"Günün nasıl geçti?"dedi Harry sevgilisine.Jack içeri girdi ve ona sarıldı."Kızmayacaksan bir şey söylemem gerek"
"Söyle"dedi Harry."Ne oldu?"
"Sakin ol"dedi Jack."Bu akşam misafirlerimiz var"
Harry bıkkın bir şekilde nefes verdi ve kapıyı kapatıp salona ilerledi.Koltuğa tam anlamıyla yığıldı ve ona baktı.Jack onun yanında diz çöktü ve gülümsedi."Hadi ama"dedi."Dört kişi sadece"
"Önceden söyleseydin keşke,çok yorgunum"dedi Harry."Ve ev çok dağınık"
"Sen evi toparla,ben yemek yapayım.Olur mu?"dedi Jack.
"Kim bunlar?"diyen Harry'nin ayak ucuna oturdu.
"İşten arkadaşlarım"dedi.
"Dün başladığın işte 4 kişiyle mi arkadaş oldun?"dedi Harry şaşkınlıkla.Jack her zaman ondan daha sosyal olmuştu ama bu kadarı da onu şaşırtmıştı.
"Aslında 1'i işten değil,içlerinden birinin kız arkadaşı."
Harry kalktı ve yerdeki yastıkları toplamaya başladı."Şu hale bak"diye mırıldandı.
"Dün gece bunları toplamak için fazla yorgunduk"dedi Jack omuz silkip.İkisi de güldü.Jack mutfağa gitti ve yemek hazırlamaya başladı.
********
Saat 21.30 olduğunda kapı çalmıştı.Harry gömleğinin ilk üç düğmesini açtı ve göğsündeki dövmenin görünmesine izin verdi.Uzun saçlarını da düzelttikten sonra kapıya koştu.Jack'de arkasından geldiğinde kapıyı açtı.Onları gülümseyerek içeri aldı.Sonra onu gördü.
Louis.
5 yılını verdiği adam.
5 yılın sonunda onu aldatan adam.
Bir kadını sarhoşken hamile bırakan sevgilisi.
Hayatında kimseyi onun gibi sevemediği sevgilisi.
İkisi birbirine tarifsiz duygularla bakmaya devam ederken Jack Louis'nin bu halini fark etmeden ona sarıldı."Hoşgeldin"dedi.Louis Harry'ye bakmayı kesti ve ona sarıldı.Jack geri çekildiğinde yemeklerin hazır olduğunu söyledi.Hepsi bir şeyler konuşarak içeri geçti.
"Yemek yiyip maçı izleyelim,ne dersiniz?"dedi."Louis?"
Louis başını salladı.
"Dilini yutmuş olmalı"dedi Eleanor gülerek.Sonra onun yanağını öptü.Harry kaşlarını çattı ve Eleanor'a baktı.Louis'nin bu kadınlarda onda bulamadığı ne bulduğunu merak ediyordu.Önce Briana,sonra bu.Harry onun kadınlardan da hoşlandığını farkındaydı,ama onu bir kadınla aldatmıştı ve sebebini merak ediyordu,5 yıllık ilişkisinde bulamadığı ne bulmuştu ki Briana'da?
"Mac n Cheese yaptım"dedi Jack gülümseyerek."Seversiniz herhalde?"
Hepsi onayladı.
"Harika"dedi sarışın kadın.
"Sizi tanıştırmadım"dedi Jack yemekleri koyarken.Hepsi oturdu.Louis Harry'nin karşısına oturmak zorunda kalmıştı çünkü o şaşkınlıkla bakınırken herkes oturmuştu.
"Bu Harry,erkek arkadaşım"
"Bu Jessie,Cam'in kız arkadaşı"dedi Jack sarışın kadını gösterip."Bu da Cam"
"Louis,ve kız arkadaşı Eleanor"dedi sonra
"Memnun oldum"dedi Harry gülümsemeye çalışarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E/Larry
FanfictionLouis,Harry'yi aldattıktan ve baba olduktan yıllar sonra onunla tekrar karşılaşır. Harry'nin erkek arkadaşıyla yaşadığı evde.