Ve 2. Bölüm sizlerle :) bakalım Akay kıza yaklaşmanın yolunu nasıl bulacak :)
------------------
Yalansızdı sözlerim,
İlk kez kendime bu kadar yabancıyım.
Kusursuzdu sevgim,
İlk kez birine bu kadar yalınım.
Hatalıydı belki yüreğim,
Gecikmişliğim tek tutsaklığımdı.
Al senin olsun tüm benliğim,
Gözlerin günahım, kalbin yasağımdı."Hoşbuldum Akay bey, ben Ada."
Ada'nın bakışları adamın anlamlı gözlerinde kaybolmuştu. 'Ne kadar güzel bakıyordu öyle' diye düşünmeden edemedi. O Hikmet'te hiç öyle bakışlar yakalamamıştı. Sıcak, yakıcı, duygu dolu...
"Hikmet Pala," diye araya girdi Hikmet."Memnun oldum Hikmet bey," -hiç de memnun olmamıştı. Yerine geçip genç çifte baktı. "Evet, öncelikle tebrik ederim," ah, bir gün bir müşterisine bunu dediği için kendini öldürmek isteyeceğini hiç düşünmemişti.
"Teşekkürler," diye yanıtladı onu Hikmet. "Sizin hakkınızda çok şey duydum. Doğrusu organizasyonlarınız muhteşem. 'Sonsuz Aşk Organizasyon'la yarışıyorsunuz resmen.""Teşekkür ederim. Evet, Soner beyin yanında iki yıl çalıştım. Açıkçası orada edindiğim deneyim beni buralara getirdi. Onlarla rakip değil, dostuz diyelim."
"Hadi ama iş ve ticarette dostluk pek de dürüstlük çatısı altında olmuyor." Hikmet alay eder gibi gülünce, Ada ona ters bir bakış attı.
"Kişiliğe bağlı tabi. Soner de bende olgun ve saygı çerçevesinde görüşen kişileriz."Adam başını sağa sola salladı. Ada hemen araya girdi. "Şey organizasyonlarınızı görebilir miyiz?"
"Öncelikle bana hayal ettiğiniz düğünü anlatın. Size yardımcı olayım. Genelde kişiye ve isteklere bağlı organizasyonlar ayarlıyoruz. Bir kalıba uymak zorunda değiliz. O yüzden siz isteklerinizi sıralayacaksınız. Bende size bir kaç sunum hazırlayacağım."Ada 'bilmiyorum' der gibi dudaklarını büzdü. "Yani hiç düşünmedim açıkçası," dedi gülerek.
Akay kaşlarını çattı, sonra gülümsedi "Nasıl yani? Yapmayın, şuan sizin nişanlınızın ve benim aklımızı bulandırmamıza sebep olmanız lazım."
"Evet, ama gerçekten düşünmedim. Ama sadelikten yanayım. Çok abartı istemiyorum.""Peki, o zaman bundan renk olarak beyazı istediğinizi mi anlamam gerek?"
Kadın içinden bunu istese de "Hayır, ama mor veya turuncu olabilir," dedi. Bu renkleri de öylesine demişti. Yoksa düğününün bembeyaz bir konsepte olmasını isterdi. Eğer aşkla evlenseydi.Adam kadının gözlerinden bu renkleri içtenlikle söylemediğini anladı, ama üzerinde durmadı.
"Peki, çiçekleri ben ona göre ayarlarım o zaman. Tarih olarak ne düşünüyorsunuz?"
Hikmet sırıttı, "Bana kalsa önümüzdeki ay ama sevgilim Nisan'dan önce istemiyor."
"İyi ediyor," -'bunu söyledim mi ben?' Bakışları fark edince gülümsedi. "Yani bahar düğünleri her zaman çok daha renkli ve güzeldir. O zaman kır düğünü üzerinden gidelim.""Nisan ayı biraz riskli değil mi? Yağmur açısından?"
"Merak etmeyin, artık beş-altı gün öncesinden hava durumunu öğrenebiliyoruz. Aksilik olması durumunda müdahale edebiliriz."
O sırada Hikmet nişanlısının elini tuttu, "Gerçi bana göre sorun yok. Düğün biter bizde evimize gideriz. Değil mi sevgilim?" elinin üstüne bir öpücük kondurdu.
Akay'ın elindeki kalem kırılacaktı. Neden böyle olmuştu?Ada birden nişanlısına baktı ve "Düğünümün mahvolması sorun olmaz tabi benim için," diye tersledi adamı.
Akay yeni çıkan sakallarını kaşıyıp, "Oldu o zaman, ben bir kaç konsept hazırlayıp size bildireceğim. Bu konuda hanginizle muhatap olacağım," dedi.
Hikmet yüzünü buruşturdu, "Kesinlikle onunla."
Akay gülümsedi. "Peki. Ada hanım numaranızı alabilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAVETİYE - YASAK SERİSİ II / FİNAL
RomanceBir düğün, bu düğünü her şeyi ile organize eden bir şirket ve geline aşık olan şirket sahibi... Yasaklar nereye kadar kelepçeleyebilirdi sözleri... Yasak ne kadar mani olabilirdi iki yüreğin çarpıntısına... Akay... Hayatının aşkını arayan, yalnız bi...