Harry,Louis uyuduğunda eve geri dönmüştü.Ona kızgın olduğunu biliyordu ve onu bunaltmak istememişti.Anahtarını ararken kapı açıldı.
"Geldiğini gördüm"dedi Jack."Annenler bıraktı,onlarla mıydın?"
Harry başını salladı ve içeri geçti."Biraz konuşabilir miyiz?"
"Tabi"dedi Jack.Salona yürüdüler ve yan yana oturdular.Harry hafifçe öksürdü ve montunu çıkarıp koltuğun kenarına koydu."Sana ne kadar değer verdiğimi biliyorsun değil mi?"dedi Harry.Eskiden olduğu gibi sinirlenmesinden korkuyordu.Ayrılmak istediğini söylemek çok zordu bu yüzden.Jack'in ne yapacağını bilmiyordu.Ama cesur olması gerekiyordu,Louis öyleydi.O da öyle olsa iyi olurdu.
Jack başını salladı ve diyeceklerini bekledi.
"Aramızda bir soğukluk var"dedi Harry."Farkındasın değil mi?"
"Evet"diyen Jack'e baktı.Telaşlandığını görebiliyordu.Dudakları titriyordu ve parmaklarıyla oynuyordu.Hep böyle olmuştu o,Harry onun evine taşındığından beri ona fazla bağlanmıştı,ama Harry hiçbir zaman böyle hissetmemişti ona karşı.Louis,gittiği günden beri Harry'nin aklından bir saniye bile çıkmamıştı.Bu da Jack'e bağlanmasını engellemişti.
"Çok düşündüm"dedi Harry derin bir nefes aldıktan sonra."Yürütemiyoruz işte"
"Hiçbir zaman çok iyi olmadı zaten"
"Belki ben gidersem-"
"Hayır"dedi Jack."Bunu aklından çıkar"
"Hiçbir yere gitmiyorsun"
"Gideceğim"dedi Harry sakin bir ses tonuyla.
"Hayır"
"Hayır,gitmeyeceksin"
"Gitmek istiyorum"dedi Harry ayağa kalkarken.
Jack kalktı ve masanın üstündeki her şeyi yere atmaya başladı.
"Kes şunu"diye bağıran Harry'yi dinlemeden bardakları yere atmaya devam etti.Harry masadaki boş ya da yarısı dolu içki bardaklarının yere düşmesini korkuyla izlerken geri adımladı.Gözleri doluyordu korkudan.
"Dur lütfen"dedi."Jack,korkuyorum.Yapma"
Jack onun olduğu tarafa bir vazo atınca Harry salondan çıkıp odalarına koşmaya başlamıştıKoşarken düştü ve cam parçalarından birinin bacağına ve ellerine battığını hissedince hemen kalktı.Odaya koşmaya devam etti.Jack'in bazı sorunları olduğunu ve ilaç kullandığını biliyordu ama bu kadar ileri gideceğini düşünmemişti hiç.Ayrıca içki içmişti ve bu hastalığına hiç yardımcı olmuyordu.
Odanın kapısını açtı ve girip kapıyı kitledi.Ağladığı için ellerini net bir şekilde göremiyordu.Birkaç dakika hıçkırarak ağladıktan sonra ellerindeki cam kırıklarını ve kanı görmüştü.Kanı gördüğünde başlayan mide bulantısını umursamamaya çalıştı,kusarsa her şey daha kötü olacaktı.Beyaz çarşafı tuttu ve sağ eline sıkıca sardı.Sol eline sadece birkaç tane kırık batmıştı ve o kadar kanamıyordu.Dayanabilirdi.Sol eliyle pantolonunu biraz aşağı indirdi ve üst bacağının da kanadığını gördü.Oraya bir peçete bastırdı ve daha da sıkması için pantolonunu tekrar giydi.Louis'yi aramak istiyordu ama telefonu montunun cebinde kalmıştı.Kapının önünde bir ses duyduğunda korkuyla doğruldu.Jack kapının önüne oturmuştu tahminine göre."Harry"
"Özür dilerim"
"Kendimi kaybettim"
"Özür dilerim,sevgilim"
"Yemin ederim sana zarar vermek istemedim,kapıyı aç.Ellerine battı camlar.Gördüm"
"Yalvarırım kapıyı aç"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E/Larry
FanfictionLouis,Harry'yi aldattıktan ve baba olduktan yıllar sonra onunla tekrar karşılaşır. Harry'nin erkek arkadaşıyla yaşadığı evde.