4

1.7K 144 85
                                    

Günler geçmişti ve Louis ilk kez sözünü tutuyor gibi görünüyordu.Jack'le eskisi gibi konuşmaktan kaçınıyordu ve davetlerini kabul etmeyip bahaneler uyduruyordu.Harry için yapabileceği sonsuz şeyden biriydi sözünü tutmak,bir kez için bozmuştu bunu.Bir kez Harry'yi düşünmeden bir şey yapmıştı hayatında.O da hayatlarını berbat etmeye yetmişti zaten.Balkonda ona hayatından çıkması için yalvarmıştı,Louis ona istediğini verecekti.

Harry'nin yıllardır içinde verdiği savaştan habersizdi tabi.Jack'in saçlarını onunkilere benzettiği için kaç kez arkası dönük uyurken ona sarılıp ağladığından,sarhoşken veya uyurken sayıkladığından,sürekli dövmelerini okşadığından,Louis'nin ona aldığı yüzükleri Jack evde yokken taktığından haberi bile yoktu.Jack görürse anlardı onların sıradan yüzükler olmadığını,çok özeldi hepsi,Harry'nin en sevdiği gül şeklindeki yüzüğünün sıradan bir yüzük olmadığını anlardı görünce.Onu güzelce saklıyordu odalarında.Atmayı aklından bile geçirmemişti.

Ondan nefret ettiğini çığlıklar atarak tekrarlamıştı aldatıldığını öğrendiği gün.Herkesi inandırmıştı kendisi dışında o sabah,sokaktan geçen herkesi,tüm komşularını.Hepsi duymuştu Harry'nin çığlıklarını.Kimse yardım etmemişti ama.

Şimdi ona yardım edecek insanların yanına koşuyordu,annesi ve kız kardeşine.Onlarla paylaşmadığı tek bir şeyi bile yoktu neredeyse.Gitmeden önce biraz dolaşmaya karar verdi.

******
"Tanrım"dedi Anne kapıyı açtığında."Louis?"

Louis ona acı dolu bir tebessüm verdi."Girebilir miyim?"dedi.Anne geri çekildi,Louis içeri girdiğinde kapıyı kapattı.

"Anne,yeni aldığım kitabı bulamıyorum"diye seslendi Gemma.Odasından çıkıp salona girdi.Louis'yi gördüğünde elindeki kitapları yere düşürdü.Louis omuz silkti ve koltuğa oturdu,Anne'de yanına.

Gemma'da şaşkınlığı biraz olsun geçtiğinde onların karşısına oturdu."Neden döndün?"dedi sinirle.Louis başını kaldırıp ona baktı."Annem ve kardeşlerim burada yaşıyor"dedi.Gemma sinirle güldü."2 yıldır buradalar,aklına şimdi mi geldiler?"

"Ne değişti Louis?Neden döndün?"dedi."Anne,bir şey söylesene."

"Burada bir iş buldum,ihtiyacım vardı.Biraz para biriktirdikten sonra Amerika'ya dönerim belki.Orada bu kadar iyi bir iş bulamamıştım"

"Yalan söylüyorsun,hala yalan söyleyebiliyorsun"diye bağırdı Gemma."Amerika'da bulamadığın işi Londra'da mı buldun?Saçmalık"

Louis hiçbir şey demedi,gözlerini bir şey demesi için Anne'e çevirdi.

"Sakın onun karşısına çıkma"dedi Anne."Ona yapabileceğin en büyük kötülük bu olur,Louis.O mutlu artık,düzgün bir ilişkisi var."

"Biz çoktan karşılaştık"diyen Louis'ye şaşkınlık,biraz da öfkeyle baktı ikisi de."Jack'le aynı yerde çalışıyorum,beni akşam yemeğine çağırdığında evlerinde karşılaştık"

"Kahretsin,hem de olabilecek en kötü şekilde karşılaşmışsınız"dedi Gemma.

"Birdaha Jack'in hiçbir davetini kabul etmedim zaten,merak etmeyin"

Gemma kapı çaldığında kalktı ve oraya yürüdü.Delikten baktığında Harry olduğunu gördü."Harry gelmiş"dedi onlara.Anne telaşla kalktı."Buraya geldiğini görürse çok sinirlenir"dedi."Şu odaya git,o gidene kadar çıkma"

Louis bir şey demeden gösterdiği odaya gitti.Kapıyı biraz aralık bıraktı ve arkasına oturdu.

*
Gemma kapıyı açtı,onu gördüğü için sevineceğinde ne kadar bitkin gözüktüğünü farketti.Geçmesi için çekildi.Harry eve girdiğinde gözyaşlarını serbest bıraktı.

E/LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin