"Günaydın"dedi Jack neşeyle.Louis göz ucuyla ona baktı."Günaydın"diye mırıldandı bilgisayarıyla uğraşmaya devam ederken.
"Bay Jackson'la konuştum,projeyi kabul edebileceğimizi söyledi.Ve anlaştığımız kişiler mimarla tanışmak istiyormuş,yani seninle"dedi gülümseye devam ederken.
"Sevindim"dedi Louis ona bakmadan.
"İyi misin?"
Jack'e baktı."Evet,yorgunum sadece"
"Kahve ister misin?"
Jack başını salladığında gitti ve ikisine kahve aldı,yanına dönerken telefonu çaldı.Cebinden çıkarıp ekrana baktığında Eleanor olduğunu görünce açtı.
"Hazır ol"dedi Eleanor heyecanla."Dün bahsettiğim ajansla anlaştım,ama defilenin temasına uygun olacak birkaç dövme yaptırmak istiyorum.İşten çıkınca gelir misin benimle?"
"Çok sevindim,El"dedi Louis düz bir ses tonuyla."Tebrik ederim"
"Ama bugün geç çıkacağım sanırım,eve gidince çizimlere odaklanamıyorum.Birkaç saat fazladan burada kalıp tamamlamam gerek"derken Jack'in yanına oturdu."Sonra gideriz dövme için,olmaz mı?"
"Dövme mi yaptıracak?"dedi Jack.Louis ona bakıp başını salladı."Beraber gidebiliriz senin işin varsa,ben de yaptırmayı düşünüyordum uzun zamandır"
"Jack seninle gelebileceğini söylüyor"dedi Louis.
"Evet,çok iyi olur"dedi Eleanor."İşi bittiğinde beni arar o zaman"
"Pekala,hoşçakal"dedi Louis kapatmadan önce.
"Ne dövmesi yaptıracaksın?"dedi telefonu masanın üstüne bırakırken.Jack'e baktığında gülümsediğini gördü."Bilmem"
"Harry'le ilgili bir şey istiyorum"
"Senin hiç Eleanor'la ilgili dövmen var mı?"dedi sonra."Mesela parmaklarındaki 28 sayısı?"
"Aslında onunla alakalı değil"
"Ondan önceki kız arkadaşın mı?"
Louis başını salladı.
"Anladım"
"Ne peki bu?Tarih mi belirtiyor?"
Louis başını salladı."28 Eylül"dedi."O gün evlenecektik sözde"
"Sonra ne oldu?"
"Sonra mı?"dedi Louis."Onu aldattım"
"Ah,üzgünüm"dedi Jack."Hatırlatmış gibi oldum"
"Aklımdan çıkmıyor zaten,önemi yok"diyen Louis'ye baktı."Onu unutamadın sanırım,hm?"dedi.
Louis ona bakmadı,onun erkek arkadaşı hakkında konuşuyordu ne de olsa.Utanması gerekiyordu.
"Bebeğinin annesi de değil bu sanırım"
"Değil"dedi Louis."Herneyse"
Jack omuz silkti ve önüne döndü."Konuşmak istediğinde burada olacağım"
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E/Larry
FanfictionLouis,Harry'yi aldattıktan ve baba olduktan yıllar sonra onunla tekrar karşılaşır. Harry'nin erkek arkadaşıyla yaşadığı evde.