Na ez az a rész ahol szabad beszélnem, nem a részek alatt😂
Nos hol is kezdjem. 2 éve kezdtem el. 2 év alatt egy 25 részes történetet raktam össze. Más 2 év alatt 25 könyvet ad ki de mindegy😂
Szóval a könyvről annyit szeretnék írni, hogy nagy hullámvasút. Ez a megfelelő szó rá szerintem. Mivel 2 éve írtam le az első sorokat szerintem aki elolvassa az egészet egyben pontosan érzékelni tudja a változást mind írásban, mind fogalmazásban.
DE
Ami a legfontosabb és le szerettem volna írni. Roadiek.
Elérkeztünk erre a pontra is. Nagyon halogattam az epilógust ugyanis mióta Mikey kilépett a bandából teljesen megváltozott a véleményem a fiúkról és sajnos ez mind negatív irányba. Ha nem lenne a könyvemen 6,9k nézettség le is szedném, mert csak szomorúbb leszek tőle. Mikor írtam a pár évvel későbbi epilógus részt még nem jelentették be a feloszlást. Én ezt már régen elgondoltam, hogy ezt beleírom, hisz várható volt már egy ideje és sajnos el is érkezett. Hideg zuhanyként ért még így is, hogy már nem követtem őket aktívan.
De tudjátok mit? Egyetlen dolog van ami ezt a könyvet még fent tartja a wattpadon(wattpaden), az pedig nem más, mint ti. Akiket megismertem itt és a fan csoportokban. Ez a könyv emlékeztet rá. Mindegyik sorom emlékeztet rá, hogy részese lehettem egy csodás fandomnak. Bármi legyen is következő években én minden roadiet nagyon szeretek mert nagyszerűen összekovácsolódtunk. Mindenkinek köszönöm, hogy velem volt.
Barbi! Igen, te!
Csodálatos lány vagy. Köszönöm, hogy segítettél megírni a részeket és adtál hozzá ihletet. Örülök, hogy megismerhettelek és még mindig tartjuk a kapcsolatot.
Így még a végére le szerettem volna írni, hogy soha nem volt türelmem semmihez szóval ez a könyv ez igazi mérföldkő az életemben, hisz van vége és eleje. Arról ne beszéljünk, hogy ez a kettő borzalmas lapos, de legalább van😅
Ha csak beszélni szeretnétek velem nyugodtan írjatok itt, vagy megjegyzésben. Kíváncsi vagyok, nektek mi a véleményetek erről az egész helyzetről.
Nagy virtuális ölelés annak aki idáig elolvasta az agymenésemet. (Megjegyzésben írni, hogy #alpadogfamily aki elolvasta idáig😂)
Peace and love❤
Szeretlek titeket❤#Hungarianroadies
KAMU SEDANG MEMBACA
Concealed Emotions (Randy ff🐝🌵) BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarHey. A nevem Ryan Leonard Beaumont. 3 testvérem van. 2 fiatalabb és 1 idősebb fiú. 22 éves vagyok és Londonban élek ,de nem volt ez ám mindig így. Bristolban nőttem fel bátyámmal és a szüleimmel. Kiskoromban sokat énekeltem otthon. Mindig is szerett...