22

1.8K 87 114
                                    

"Harry"diye seslendi Louis uyandığında.Esnerken yataktan kalktı."Harold"

Üstüne rastgele bir şeyler giydi ve odadan çıktı.

En son çorba içeceğini söyleyip gittiğinden mutfağa yürüdü Louis.Harry yoktu.Kaşlarını çattı ve salona doğru yine seslendi yürürken.Evin her odasına baktı,telaşlanmaya çoktan başlamıştı."Harry"diye bağırdı.Tüm odalara tekrar baktıktan sonra dış kapının açık olduğunu gördü.Ama montu ve şapkası evdeydi,bu soğukta bunları almadan çıkması imkansızdı.Hemen dışarı çıktı ve sokakta onu aramaya başladı.Yaklaşık 15 dakika her tarafa baktıktan ve sokaktan geçen birkaç insana sorduktan sonra durdu.Harry yoktu.Telefonunu çıkarıp onu defalarca kez aradı.Ama açmıyordu.

***********

Harry gözlerini açtığında büyük bir arabanın içinde olduğunu gördü.Panikle doğruldu."Siz kimsiniz?"dedi süren adama."Neler oluyor?"

Adam onun ağlayacağını farkettiğinde başını iki yana salladı."Doğruymuş"dedi."Dediği kadar şımarık ve gürültülüsün"

"Kim dedi bunu?"

Adam bir şey demedi.15 dakika boyunca Harry'nin korkudan titreyen sesiyle ona sorular sormasını dinledi tek kelime etmeden."Jack yolladı değil mi seni?"

"Biliyordum"

"Lütfen götürme beni ona"

"Bana çok kötü davranıyor"

"Hem zorla olmaz ki böyle şeyler"

"Jack erkek arkadaşın mı?"dedi adam.Harry onun Jack'i tanımadığını farkedince bir anlık rahatladı.Sonra daha büyük bir korku yaşadı,nereye gittiğini bile bilmiyordu.Adam durduğunda etrafa baktı Harry.Arabadan indiğinde adam onu kolundan tuttu ve önlerindeki eve götürdü."Bırak"diye sızlanmasına aldırış etmeden sabırla eve sürükledi Harry'yi.İçeri girdiklerinde onu boş bir odaya itti ve kapıyı kitledi.

Harry gözyaşlarından bulanıklaşan gözlerini sildi ve odaya baktı.Sadece tekli bir koltuk vardı odada.3 katlı bir eve göre fazla boş bir odaydı.Perdeler ve camlar ise kapalıydı.Koltuğun arkasına oturdu.Korkuyordu ve yapacak hiçbir şeyi yoktu.Çaresiz bir şekilde bekliyordu.

Saatlerce orada oturdu ama kimse gelmedi.

****

"Louis?"dedi Gemma uykulu sesiyle.

"Uyuyor muydun?"dedi Louis.Saatin 3 ya da 4 olduğunu farkındaydı ama gelmek zorunda kalmıştı,aradığında açmamışlardı çünkü.

Gemma başını salladı."Gelsene"dedi.Louis içeri geçti."Kötü bir şey mi oldu?"

"Harry'ye ulaşamıyorum"

"Bu gece beraberdik,ben ondan önce uyudum,uyandığımda evde yoktu.Arıyorum ama açmıyor"

"Nick'i aradın mı?"dedi Gemma."Onunladır belki"

"Aradım"

"Orada değil"

"Jack'in yanında da değilmiş,Nick arayıp sormuş.Zaten gitmez oraya artık."

"Telaşlanmamanı söyleyeceğim ama ben de senden pek farklı sayılmam"dedi Gemma."Bekle,annemi uyandıracağım"

Az sonra beraber geldiler."Louis"dedi Anne."Neler oldu?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

E/LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin