12

1.5K 94 42
                                    

Bu bölümü yayınlamıştım ama hiç istediğim gibi olmadığını farkedip sildim,okumuş olanlardan özür dilerim

BENİAFFEDİN

******

Harry çalan kapıyı açmadan önce aynaya baktı.Yorgun olmasına rağmen güzel göründüğünü düşündü,bu hafta hem fiziksel hem ruhsal olarak yorulmuştu.Üniversite başlamıştı,son dönemi olmasına rağmen şimdiden sıkılmıştı.

Aynaya bakmayı kesti ve kapıyı açtı.

"Sen miydin?"dedi Gemma'yı görünce.

"Haftalardır Amerika'daydım ve tek söyleyeceğin bu mu?"

Harry içeri girmesi için kapının önünden çekildi.

"Herneyse,girmeyeceğim"dedi Gemma.

"Gel,lütfen"dedi Harry.Gemma ona doğru döndüğünde içeri girmesini bekledi,girdiğinde kapıyı kapatıp ona sarıldı.

"Üzgünüm"dedi."Kaba davrandım"

Gemma gülümsedi ve kollarını ona sardı."Ben de üzgünüm,defterini okuduğum için"

"İyi,barıştık"dedi Harry geri çekilip.Salona girdiler ve yan yana oturdular."Yorgun görünüyorsun"dedi Gemma.Gülümsemeye çalışan kardeşine baktı."Her şey yolunda mı?"

"Jack'den ayrılacağım"dedi Harry.Gemma'nın ifadesiz bir şekilde ona baktığını görünce kaşlarını çattı."Onunla alakası yok"dedi.

"Mutlu değilim sadece,sürekli kavga ediyoruz"

"Mutlu olmamanın sebebi o,Harry.Eskiden Jack'le kavga etmiyordunuz.Onu gördüğünden beri böylesin"

"Onunla mutluyum"dedi Harry.

"Bu ne demek?"dedi Gemma."Şuan mı yani?Siz-"

Kapının sesini duyduğunda sustu."Gemma"dedi Jack sevinçle içeri girip."Bugün döneceğini bilmiyordum"

Gemma ona sarıldıktan sonra tekrar Harry'nin yanına oturdu."Biraz daha kalmayı planlıyordum ama aklım buradaydı"

"Neden?Bir şey mi oldu?"dedi Jack onların karşısına otururken.

"Hayır,hayır.Her şey yolunda"dedi Harry'ye bakarak."Eve gidip eşyalarımı yerleştireceğim.Direkt buraya geldim.Sonra uğrarım"dedi kalkarken.

"Akşam yemeğine kalsana"dedi Jack ayağa kalkıp.

"Çok yorgunum aslında"dedi Gemma.

"Olsun,akşama kadar dinlenirsin hem burada"dedi Harry.

Gemma başını salladı."Pekala"dedi.

*********

"Siz devam edin yemeğe,ben biraz çalışacağım"dedi Jack."Louis gelecek,sorun olmaz değil mi?"

Gemma öksürmeye başladığında Harry ona masada duran suyu uzattı.

"Olmaz"dedi.

"Kim o?"dedi Gemma Jack'e bakıp.

"İş arkadaşım"dedi Jack."Mimar ve çoğu projeyi beraber yürütüyoruz.Çok yetenekli biri"

E/LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin