"Yataktan çıkmayı düşünüyor musun?"dedi Jack aynada saçlarını düzeltirken."Sabah oldu"
Harry çarşafları ittirdi ve yatağın kenarına oturdu."Bugün biraz geç gidiyorsun?"dedi.
"Louis yola çıkacak 1-2 saate,onu geçireceğiz hep beraber.İzinliyiz o yüzden"
"Anladım"dedi Harry.Tekrar yattı ve yorganı başına çekti."Senin dersin yok mu bugün?"
"Gitmeyeceğim"dedi Harry."Başım ağrıyor"
"Sen bilirsin"dedi Jack.Evden çıktı.
*****
Harry sabahtan beri bir şey yemediği için mutfağa gitti,masanın kenarındaki sandalyelerden birine oturdu ve masadaki elmayı yemeye başladı.Hava kararmıştı,buna rağmen ışıkları yakmıyordu.İstemeden aynaya bakıp dağılmış halini görmekten korkuyordu,sabahtan beri tek yaptığı uyumaktı ve tek bir şey bile yememişti,kat kat giyinmişti ayrıca.Kendini görmek bile istemiyordu.
Kapı çaldığında elmayı bıraktı ve derin bir nefes aldı.Bu halini açıklayamacak kadar yorgundu birine.Turuncu terliklerini yere sürte sürte ilerledi kapıya.
"Harry?"dedi Nick kapı açıldığında."Ev neden kapkaranlık?"
Harry konuşacağında onu durdurdu."Boşver şimdi"dedi."Bir şey anlatacağım sana"
Harry geri çekildiğinde salona gittiler.
"Işığı açma"dedi."Çok çirkin görünüyorum"
Nick buna bile gülemedi,oldukça gergin hissediyordu.Yapacağı şeyin sonuçlarının neler olacağını bilmiyordu.Sehpanın üzerinde duran lambayı açtı.
"Beni dinle"dedi Nick,Harry ona bir şeyler anlatmaya başlayacağı an."Sana bir şey anlatacağım,ama telaşlanmayacaksın,tamam mı?"
"Anlat"dedi Harry."Kötü bir şey mi oldu?"
"Lou-"
"Hayır,Louis iyi."dedi Nick."Dinle"
"Seni bara çağırmıştım hani,gelmemiştin"
"Briana oradaydı,telefonla konuştu sessiz bir yere gidip,peşinden gidip dinledim"
Harry kaşlarını çatarken koltukta doğruldu."Ee?"
"Bir arkadaşıyla konuşuyordu,Louis'yi bir oyunun içine soktuklarından ve pişman olduğundan bahsetti,her şeyi itiraf etmek istediğini söyledi"
"Ne demek bu?"dedi Harry."Ne oyunu?"
"Bilmiyorum"
"Louis'ye söylemeliyim"
"Saat çok geç oldu,Harry.Gitmiştir çoktan"
"Briana'nın evini biliyor musun?"dedi Harry.
Nick cevap vermediğinde bağırdı."Nick,biliyor musun?"
"Biliyorum"dedi Nick.
Harry gidip altına bir pantalon giydi,kapıya doğru hızlıca yürüdü ve montunu giydi."Nick"diye seslendiğinde Nick'de kapıya geldi.
"Oraya gidip ne yapacağız?Çoktan gitmişlerdir"
"Gitmemişlerdir belki,Louis vazgeçmiştir"dedi Harry evden çıkıp.Nick'in arabasına bindiler ve eve doğru yola çıktılar.
******
Harry evin ışıklarının yandığını görünce öfkeyle indi arabadan.Nick'de peşinden gelirken kapıya koştu ve vurmaya başladı tüm gücüyle.Briana kapıyı açtı ve korkuyla onun öfkeli ifadesine baktı."Harry?"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E/Larry
FanfictionLouis,Harry'yi aldattıktan ve baba olduktan yıllar sonra onunla tekrar karşılaşır. Harry'nin erkek arkadaşıyla yaşadığı evde.