8

1.5K 116 207
                                    

ayın 28'inden herkese merhaba

başlamak için çirkin bir yol seçtim hazır olunshdhdhfhdhwjfnjfjehfjdlgshhdshd

Jack kapıyı açtığında karşısındaki Harry'ye sarıldı."Seni özledim"

Günlerdir ona arıyordu ama Harry ilk kez bugün cevap vermişti,döneceğini söylemişti.Kollarını ondan çekti ve içeri geçti.Odalarına gidip çantasından çıkardıklarını yerleştirmeye başladı.Sadece defterini çantada bıraktı ve çantayı bir köşeye koydu.

"Konuşmayacak mısın?"dedi Jack."Nerede kaldın?Gemma orada olmadığını söyledi"

"Nick'de kaldım"dediğinde başını salladı.Onun yanına oturdu."Beni affettin mi?"

Harry ona bakmadan başını salladı,ayağa kalktı ve üstündekileri çıkarırken gidip banyonun sıcak suyunu açtı.Jack yatağa uzandı,kollarını başının arkadında birleştirdi ve aralık kapıdan onu izlemeye başladı.Harry tamamen çıplak kaldığında duşa girdi.Arkasını döndü ve saçlarını yıkamaya başladı.Jack kalktı ve üstündekileri çıkardı,duşun kapısını açıp girdi.Harry onun bedenini hissettiğinde irkildi,Jack onu duvara dayadı ve sırtından kalçasına doğru öpücükler bırakmaya başladı."Beni özledin mi?"

Harry yüzüne yapışan saçlarını çekti ve önünü döndü.Dizlerinde duran Jack'le göz göze geldiğinde başını salladı."Sertleşmişsin"dedi Jack."Beni çok özlemiş olmalısın"

"Hı-hı,çabuk ol lütfen"

Harry gözlerini kapatmıştı ve Louis'le dün gece olan yakınlaşmasını hayal ediyordu.

Harry'nin bacağına bir öpücük bıraktıktan sonra ayağa kalktı,kısa süreliğine dudaklarını birleştirdi."Hadi"diye sızlanan Harry'ye gülümsedi ve başını salladı."İstediğini vereceğim,sakin ol"diye fısıldadı kulağına doğru.

***

"Seni ilk kez böyle gördüm"dedi Jack ona yaklaştı ve yanağını öptü.Harry gülümsedi."Normalde sıkıcı mıyım?"

"Hayır,sadece bu çok farklıydı."dedi ve kollarını ona sardı."Çok güzeldin,ve çok hırslıydın."

Harry sadece gülümsedi.

******

Jack,tabağındaki elma dilimlerini yiyerek televizyondaki programa gülen Harry'ye baktı ve gülümsedi.Sonra önündeki taslakları sırayla
yerleştirmeye başladı.Derin bir nefes verdiğinde Harry ona baktı.Sıkıntıyla saçlarıyla oynayıp önündeki kağıtlara baktığını görünce tabağı masaya bırakıp kalktı.Yanına gitti ve sandalyenin arkasında durup kollarını onun boynuna sardı."Ne oldu?"dedi yumuşak bir ses tonuyla.Jack onun ellerini tuttu."Yarına yetiştirmem gereken şeyler var,aslında Louis'nin de yardımı gerek ama bugün izinliydi"

"Niye?"dedi Harry kollarını ondan çekerken.Yanına oturdu ve ona baktı.

"Bebek hastaymış,hastaneye götürmüşler"

"Yine mi?"diyen Harry'ye baktı."Başka ne zaman olmuştu?"

Harry kırdığı potu farkettiğinde gözlerini ondan çekti.

"Louis söylemişti,hatırlamıyor musun?"dedi."Buraya geldiklerinde bebeğin hasta olduğunu söylemişti.Bebeği annesine bıraktılarını söylemişti"

"Öyle mi?"dedi Jack."Unutmuşum"

Tekrar kağıtlara baktı."Onu çağırmadan bunları halledemeyeceğim"

E/LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin