15

1K 85 59
                                    

2 hafta sonra

Harry eve girdiğinde montunu ve şapkasını çıkarırken koltuğun üstündeki takımları gördü.Jack salona girip gülümsedi onun şaşkın haline."Bunlar ne?"diyen Harry'nin elini tuttu ve onu takımların yanına götürdü."Düğünümüz için"dedi."Denesene"

"Çok erken değil mi?"dedi Harry.

"Neyi bekliyoruz?"

"Yazı"dedi Harry."Yazın yaparız,hm?"

"Daha güzel olur"

"O kadar beklememize gerek yok"dedi Jack."Seninle evli olmak için sabırsızlanıyorum,her şey çok daha güzel olacak"

"Belki bir bebeği evlat ediniriz,hep istemiştin zaten"

"Bunlar için hazır değiliz"dedi Harry.

"Eskisi kadar heyecanlı değilsin bunlarla ilgili"dedi Jack.

"Neden,Harry?"

"Bir sebebi yok"dedi.İlk önce denemek istediği takımı aldı ve yatak odasına gitti,aynanın önünde durup kendine baktı.

"Saçların güzel görünüyor"dedi Jack ona arkasından sarılıp."Kestirmekte kararlı mısın?"

"Evet"dedi Harry."Kararlıyım"

"Bağışlayacağım hem"

"Seni bu yüzden seviyorum"dedi Jack.Harry onun ellerini tuttu ve yavaşça vücudundan çekti."Hemen şimdi gidiyorum"dedi.

"Gelmemi ister misin?"

"Gerek yok"dedi Harry."1-2 saate dönerim,uyu sen.Beni bekleme"

********

"Emin misiniz?"dedi adam.Harry,Nick'i de çağırmıştı yanında olması için.Yıllardır uzattığı saçını birden kestirmeye karar vermişti.Louis'nin beğendiği şeyleri tek tek kazımak istiyordu vücudundan.,Harry böyle aptalca bir şey yaptığı için kendine kızıyordu,ama böyle olması gerekiyordu ona göre.Louis onu bıraksa iyi olurdu artık,her şeyden önce onun bir çocuğu vardı,Harry'de evleniyordu.Yine kendi yollarına ayrılıyorlardı.

"Eminim"

Adam onun saçlarını tarakla eşitledi ve kesmeye başladı.Harry'nin ağladığını farkedince durdu."Bu kadar üzüleceğini bilmiyordum"dedi."İstersen durabilirim"

"Siz devam edin"dedi Nick."Onun için ağlamadığına eminim"

Harry başını salladı."Üzgünüm"dedi."Siz devam edin,lütfen".Adam onun saçlarını kestikten sonra kuruttu ve şekil verdi.Omuzlarında olmasalarda çok kısa değildi,kulağının üstündeydi yine de,çok kısaydı onun için.

"Çok yakıştı sana"dedi adam.Harry ona teşekkür ettikten sonra kalkı ve ücreti verdi.

Dükkandan çıktıklarında ağlamaya devam etti Nick'in arabasına yürürken.

"Neden ağladığını öğrenebilir miyim?"dedi Nick.

"Hayır"dedi Harry.Durdu ve ona döndü."Dövmeleri sildireceğim,gelir misin benimle"

"Harry,saçmalama"

"İstemiyorum bunları taşımak"dedi kollarını tırmaklarıyla çizerken.Nick onun ellerini tuttu daha fazla zarar vermemesi için kendine."Canının ne kadar acıyacağını biliyor musun?Dayanamazsın buna"

"Bırak dursunlar"

"Saçını da bu yüzden kestirdin değil mi,o çok sevdiği için"

"Konuşmak istemiyorum,gelecek misin onu söyle"

E/LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin