6

1.8K 127 251
                                    


***

Harry çantasına bir süre yetecek kadar kıyafeti ve yüzük kutusunu koyduktan sonra salona ilerledi."Ben gidiyorum"dedi televizyon izleyen Jack'e.

"Ne?"dedi Jack ayağa kalkarken."Nereye?"

"Bir süre annem ve Gemma'nın yanında kalacağım.Gemma yakında Amerika'ya gidecek,onunla vakit geçirmek istiyorum"

"Kalman gerekmiyor,gece gelebilirsin,ha?"dedi Jack."Ama öyle istiyorsan"

"Biraz ayrı kalırsak daha iyi olur hem,kafam çok karışık"

"Ayrılık konuşması mı yapmaya çalışıyorsun?"dedi Jack."Sadece bu akşam için,yeni girdiğim işten atılmamam için?Herkes Jessica kadar iyi değil,Harry.İş bu"

"Korkaksın"dedi Harry.

"Korkak değilim,paraya ihtiyacımız olduğunu farkındasın değil mi?Herkes gibi.Sadece bilerek işimden olmak istemedim,ikimizin de paraya ihtiyacı var"

"Ne demek bu?Senin ihtiyaçlarını da karşılıyorum falan mı?"dedi Harry."Gece yarılarına kadar bunu duymak için çalışmıyorum"

"Öyle demek istemedim"dedi Jack.Harry omuz silkti ve kapıya ilerledi.Ayakkabılarını ve ceketini giyip evden çıktı.Çağırdığı taksiye bindi.

******

"Gel"dedi Gemma kapıyı açtığında."Kötü bir şey olmadı değil mi?Kalmaya geleceğini yazdığında çok endişelendim"

Harry içeri girdi ve oturdu."Bir şey yok,yine kavga ettik sadece"

"Annem yok mu?"

"Gelir birazdan,arkadaşlarıyla dışarı çıktı"dedi ve onun yanına oturdu.

"Benimle konuştu Jack o gece,senin çok mutsuz olduğunu söyledi"

"Ben de farkındayım mutsuz olduğunu,ama ona belli etmedim gerçek düşüncemi.Nedenini biliyorum ama tahmin ettiğim gibi ilerlememesini diliyorum,Harry"

"Ona tekrar kapılma"diye devam etti."Tekrar kalbin kırılır,başka hiçbir şey olmaz"

"Onu affetme bile,konuşma onunla.Lütfen"

"Neden yalvarıyorsun bana?Ona dönecek değilim"dedi Harry."Bana yaşattığı şeyi asla Jack'e yaşatmayacağım"

"Biliyorum,öyle biri değilsin"dedi Gemma.Onu inandırmak istiyordu böyle bir şey yapamayacağına.

"Ben yatacağım"dedi Harry kalkarken.

"İyi geceler"diyen Gemma'ya cevap vermeden eski odasına ilerledi.Gece lambasını açtıktan sonra çantasından rahat kıyafetler çıkarıp giydi.Defterini ve kalemini de çıkardıktan sonra dolabın içinde duran eski gitarını aldı.Yatağın kenarına oturdu ve defterden yeni yazdığı şarkıyı açtı.Söylerken gitarla uygun bir melodi çalmaya çalıştı,nota çıkaramayacak kadar yorgundu.Sadece gitarla bir şeyler uydurup çalmak istemişti şimdilik.Telefonundan ses kaydını başlattı ve tekrar başladı.

Gemma gitar sesini duyduğunda kapısının önüne gitti ve dinlemeye başladı.Sözleri duyduğunda eliyle ağzını kapattı,bu çok...Louis ile ilgiliydi.Belki o yazmamıştır diye düşündü.Ama hep şarkı yazdığınu biliyordu ve gitar sesi söyleme şekliyle çok alakalı değildi.İlk kez bir melodiyle söylüyor gibi.

Kapıyı tıklattığında sesler kesildi,içeri girdi."Devam et"dedi.

"Hayır"dedi Harry gitarı kaldırırken."Öylesine çalıyordum,bırakacaktım şimdi"

E/LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin