Louis Always You'nun Eleanor hakkında olduğunu söylemiş 💖gerçek aşk💖
****
28 Eylül 2018
Harry,Jack'in sesini duyunca salonun kapısına baktı,yaklaşık 1 saattir aynı yerde oturuyor,dışarıyı izliyordu.
"Merhaba"dedi Jack montunu çıkarırken.Harry gözlerini tekrar dışarı dikti.Ağlamamak için direniyordu evde yalnız kaldığından beri.Ağlarsa devamı gelirdi,biliyordu.Durduramazdı kendini.
Jack görmeden yüzüğü çıkardı parmağından,Louis Eylül'ün 28'inde vermişti ona bunu,yıldönümü olarak görüyorlardı o yüzden bu günü.Evlenmemişlerdi ama önemli olan bir kağıt parçası değildi Harry'ye göre,önemli olan hissettikleriydi.
"Neyin var?"dedi Jack."Ağlayacak gibi duruyorsun"
"Birden konuşmaya mı karar verdin?"dedi Harry."Yüzüme bile bakmıyorsun bir haftadır."
Jack onun yanına geldi ve önünde eğildi."Kafam karışıktı"
"Ama neden?"
"Bilmiyorum"diye devam etti Jack gözlerini ona çevirip."Üzgünüm,sana çok kötü davrandım"
Harry onun elini dizinden çekip ayağa kalktı."Giyinip çıkacağım"dedi ve odaya gitti,Jack'de peşinden geldi."Eleanor ve Louis kutlama yapacaklarmış,Eleanor aradı az önce.Onlara gidelim beraber,hm?"
"Neyi kutluyorlarmış?"
"Yüzük takmışlar"
Harry ona bakmadan dolabına yöneldi,açtı ve rastgele seçtiği rahat kıyafetleri çıkardı.Giydikten sonra dış kapıya yürüdü,peşindeki Jack'le.Montunu giydi ve atkısını taktı."Ben de geleceğim"dedi Jack.
"Yalnız olmak istiyorum,bugün izin ver bana"dedi titreyen sesiyle.
"Ama-"
"Lütfen"dedi ve arkasına bakmadan yürüdü bahçeden çıkana kadar.Etrafına baktı,biraz daha ilerledi,ellerini cebine soktu üşüdüğü için.Karla karışık yağmur yağıyordu.Önünden geçen taksiyi durdurdu ve eskiden en çok gittikleri barın olduğu sokağın ismini söyledi adama.15 dakika sonra gelmişlerdi.Ücreti uzattı ve arabadan indi.Atkısını çıkarıp içeri girdi.Biraz ısındıktan sonra montunu çıkardı ve viski söyledi.
"Biraz ağır bu,yavaş ol"dedi barmen.Harry ona cevap vermedi.Bir yudum aldıktan sonra etrafına bakındı.Bir kadınla göz göze geldiğinde önüne döndü.5 dakika sonra kadın yanına oturdu.
"Martha"dedi kadın,Harry ikinci içkiyi söylerken.
"Belirli aralıklarla buraya geliyorsun"dedi sonra."Bir kez erkek arkadaşınla dans etmiştin burada,o günden beri aklımdan çıkmıyorsunuz.Çok güzeldi."
Harry dolan gözlerini ona çevirdi.Jack'le buraya hiç gelmemişti,ama kadının yıllar öncesini nasıl hatırladığını merak ediyordu."S-siz hep burada mısınız?"
"Buranın ortağı olmak için uğraşıyordum o zamanlar,bu sene yeteri kadar para biriktirdim,ve ortak oldum"
Harry başını salladığında devam etti."Sonra uzun zaman geçti,tek başına gelmiştin.Bira içtin tek başına,yanına gelenleri kibarca reddettin,sonra ağladın"
"Tekrar beraber geleceğinizi umdum hep,bana burayı almam için ilham verdikten sonra ortadan kayboldunuz"
"Adım Harry"dedi o da sonunda.
"Memnun oldum,Harry"
"O nerede,hala berabersiniz değil mi?"
Harry kendini daha fazla tutamadı ve bugün uyandığından beri gözlerinde bekleyen yaşları serbest bıraktı."Hayır"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E/Larry
FanfictionLouis,Harry'yi aldattıktan ve baba olduktan yıllar sonra onunla tekrar karşılaşır. Harry'nin erkek arkadaşıyla yaşadığı evde.