi tej kifolyt belőle. "Úgy lenyalnám róla" Nem. Nem. Fuuj. Ne gondolj már ilyenekre! Letöröltem róla a tejet ,és tovább etettem. A végénél már kezdett feléledni ,így elindultam öltözni. Felvettem egy farmert és egy fekete pólót. Később Andy is felöltözött ,majd indultunk Blairhez

Concealed Emotions (Randy ff🐝🌵) BEFEJEZETTTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon