Harry aynanın karşısındaki küçük sandalyeye oturdu ve çekmeceyi açtı.Yüzüklerin olduğu kutuyu aldıktan sonra çekmeceyi kapattı.Aynaya bakarken yüzükleri parmaklarına taktı.Gül şeklindeki yüzüğü hep takmak istiyordu.'O aldığı için değil,güzel bir yüzük olduğu için'diye geçirdi içinden.Kapının sesini duyduğunda oraya baktı,Jack'i gördüğünde telaştan ne yapacağını bilemedi,ona bakmaya devam ederken ayağa kalktı."Erken gelmişsin"dedi."Evet"dedi Jack."Andrew bugün erken çıkmamıız istedi,
akşam bir parti verecek kutlamak için,projeyi bitirmemizi kutlayacağız."Harry ellerini arkasında tutmaya devam etti."Ne güzel"dedi gülümseyerek.
"Bu kutu ne?"dedi Jack.
"Bir şey değil"dedi Harry.Ama konuşurken ellerini kullanma huyu olduğu için Jack yüzükleri görmüştü.Refleksle elini kaldırmıştı.
Jack kaşlarını çattı ve elini tutup yüzüklere baktı."Yeni mi aldın bunları?"
"Hayır"dedi Harry."Yıllardır var,doğumgünlerimde annem ve Gemma almıştı."
"Hiç göstermemiştin bana"
Harry başını salladı ve yüzükleri çıkarıp kutuya koydu."Önemi yok,takmıyorum zaten"
"Neden?"dedi Jack."Tam senin tarzın aslında"
Gül şeklinde olanı eline aldı ve inceledi."Güzelmiş,bu akşam taksana"
"Olmaz"diyen Harry'ye baktı."Neden?"
Harry bir şey demediğinde onun elini tuttu ve yüzüğü parmağına taktı."Lütfen"dedi elini onun yanağına götürürken."Çok yakıştı"
Harry gülümsemeye çalışarak başını salladı."Pekala"dedi."Bunu mu giyeceksin akşam?"dedi Jack sandalyede duran transparan,siyah gömleği eline alırken.Harry başını salladı."Bence başka bir şey giy,bu o kadar da güzel değil"
"Hayır"dedi Harry."Bu benim en güzel gömleğim"
"Herneyse,sen bilirsin"dedi Jack.
*******
İçeri gireceklerinde Jack onu durdurdu."Bir şey söylemem gerek"dedi.
"Ne oldu?"diyen Harry'ye yüzündeki üzüntüyle baktı."Andrew varya,patron.O biraz şey"dedi.Harry devam etmesi için başını salladı."Homofobik"
"Ee?"dedi Harry.Alışıldık bir durumdu.
"Kuzenim gibi davranman gerekecek,ya da başka bir şey.Ama biz olamayız."
Harry'nin yüzündeki tebessümün solmasını izlemek berbattı ama bunu yapmazsa işten atılacağına emindi,Harry'yi evde tek bırakmak istemediği için de böyle bir çözüm bulmuştu,çözüm gibi görünen bir felaket.
"Neden söylemedin?Gelmezdim"diye bağırdı Harry.
"Lütfen sessiz ol"dedi Jack.Arabadan inen Eleanor ve Louis'den habersiz bağırmaya devam etti."Benden utanıyorsun,gömleğimi de o yüzden giymememi söylemiştin değil mi?"
"En azından beni buraya getirmeyebilirdin"
"Senden utandığım falan yok.Sana sebebini söyledim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E/Larry
FanfictionLouis,Harry'yi aldattıktan ve baba olduktan yıllar sonra onunla tekrar karşılaşır. Harry'nin erkek arkadaşıyla yaşadığı evde.