3

1.7K 131 120
                                    

-geçmiş-

Louis elindeki bira şişesini dövmecinin önündeki çöp kutusuna attı ve eliyle ağzını sildi.Harry'yi kendine çekti ve dudaklarını birleştirdi.Harry ayrıldıklarında güldü ve onun elini tuttu,dövmecinin kapısını açtığında içeri girdiler."Hey"diye seslendi Harry.30'lu yaşlarında,her tarafı dövmeyle kaplı kel bir adam gördüler.

"Dövme yaptıracağız"dedi Harry gülerek.Sendeleyerek adamın yanına gitti.

"Sarhoşken pek iyi bir fikir değil a-"

"Hayır"diye bağırdı Harry."Gayet iyi bir fikir"

Louis gülerken koltuğa uzandı."Ben yaptıracağım,o korkuyor"

"Ama her tarafında dövme var"dedi adam.

"Yine de korkuyor olamaz mıyım?"dedi Harry Louis'nin yanına otururken.

"Pekala,ne yapacağız?"dedi adam.

"Bilmem"dedi Louis gülerek."Ne yapsın,Harold?"dedi ona.Harry elini çenesine koydu ve düşündü.

Kalktı ve tezgahtaki kağıda bir çöp adam çizdi.Altına da bir kaykay çizdi,kaykay onu biraz uğraştırmıştı.Ne de olsa bir sanat eseriydi,en azından ikisi için.

"Bu nasıl?"dedi Harry Louis'ye gösterip.Adam şaşkınlıkla ikisine baktı.

"Mükemmel"dedi Louis."Bu olsun"

"Delirmişsiniz siz"diye mırıldandı adam kağıdı Harry'nin elinden alırken.

"Buraya"dedi Louis kolunu gösterirken.

"Emin misin?Bu biraz şey"dedi adam.

"Bu biraz ne?"dedi Louis kaşlarını çatıp.

"Fazla güzel?"dedi Harry.

"Ah,evet.Kesinlikle"dedi adam.

Harry,adam dövmeyi yapmaya başladığında Louis'nin elini sıkıca tuttu.

Bittiğinde kalktı.Adama ücreti ödedikten sonra dükkandan çıktılar."Çok güzel oldu"dedi Louis.Kolunu onun omzuna atarken.Louis'nin gizlice aldığı annesinin arabasına yürüdüler.Harry neşeyle arabaya bindi,Louis'de bindiğinde yola çıktılar."Bir gün başkası için dövme yaptırmayacağına söz verir misin?"dedi Harry."Dövmeler bizim için çok özel,başkası için dövme yaptırdığını düşünemiyorum"

"Başkası olacakmış gibi konuşma,beni korkutuyorsun"dedi Louis."Başkası olmayacak,hep sen olacaksın ve biz hep birbirini tamamlayan dövmeler yaptıracağız."

Harry gülümsedi ve başını salladı.

***

-günümüz-

Louis uyandığında yanında uyuyan Eleanor'u farketti.Harry'nin burada uyumasının üstünden 5 gün geçmişti ve şimdi Eleanor'u görmek..İyi değildi.Yüzünü yıkamak için lavaboya gitti.Musluğu açarken elindeki dövmeyi farketti."Siktir"dedi yüksek sesle.

Elindeki E harfine bakmaya devam etti."Kahretsin"dedi başını parmaklarıyla ovarken.Dün çok sarhoş olmuştu,Eleanor'un onu zorla dövmeciye götürmesini,ona bir sürprizi olduğunu söylediğini hatırlıyordu.Yatak odasına gitti ve giyindi.Bilgisayarını aldı.Dişlerini fırçaladı ve bir şey yemeden evden çıktı.Ofise geldiğinde içeri girdi ve masanın önündeki sandalyeye oturup bilgisayarını açtı.

"Günaydın"dedi içeri giren Jack.

"Günaydın"dedi Louis ona bakmadan.O da bilgisayarını çıkardı.Şarj aletini bilgisayarına takarken Louis'nin elindeki dövmeyi farketti."Louis,bu harika"dedi."Eleanor çok sevinmiş olmalı.

E/LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin