Harry gecenin bir yarısı Jack'i endişelendirmemek için eve dönmesi gerektiğini farketmişti ve bu yüzden huzursuzdu.Louis'ye nasıl söyleyeceğini bilmiyordu.
Louis ise başını,Harry'nin çıplak karnına koymuştu ve sakinleşip uyumaya çalışıyordu,yıllarca kandırıldığını düşünmeyi bırakıp uyumaya
çalışıyordu."Lou"diyen Harry'yi duyduğunda mırıldandı ona bakmadan."Hm?"
"Gitmem gerekiyor,en azından şimdilik"
Louis zaten dolu olan gözlerini ona çevirdi başını hafifçe kaldırıp."Neden yapıyorsun bunu?"
"Ne yapıyorum?"
"Sana ihtiyacım olduğunda çekip gidiyorsun"
"Sana ne kadar üzüldüğümü belli etmemeye çalışıyorum.Bu yüzden mi gidiyorsun?Güçlü durduğumu düşündüğün için mi?"
Harry elini onun saçlarına götüreceğinde Louis başını iki yana salladı."Beni sen güçlü yapıyorsun"
"Sen olmadığında böyle olamam"
Doğruldu ve yataktan kalktı."Git hadi"dedi.
"Önemli olan senin hayatın"
"Önemli olan Jack'in şüphelenmemesi,telaşlanmaması"
Harry ayağa kalktı."Sadece onu incitmek istemiyorum"dedi
"İyi"dedi Louis,Harry giyinmeye başlamadan önce.Dolan gözlerini havaya dikti.
"Ona dokunuyor musun hala?"
"Saçmalıyorsun"dedi Harry odadan çıkarken.
"Hm?Sana dokunuyor mu?"
Harry şapkasını taktıktan sonra ayakkabılarını giydi."Kes şunu"dedi.
"Ona gittiğinde ne olacak?"
"Hiçbir şey"diye bağırdı Harry."Hiçbir şey"
Ayağa kalktıktan sonra onun önünde durdu."Döneceğim"dedi.
Louis birkaç adım geri attı ve kaşlarını çattı."Sana inanmıyorum"dedi.
"Lou"dedi Harry onun açtığı arayı büyük adımlarla kapatırken."Lütfen"
"Şimdilik gidiyorum sadece."
"Git"demişti Louis sadece.Harry ona kısa bir öpücük verdikten sonra evden çıktı.
*******
Jack aptal değildi.İkisi de bunu biliyordu.Sadece sevdiği insanı kaybetmemek için aptal rolü yapıyordu,belki de yardım ediyordu ona.Ona her şeyi unutturabileceğine inandırmıştı kendini çünkü.O yüzden o adamın Louis olup olmadığını düşünmeyecekti artık,bunlarla uğraşmak yerine Harry'yi iyileştirmeye çalışacaktı.
"Gel"dedi onu içeri çekerken.
"Bak"dedi ona salonda hazırladığı masayı gösterirken."Geç geldiğim için özür dilemek istemiştim,ama sen benden de geç geldin"
"Ben-"
"Önemi yok"dedi
Harry ona şaşkınlıkla bakarken Jack masaya gitti."Nick'le olduğunu biliyorum.Haber vermek için aradı,şarjın bitmiş sanırım"
"Evet"dedi Harry onun karşısına otururken."Öyle oldu"
Montunu ve şapkasını çıkarıp yere attı.
"Çok bitkin görünüyorsun"dedi Jack."Bir şeyler ye hadi"
Harry onu kırmamak için yaptıklarından yemeye başladı,ne kadar aç olduğunu farketmişti bu sırada.Tüm gün boyunca neredeyse hiçbir şey yememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E/Larry
FanficLouis,Harry'yi aldattıktan ve baba olduktan yıllar sonra onunla tekrar karşılaşır. Harry'nin erkek arkadaşıyla yaşadığı evde.