9

1.3K 99 89
                                    

Harry üzerindeki mavi montun şapkasını başından çıkardı ve derin bir nefes alıp kapıyı çaldı.Johannah'ı özlemişti ve sonunda onu ziyaret etmeye karar vermişti,Johannah Harry'yi Louis'yi sevdiği kadar sevmişti hep,o yüzden Louis'nin onu aldattığını öğrenince en az onlar kadar üzülmüştü.Bir gün biteceğini biliyordu ilişkilerinin,ne zaman ve nasıl olacağını tahmin edememişti sadece.Güzel şeyler çok uzun sürmezdi,bu bir masal değildi sonuçta.Öyle düşünmüştü hep.

Kapıyı açmadan önce Lottie ve Fizzy'nin marketten döndüğünü sanmıştı,belki komşularından birini,ya da bir arkadaşını,ya da okuldan dönecek olan ikizler olduğunu sanmıştı.Ama Harry'yi görmeyi beklemiyordu.Aynı şehirde yaşamalarına rağmen evler birbirine çok uzaktı ve onu aramaya çekinmişti oğlunun yaptıklarından sonra.O şaşkınlıkla bakmaya devam ederken Harry gülümsedi."Harold"dedi sonunda yüzüne bir tebessüm yerleştirip.Heyecanla ona sarıldı."Beni hiç ziyaret etmeyeceğini sanmıştım"

Harry'de gülümseyerek ona sarıldı,ayrıldıklarında gülümsemeye devam etti."İçeri gelebilir miyim?"Johannah hemen geri çekildi,içeri geçtiler."Mutfağa gel,yemek yapıyordum"

Harry onu takip ettiğinde mutfağa girdiler.Koyu kahverengi masanın etrafındaki sandalyelerden birine oturdu ve çorbayı karıştıran Johanah'ya baktı.Az sonra Harry'nin yanına oturdu."Seni nasıl özledik bilemezsin,Louis yüzünden hiç gelmeyeceğini düşündük"

"Karşılaştığınızdan bahsetti,ve işi yüzünden görüşmek zorunda kaldığınızdan"

Harry başını salladı."Öyle"dedi."Ben de sizi özledim,hep gelmek istedim ama yapamadım"

"Anlıyorum,canım"dedi Johannah."Anlıyorum"

"Yemeğe kal olur mu?Kızlar da çok özledi seni"

"O gelmez değil mi?"

"Hayır,gelmez"dedi Johannah."Mark'da yok zaten bu akşam"

"Gemma ve annen nasıl?"

"İkisi de iyi"dedi Harry."Gemma Amerika'ya gitti,1-2 ay kalıp dönecek"

"Ne güzel"dedi Johannah yemeklere bakmak için kalkarken."Hala anlaşamıyorsunuz değil mi"dedi sonra gülerek.

Harry'de güldü."Öyle,evet"dedi."Hiçbir zaman Lottie ve Louis gibi olmadık"

"Geldiler"dedi Johannah kapının sesini duyduğunda.

Harry heyecanla kalktığında beraber salona yürüdüler.Lottie onu gördüğünde hemen koşup sarıldı,Fizzy'de şaşkınlığını üstünden attığında koştu ve sarıldı.

"Aman tanrım"dedi Lottie geri çekilirken."Aptal,seni birdaha göremeyeceğimi düşünüyordum"

Johannah gülümseyerek onlara bakarken kapı çaldı.Harry gidip kapıyı açtı.

"Harry"diye bağırdı Daisy.Phoebe ona sarıldığında Daisy'de kollarını onun beline sardı.Harry gülümseyerek onlara baktı."Sizi özledim"dedi.

*******

"Kızlar,siz uykuya"dedi Johannah Harry'nin uzattığı bardağa içki doldururken.İkizler Harry'ye veda ettikten sonra Johannah ile beraber odalarına gittiler.

"Ee?Jack nasıl biri?"dedi Fizzy."Bilmem"dedi Harry."Genelde iyi"

"Ama bazı saçma şeyleri var"

"Herkesin var"dedi Lottie gülerek."Haklısın"dedi Harry gülümserken.

Konuşmadan içkiyi içti,birkaç kez daha doldurdu ve içti.Fizzy ve Lottie birbirlerine baktılar,ama durmasını söylemediler.

E/LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin