🎵21. rész🎵

334 22 10
                                    

Másnap reggel olyan 9 fele kelhettem. Lenéztem Brooklynra aki még aludt ,majd felnéztem Andyre. Pontosabban csak a helyére ,mert ő nem volt ott. Hirtelen kipattantak a szemeim. Kimentem a konyhába ,de nem volt ott. Benéztem a fürdőbe, a mellékhelyiségbe,a vendégszobába. Egy kisebb pánik ütött ki rajtam. Ahogy járkáltam a folyosón fel-alá, észrevettem egy ajtót amit eddig nem nyitottam ki. A stúdió. Odasétáltam ,majd benyitottam. Andy a zongoránál ült ,és feküdt azon. Odamentem mellé ,majd megsimítottam az arcát. Nem ébredt fel rá. Felemeltem ,majd elvittem az ágyamig. Ráfektettem ,és elmentem reggelit készíteni. Mikor végeztem vele visszamentem a szobába. Andy mellé léptem aki még nagyban aludt. Egy halvány csókot leheltem ajkára. Mosolygott egyet és átfordult a másik oldalára. Utamat a másik ágy irányába folytattam. Megsimítottam Brooklyn karját majd kicsit megmozgattam amire felébredt. Elhívtam reggelizni. Mikor végeztünk Andy toppant be komótos fejjel.
-Jó reggelt!-szólalt meg alig hallhatóan
-Jó reggelt!-köszöntünk neki egyszerre
-Gyere! Ülj ide! Ha nem baj nem vártunk meg. Nem tudtuk mikor fogsz felkelni.
-Nem baj. Hogy kerültem az ágyadba?
-Tegnap a zongoránál aludtál el. Gondoltam szeretnél normálisan aludni. Mondtam hogy ne maradj fent olyan sokáig!
-Muszáj volt. De legalább kész lettem. Ha gondolod délután felvehetjük.
-Rendben
Leült az asztalhoz ,megreggelizett majd felöltöztünk. Én egy fehér farmert és egy fekete pólót míg Andy egy teljesen fekete összeállítást vett fel. Kimentünk a lépcsőházba ,felállítottuk az álványt a kamerának és elkezdtünk énekelni. Reggel még volt annyi időm ,hogy meghallgassam a számot ,és betanuljam a refrént. Andy gitározott ,és énekelt, én pedig mellette szintén énekeltem. Mikor végeztünk belenéztem a szemébe.
-Bámulatos voltál
-Te is -közelebb lépett hozzám majd megölelt amit viszonoztam is.
-Szép volt fiúk. Eszméletlen volt.-szólalt meg Brooklyn
-Köszönjük-mondtuk egyszerre.
A videót összevágtuk és felraktuk YouTubera.  Egyre többen és többen nézték meg a feldolgozásunkat. Blair üzent ,hogy éppen melyik zenét dolgozzuk fel. Az első két covert még ketten csináltuk aztán Brooklyn is szerepet kapott. Végül Mikey is megérkezett így 4-en csináltuk a zenéket. Sok emberhez eljutott és egyre több fanunk lett. A közeli játszótérre mentünk le velük beszélgetni, képet készíteni, szórakozni. Ship neveket találtak ki, fan profilokat kezdtek el szerkeszteni. Egyre többen és többen lettek. Brooklynnal egyre több időt töltöttünk együtt és ship névvel illettek minket ami a csoportunkban elterjedt lett: Rylyn. Közös képeket posztoltak rólunk és rajongó táborunk is lett. Akárhányszor megöleltem már kint is volt instagrammon. Aztán nem tudta elkerülni a figyelmemet egy másik ship pár sem: Mindy. Ahogy rólunk,róluk is egy csomó fénykép került nyílvánosságra. Egyre több és több. Ahogy ezeket a posztokat végigpörgettem egyen megakadt a tekintetem. Egy videón ahol Andy megcsókolja Mikeyt. Szívem darabokban volt végképp. Fájt látnom. Nem volt az enyém és úgy néz ki soha nem is lesz de ez nagyon fájt. Bennem elindult egy harc ellene és a legjobb fegyverem Brooklyn volt. Próbáltam vele egyre több időt lenni főleg rajongók előtt. A tervem be is vált. A social media tele volt Rylynnal és elnyelte Mindyt. Egy valamivel viszont nem számoltam. Andy teljesen elhidegült tőlem. Nem foglalkozott velem és került ahogy csak tudott ,viszont Brooklynnal egyre többet voltam. Kezdtem megszeretni...úgy értem beleszeretni. Elkezdődtek a koncertek ahol rengetek rajongóval találkozhattunk. Mind kedvesek és közvetlenek. Egyre nagyobb rajongó táborral rendelkeztünk.
-Egy új bandatag érkezik-jelentette be Blair egyik koncertünk után.
-Mikor?
-Tegnap meghallgattam. Ezen a héten bármikor megérkezhet.
Másnap meg is érkezett.
-Sziasztok- üdvözölt minket széles vigyorral mikor ajtót nyitottunk neki.
-Szia. -köszöntem neki
-Jack vagyok -mondta kicsit ír akcentussal.
-Én Rye...
-Én Brooklyn vagyok. Szia. Örülök hogy megismerhetlek -ugrott mellém-Gyere beljebb! Várj! Hagy segítsek. -elvette tőle az egyik táskát majd bementünk. -Hát...ez így nem fog menni.
4 ágy van,mi pedig 5-en vagyunk.
-Oké. Akkor ki kivel fog aludni?
-Én alszok Jackkel szívesen. Már persze ha ő is szeretne.-lelkesedebb Brooklyn
-Nekem jó lesz -mosolygott a fiú.
Arra vártam ,hogy majd Andy szeretne velem aludni mint régen de nem. Nem is értem miért reménykedem. Hidegen hagyja hogy mi van velem.
-Hey roadies! -köszönt Brooklyn a kamerának. A feldolgozással együtt elkezdtünk vlogolni is- Ő itt Jack, az új bandatag. Mivel kicsi a hely én fogok vele aludni. Írországból jött és nagyon jó hangja van. Kiskorában szerepelt az X-faktorban. Eszméletlen aranyos volt. Nézzétek meg! Lerakok egy linket a leírásba. Addig is sziasztok -majd kikapcsolta a kamerát. -Le kéne menni a boltba.
-Nem rossz ötlet. Mit vegyünk?
-PIZZA! -kiáltották egyszerre.
-Hozom a kocsikulcsot.
Leindultunk a kocsihoz. Beindítottam majd bekapcsoltam a rádiót. A fiúk teli torokból elkezdtek énekelni. Ez így ment addig amíg meg nem álltunk a bolt parkolójában. Kikapcsoltam a rádiót, leállítottam a kocsit és bementünk.
-Fogd meg a kamerát!-nyomta a kezembe Brooklyn a boltban, majd elkezdett szaladni és hason végigcsúszott a járólapon. -Ugye felvetted? -rohant vissza hozzám
-Fel vettem- nevettem rajta. A többiek a fagyasztós részlegen voltak és épp a vacsorát választották ki.
-Sonkás,gombás pizza?-kérdezte Mikey
-Nekem jó -szólaltunk meg mindannyian.
Elmentünk a kasszához majd a kocsihoz és haza. Megvacsoráztunk és mindenki elment fürdeni. Mikor végeztünk még a szobában beszélgettünk egy kicsit majd elaludtunk. Pár nap múlva újabb koncertre mentünk. Nemrég felvettük az új dalunkat ami teljesen saját. Ennek a dallama indult el a hangosításból mi pedig énekeltük a szövegét. A fanok nagy sikítással fogadták mivel ezt a zenét még csak most hallották először. Majd ment tovább a koncert. Egy lassú szám indult be mi pedig elkezdtük énekelni. Szememmel Andyt kerestem de mikor megláttam ,hogy még csak véletlenül sem akar felém fordulni ,kutatni kezdtem Brooklynt. Tekintetünk összefonódott. Lassan megindult felém és én is felé miközben csak őt néztem. Megálltam előtte fejünk már szinte majdnem összeért mikor a számnak vége lett. Befejeztük az éneklést és rávetettem magam Brooklyn szájára. Lassú csók volt amit a fanok sikítozása tört meg. Szívem hevesebben vert,majdnem kiugrott a helyéről. Mikor elváltunk belenéztem a szemébe és egy halvány mosolyt intéztem felé. Intettem a hangosításhoz, hogy folytatódhat a zene. Végigment a koncert és következett a találkozás a fanokkal ahol képeket csináltunk velük, aláírtunk nekik dolgokat meg ilyenek.
-Következő! -szólt a biztonsági őr
-Sziasztok!-köszönt egy nagyon ismerős hang.
Próbáltam meglesni ki lehet az de nem láttam az arcát mert pont Brooklynt ölelte meg. Mikor elengedte teljesen lefagytam a látvány miatt. Holt sápadtan néztem magam elé.
-Szia Ryan!-köszönt egy nagy mosoly kíséretében. Hogy én mennyire hiányoltam ezt a mosolyt.
-Dorothy!-öleltem meg- nagyon hiányoztál.
-Te is nekem-mondta még mindig karjaimban
-Hogyhogy itt vagy? És miért nem szóltál?
-Meglepetésnek szántam. Tudod otthon is elterjedt már a bandátok
-Ennél jobb meglepetést nem is kaphattam volna- szorítottam egy picit jobban magamhoz
-Úgy érzem mesélned kéne egy pár dolgot.
Bólogattam majd elengedtem.
-Menj oda a többiekhez is. Egy perc és jövök. Maradj itt!
Szóltam a biztonsági őrnek, hogy kísérje el Dorothyt az öltözőkhöz. Intettem a lánynak majd neki is mondtam hogy maradjon addig ott amíg vége nem lesz



Nos itt is van a 21. rész. Sokat kellett várni ,de itt van. Tudom ,nem lett olyan jó. Sajnálom. Most csak ilyen telt tőlem. És hát itt egy kicsi Jack is. Hogy a rossz részt egy picivel feldobjam😂

Concealed Emotions (Randy ff🐝🌵) BEFEJEZETTOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz