Reggel komótosan ébredtem. Hiányzott mellőlem valaki. Az a valaki pedig Rye volt. Hiányzott az ölelése és a reggeli ébresztése. Hiányzott csókja és...mindene. Hozzászoktam,hogy minden reggel ott van mellettem. Átnéztem a másik ágyra ahol Rye még békésen szundikált. Nem mérges...vagyis szerintem. Igazából nem tudom kivenni milyen hangulata van. Tegnap vacsora közben nem sokat szóltunk egymáshoz. Rye élettelen fejjel evett végig. Talán olyan csalódottan. Nem tudom,de bánt ,hogy nem beszél velem. Jóvá akarom tenni amit elrontottam ,de nem mondja el ,mit is rontottam el. Csak bámultam őt...nem. Nem bírom ki nélküle. Felkeltem az ágyamból ,és odasétáltam az övé mellé. Leültem a földre és onnan figyeltem. Még alvás közben is tökéletes. Arcvonásai nyugodtak voltak ,szája formája hívogatott. Csak meg akartam csókolni...de nem mertem. Utál. Eddig se szeretett ,de most végképp utál. Ahogy néztem ,csak arra tudtam gondolni ,hogy eddig milyen tökéletes volt minden...és ezt is elrontottam. Azt akartam ,hogy minden olyan legyen mint régen ,de már nem lesz. Beletörődtem ebbe ,felálltam a földről ,és elindultam átöltözni. Felvettem egy fekete csőnadrágot és egy fekete felsőt ,és kimentem a konyhába reggelit készíteni.
*Rye szemszöge*
Mondhatni kipihenten ébredtem. Kinyitottam a szemeimet ,és valami azonnal feltűnt: nincs mellettem Andy. Hiányzott ,de mást nem tudtam csinálni. Ahogy megláttam tegnap a kajálda előtt Andyt Zach karjaiban már éreztem valami borzasztó rossz érzést ,aztán megcsókolták egymást. Mellkasomon egy szúró érzést éreztem. Szúrt belülről...aztán pár könnycsepp. Csak álltam lefagyva. Lábaim már kezdték feladni a szolgálatot ,mikor Mikey jelent meg mellettem. Ránéztem könnyes szemmel ,amit meg is értett ,mert ő is észrevette a gerlepárt. Invitált Blairhez mert már amúgy is indulnia kellett ,és tudta hogy nem jó ha ott maradunk. Útközben nem szólaltam meg. Tudta ,hogy nem tudnék. Tudhattam volna hogy soha nem szeretett. Miért is szeretett volna? Zach ezerszer jobban néz ki mint én, de nem is ez fájt a legjobban. Miért játszott velem? Miért csókolt meg? Miért csinált úgy mintha bejönnék neki? Hát persze. Mert süt rólam ,hogy zavarban vagyok a közelében és ő ezt ki is használja. El kell felejtenem. Neki csak Zach kell. Esélyem sincs nála. Borzasztó a hiánya főleg úgy ,hogy mostantól együtt fogunk lakni egy pár évig. Átnéztem Andy ágyára és nagy meglepetésemre nem volt ott. Gondoltam felöltözök. Felvettem egy fekete farmert ,és a kezembe vettem egy fekete felsőt ,majd elindultam a konyhába hátha ott van Andy. Már a küszöbön álltam ,mikor megláttam a gáztűzhelynél ,háttal velem. Fekete farmerben volt és fekete felsőben. Végignéztem rajta és elcsodálkoztam benne. Lábain a nadrág ahogy feszült egyszerűen hihetetlen volt. Olyan alakja van...Fejezd be Rye! Nem lehet már a tiéd. Soha nem is volt...de egyszerűen olyan jól nézett ki rajta ez az összeállítás. Fenekét is kiemelte ami mégjobban felizgatott. Gyorsan megfordultam ,és visszamentem a szobába. Felvettem egy fehér farmert ,nehogy azt higgye, hogy össze akarok vele öltözni, majd elindultam a fürdő felé felvenni a felsőt és fogat mosni mikor csengettek. Kinyitottam az ajtót ahol megláttam őt.
-Szia. Ömm. Zavarok esetleg? Megvárhatlak titeket ha gondolod-nevetett. "Ne nevess! Úr Isten. Hát levegőt se kapok. Hogy kell lélegezni? Elfelejtettem. Ne kínozz" -ömm. Rye. Állhatunk még itt egy kicsit ha gondolod ,de jobban örülnék neki ha behívnál.
-Gyere be nyugodtan! Nem hittem ,hogy ilyen gyors leszel.- lökött arrébb Andy, hogy Brooklyn be tudjon jönni míg én csak néztem magam elé. "Jól leégetted magad Ryan. Így kell ezt csinálni" Feleszméltem, becsuktam az ajtót, elmentem a fürdőbe majd a konyhába. Megreggeliztünk, majd Brooklyn kipakolt és leültünk Fifázni. Egy-egy játszma végén beszélgettünk egy kicsit ,majd újra játszottunk egy kicsit. Rendeltünk magunknak ebédet, megettük, majd egy kis ejtőzés után ,lementünk a parkba focizni. Már egy ideje fociztunk ,mikor odajött pár lány.-Szia Andy! Mi járatban itt?
-Lejöttünk egy kicsit. Hiányoztam, mi?
-Talán, egy picit-mosolygott rá az egyik ,majd adott arcára egy puszit és megölelték egymást.
-Te is nekem. Hupsz. Elfelejtettem bemutatni nektek a fiúkat. Ő itt Rye-mutatott rám- Ő pedig Brooklyn-mutatott az említettre- én meg Andy-tárta szét a karját mire a lányok nevettek.
-Nos akkor mi is bemutatkozunk. Ő itt Kathy, Kelly és Sarah. Jómagam pedig Ashley vagyok. Andy legjobb barátja.
-A legeslegjobb életem -ölelte át a fiú.
-Volna kedvetek játszani? -törte meg ezt az idilli pillanatot Brooklyn.
-Persze -szólaltak meg szinte egyszerre a lányok.
Egy ideje játszottunk ,pontosabban már sötétedett ,mikor abbahagytuk. A lányok elköszöntek és elindultak haza. Ezt a példát mi is követtük ,és haza vettük az irányt. Megvacsiztunk ,és Brooklyn elindult fürdeni. Ahogy elindult Andynek megrezzent a telefonja.
-Kijött a One Direction új száma. Elmegyek fürdeni Brooklyn után ,aztán megtanulom a dallamát ,holnap pedig felvesszük.
-Rendben ,de előtte mondj el egy dolgot!
-Mi lenne az?
-Az a lány ,Ashley.
-Mi van vele?
-Nem csak a legjobb barátod.
-Ez egy kicsit bonyolult.
-Annyira nem lehet az.
-Igazad van. Annyira nem az. Ashley az exem.
-De hát...te...te...
-Meleg vagyok? Nem. Biszex
-De akkor...
-Ülj le! Elmesélem... Szóval Ashleyvel az Overload közben jöttem össze. Csakhogy nem tartott sokáig ,mert én más iránt éreztem valamit. És ez nem más volt mint Jordi.
-Ki?
-Jordi Whitwort. Ha úgy jobban tetszik ,Zach. -nagy szemekkel néztem rá mert nem igazán értettem mit akart. -Jordi a munkatársam volt. Bandatagja volt az Overloadnak mint én. Ő ébresztett rá ,hogy a fiúk iránt is vonzódom. Persze mikor erre rájöttem ,Ashleyvel szakítottunk ,és összejöttem Jordival de túlságosan szerettem Ashleyt is. Így megmaradtunk legjobb barátoknak.
-És mi történt Jordival?
-Mikor feloszlott a banda szakítottam vele mert nem tudtunk volna egymásra időt szakítani. Ő még próbálkozik ,de nem látok benne sok reményt, hogy összejöjjünk.
-Szóval ő még szeret téged...te hogy érzel iránta?
-Nem tudom. Fontos nekem ,de nem tudnám újrakezdeni vele.
-Értem.
-Sziasztok-toppant be Brooklyn a szobába-Mehettek fürdeni.
-Én akkor elindulok. Holnap találkozunk. Jó éjt
-Ne maradj fent nagyon sokáig. Holnap is tudod folytatni. -mosolyogtam rá
-Rendben. Sziasztok.
-Sok sikert!
-Köszi.
Majd elindult a fürdőbe. Brook nagy szemekkel nézett így elmagyaráztam neki Andy terveit. Beszélgettünk egy kicsit ,mikor hallottam 2 ajtó nyitódást és csukódást. Ezek szerint Andy végzett. Elindultam fürdeni én is. Ahogy végeztem ,csuktam be az ajtót ,és meghallottam egy nagyon halk gitár hangot. Igazából alig lehetett hallani csak az ajtóból. Halkan lenyomtam a kilincset és bekukucskáltam. Andy háttal ült nekem így nem vett észre. Csak álltam ,és hallgattam gyönyörű hangját. Hihetetlenül tehetséges. Szép hangja van. Egész nap tudnám hallgatni. Ahányszor elrontotta a dallamot ,megállt egy picit és újra próbálta. Rettentő kitartó. Úgy gondoltam ,hogy ideje lenne menni. Halkan visszacsuktam az ajtót ,és elindultam a szobába. Brooklyn már nagyban aludt mikor betoppantam ,így én is megcéloztam az ágyat és megtámadtak az álommanók.
KAMU SEDANG MEMBACA
Concealed Emotions (Randy ff🐝🌵) BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarHey. A nevem Ryan Leonard Beaumont. 3 testvérem van. 2 fiatalabb és 1 idősebb fiú. 22 éves vagyok és Londonban élek ,de nem volt ez ám mindig így. Bristolban nőttem fel bátyámmal és a szüleimmel. Kiskoromban sokat énekeltem otthon. Mindig is szerett...