14

1.1K 90 36
                                    

Harry elindeki pembe şapkayı taktıktan sonra montunu giydi.Jack'in arabasını görünce oraya hızlıca yürüdü ve yanına oturdu."Geleceğini bilmiyordum"dedi.

"Bugün az dersin olduğunu hatırladım ve belki bir şeyler yaparız diye düşündüm"

"Olur"dedi."Sinemaya gidelim mi?"

"Daha eğlenceli bir şeyler yaparız demiştim aslında"dedi Jack."Dövme yaptıralım"

"Nereden çıktı?"dedi Harry şapkayı çıkarırken.Uzun saçlarını düzeltti ve Jack'e baktı."Saçlarımı kestirecektim aslında bugün"

"Asıl bu nereden çıktı?"dedi Jack gülümseyerek.Elini onun saçlarına uzattı ve parmaklarını saçlarında dolaştırdı."Birbirimize sorular sormayı kesip yola çıkabilir miyiz?"dedi Harry.Jack başını salladı."Haklısın"dedi."Ama önce dövmeciye"

"İyi"dedi Harry.

*******

Harry uzun zamandır girmediği dükkana baktı,şehirdeki onca dövmecinin arasında Jack'in burayı bulması kötü bir tesadüftü.Tüm anıları hatırlaması iyi olmamıştı."Gelsene"diyen erkek arkadaşına bakıp gülümsemeye çalıştı,içeri girdi.Jack'in tüm amacı tepkilerini ölçmekti burayla ilgili,Harry'nin şimdiden garip davranmaya başlaması onu korkutuyordu.Tek bir şey yüzünden böyle bir düşünceye kapılması yanlıştı belki,ama aklına bir şüphe düştükten sonra kurtulması imkansızdı.

"Merhaba"dedi kadına."Örneklere bakabilir miyiz?"

"Tabi,şöyle geçin"dedi kadın.Yan yana oturdular ve kadının uzattığı örnekleri aldılar.Jack,ince ve eski defteri alıp dizlerine koydu kadın içeri gittiğinde.

"Ah,şuna bak.Senin dövmen"dedi.Harry hemen oraya baktı ve defteri onun elinden aldı.Sayfaları hızla çevirdi.

"Doğru,burada yaptırmıştım yıllar önce.Çok değişmiş burası.Hatırlayamadım ilk görünce"

"Louis'nin annesi de buralarda oturuyormuş"

"Öyle mi?"dedi Harry.

"O da burada yaptırmış dövmelerini o yüzden sanırım,Eleanor onun dövmelerinin de bu defterde olduğunu söylemişti beraber geldiğimizde"

Harry defteri kapattı ve gülümsedi."Ne hoş"dedi.

"Bir şey mi oldu?Stres oldun?"dedi Jack.

"Hayır,uzun zamandır dövme yaptırmıyorum,korktum sadece"

"Baş harflerimize ne dersin?Anlamsız şekillerden ve yazılardan daha estetik durur en azından"

"Olabilir,bilmiyorum"

"Hadi ama"diye ısrar etmeye devam etti Jack."Louis ve Eleanor'da da var hem,güzel olurdu"

"Eleanor'da yok"dedi Harry."Yani,öyle demişti"

"Bilmiyordum"dedi Jack."Peki,korkuyorsan yaptırma."Ben yaptıracağım"

"Jack?"dedi Harry o ayağa kalktığında."Emin misin?"

Jack gülümseyerek başını salladı ve odadan çıkan kadına,boynuna H harfi yazdıracağını söyledi,tekrar odaya girdiler.

*******

Jack aynanın önünde,boynuna far ve allıklarla yaptığı sahte izlere baktıktan sonra hırkayı boynuna kadar çekip salona gitti."Çıkıyorum ben"dedi."Cam ve Louis'le çalışmam gerek"

Harry elindeki kalemi bıraktı ve ona baktı."Tamam,görüşürüz"dedi."Dikkat et,yağmur çok şiddetli yağıyor"
Jack onun dudağına bir öpücük bıraktı ve evden çıktı.Arabaya bindi ve yavaş bir şekilde Louis'nin evine sürdü.Geldiğinde arabayı park etti ve şapkasını takıp indi.Kapıyı çaldı."Hoşgeldin"dedi Louis açtığında."Acil bir şey mi oldu?Birden arayınca öyle düşündüm"

E/LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin