2

2.1K 149 236
                                    

"Arkadaşlarımın geldiği günden beri biraz tuhafsın"dedi Jack.Harry oturduğu yerden ona baktı,gözlerini devirdi."Yapma şu hareketi"dedi Jack.

"Onlardan hoşlanmadın mı?"

"Onlarla alakası yok,Jack"dedi Harry."Yatıyorum ben"

"Yatmıyorsun"dedi Jack onun kolunu tutup."Konuşacağız."

"Elini çek"

"Elini çek dedim,Jack"

Jack onun kolunu sertçe bıraktı."Ne oluyor?"dedi yüksek sesle."Neden yapıyorsun bunu?"

"Bağırma"dedi Harry."Bir şey olduğunda hemen bağırmaya başlamandan nefret ediyorum"

Jack pişmanlıkla ona baktı."Haklısın,istemeden oldu.Üzgünüm"dedi.

"Gerçekten yorgunum bu aralar.Çok çalışıyorum"

Harry ona yaklaştı."Önemi yok,anlıyorum"dedi ve yanağını okşadı.

"Sadece biraz daha sakin kalmayı başarabilirsin"

Jack başını salladı."İyi geceler"dedi Harry.Odalarına gitti ve tişörtünü çıkarıp yere attı.

Yatağa yattı.

Jack az sonra yanına geldiğinde telefonla konuştuğunu duydu.

"Pekala,yarın olur Louis"dedi."Tamam,iyi geceler"dedikten sonra kapattı.

"Bu saatte niye aramış?"dedi Harry.

"İşle alakalı bir şey,bir bina projesi var.Yarın çizmeye başlayacak.Bir şeyler konuştuk onunla ilgili"

Jack ona arkasından sarıldı ve boynuna öpücükler bırakmaya başladı."Seni özledim"diye fısıldadı.Harry ona döndüğünde dudaklarını kısa süreliğine birleştirdi."Beni bırakmadan korktuğum için sesimi yükseltiyorum bazen istemeden,seni kaybetmekten korktuğum için geriliyorum"dedi Jack.

Harry gülümsedi."Seni asla bırakmam"diye fısıldadı Jack onun vücuduna öpücükler kondururken kemerini çıkardı.Harry ellerini onun bacaklarına koydu."Korkacak bir şey yok"

******

Harry uyanmıştı ve yine tek başına kahvaltı yapmıştı.Bugün dersi yoktu.İşe ise akşam 19.00'da gidecekti.Bugün pastaneyi o saat için kiralayan bir çift vardı.Bugün için sadece onların gelmesini istemişlerdi.Harry böyle şeyleri saçma buluyordu,gereksizdi.Akşam geleceğin yer için neden sabah kimsenin gelmemesini isterdin ki?

Yine de dükkanı daha erken açıp temizlik yapması gerekiyordu.Belki orada işi bittiğinde yeni notalara çalışırdı.Müzik bölümünde olmak bazen yorucu olabiliyordu,ama hep bunu istemişti ve mutluydu.Kapı çaldığında elindeki kağıtları bıraktı ve gidip kapıyı açtı.Jack ve kucağındaki tahminen 2 yaşlarındaki bebeğe baktı.

"Bu kim?"dedi gülümseyerek.

"Yardımına ihtiyacım var"dedi Jack."Bugün ona bakman gerek,annesi hastalanmış ve bizim işimiz var"

"Kimin bebeği bu?"dedi Harry.Jack bebeği onun kucağına verdikten sonra yanağına bir öpücük kondurdu."Louis'nin"dedi."Acelem var,hoşçakal"dedi ve arabaya koştu.Binip gitti.

Harry kucağındaki bebeğe baktı.Ne düşüneceğini bilmiyordu.Bir bebekten nefret edecek kadar aciz değildi.Sinirliydi sadece,tabiki ona belli edecek kadar da aciz değildi.Bebeğin sarı saçlarına ve mavi gözlerine baktı."Büyümüşsün"dedi."Hayatımı berbat etmenin üstünden uzun zaman geçti tabi"

E/LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin