Freddie aralık kapıdan emekleyerek içeri girdiğinde elindeki kıyafetleri bırakıp onun yanına eğildi Louis.
"Baba"diyen Freddie'yi kucağına aldı ve gülümsedi,onu yatakta duran bavulun yanına bıraktı ve kıyafetleri yerleştirmeye devam etti.
"Harry'le uyumuştunuz burada"dedi gülümseyerek.Kıyafetleri katlayıp bavula koydu.Kapatırken ona baktı."Hatırlıyor musun,günışığı?"
"Hm?"
Freddie güldü ve bavulun üstüne çıktı,Louis onu kucağına aldı ve oturdu."Saçlarını tutmuştun hep uyurken"
Freddie yatakta duran oyuncaklarından birini almadan önce babasına baktı.
"Neden konuşmuyorsun?"dedi Louis"İstediğinde konuşabiliyorsun"diye devam etti üzgün bir şekilde.
"Baba"dedi Freddie.
Louis güldü ve başını salladı."Evet"dedi.Freddie oyuncağıyla oynamaya devam ettiğinde onu yere bıraktı ve bavuldaki eksikleri kontrol etti.Şarkıları yazdığı defteri en alta koymuştu,Eleanor ya da Briana bir şekilde görür diye saklamıştı.
Love You Goodbye'ın sözlerini dün gece Freddie uyuduğunda tamamlamıştı.Harry'nin sesine çok uyacağını farkediyordu her okuduğunda yazdığı sözleri,hayal etmeden duramıyordu yazmaya başladığından beri.Daldığını farkedince Freddie'ye baktı,salona gidiyordu.Peşinden gitti.
"Eleanor gelir birazdan,git istersen"dedi Briana'ya.
"Biraz konuşalım mı?"dedi Briana.Louis gergin bir şekilde onun yanına oturdu."Sorun etmediğini biliyorsun,sonuçta bir bebeğimiz var"
"Pekala"dedi Louis."Ne konuşacağız?"
"Birden gitmeye karar vermeni anlamıyorum,bizi de peşinden sürüklemeye çalışıyorsun ama buraya alışmıştık"
"Gerçekten gitmeliyim buradan,önemli olmasa tüm düzenimizi bozmazdım"
"Biz gelmesek daha iyi olur"
"Briana,Freddie'yi özlüyorum.Lütfen"
Briana onun çaresiz ifadesine baktı gözleri dolarken.İçinden lanet etti o güne,o güne geri dönmek ve otelden hemen çıkıp eve gitmek için her şeyini verirdi.Böylesine iyi bir insanı,berbat bir yalanın içine sürüklediğine inanamıyordu hala.Kendini affedemiyordu,Louis'yi hala sevsede biliyordu onun içinden geçenleri,tahmin edebiliyordu.
"Harry yüzünden,değil mi?"dediğinde Louis hızla ona baktı."Sen onu nereden biliyorsun?"
"Biliyorum işte,boşver nereden olduğunu"
"Kimse bilmiyor değil mi senden başka?"
"Hayır,sakin ol"dedi Briana."O yüzden gidiyorsun değil mi?"
"Evleniyor"dedi Louis."Kabul edemiyorum"dedi dolan gözlerini ona dikerken."İmkanı yok"dedi."O gün seninle yatmış olmamın imkanı yok,Harry'ye tapıyordum neredeyse o zamanlar.Deli gibi aşıktım"
"Sanki şuan farklı"dedi Briana.
"Konuyu değiştirme"dedi Louis."Her şey senin yüzünden"
"O gün nasıl olduğunu anlamadığım o şey olmasaydı her şey çok farklı olacaktı"
"Bizi bildiğin halde neden o kadar sarhoş olup bunu yapmama izin verdin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E/Larry
FanfictionLouis,Harry'yi aldattıktan ve baba olduktan yıllar sonra onunla tekrar karşılaşır. Harry'nin erkek arkadaşıyla yaşadığı evde.