Jestem idiotką!

2.2K 177 81
                                    

Chat: Księżniczko, Adrien chciał ci tylko pomóc!

LadyMari: Albo jestem wielką idiotką i właśnie wykrzyczałam ,,NIE, DZIĘKUJĘ!" do Adriena, kiedy chciał dać mi ściąge, tak, że każdy to słyszał, albo to tylko mi się przyśniło.

Chat: Boże, moja mała niezdarna Marynatka, ach.

LadyMari: Czekaj, czekaj! Wracając do tematu, ty... Ty chodzisz z nami do klasy! Wiedziałam, że do szkoły, ale tego się nie spodziewałam, ze mną do klasy, taki debil?

Chat: Spostrzegawcza, to ty nie jesteś

Chat: A tak co do tej wpadki, to wiesz... Adrien mówił mi, że rozumie, byłaś zestresowana i w ogóle...

LadyMari: Bożebożeboże, Adrien z tobą rozmawiał!? Pewnie kłamiesz i mówił, że jestem głupia! Tak! Na pewno!

Chat: Niee, mówił, że to nawet urocze  :3

LadyMari: ZAWSTYDZASZ MNIE.

LadyMari: Mama idzie, jak zobaczy jak mocno jestem czerwona, to ugh...

Chat: Ojj, Księżniczko! Ktoś tu się zadłużył! 

LadyMari: Przymknij się!

Uśmiech wpełzł mu na twarz i miał na niej tak zwanego banana. Był szczęśliwy, ale i zakłopotany. Jak on jej powie, że to on jest ADRIENEM? No jak?

Czekał już pięć minut, kiedy jego wybranka wróci i już miał wracać do lekcji, kiedy usłyszał powiadomienie.

Podbiegł do komórki, złapał ją w swe ręce i przeczytał wiadomość.

LadyMari: Jestem. Udałam, że wszystko okej, nie drążyła tematu. Gardzę tobą.

I wtedy w jego głowie pojawił się pewien pomysł. Czas się zabawić, pomyślał.

Chat: Cześć, Marinette ^^

LadyMari: Chat, dobrze się czujesz? Coś brał? Nino? Ygh, kto chce mi znowu truć dupę?

Roześmiał się, pokręcił głową i znów zaczął pisać.

Chat: Tutaj Adrien, spokojnie xd

LadyMari: AADRIEEN?

LadyMari: Ehe, to znaczy Adrien*?

Chat: Taak, to ja. Jak się czujesz? Podobno masz gorączkę i nie będzie cie w szkolę. 

LadyMari: Kto ci tak powiedział?

Chat: Chat. Powiedział, że ciągle jesteś czerwona, ciągle kaszlesz i w ogóle...

LadyMari: Aaa, hehe... Taak. To prawda.

Chat: Wiesz, będę mógł ci przynieść lekcje i pomóc z chemią. Widziałem, że na sprawdzianie nie dawałaś sobie rady, z chęcią cię podszkolę ^^

LadyMari: Ale to nic poważnego...

LadyMari: Co.

LadyMari: Ten, no... Jeżeli to nie kłopot, to jasne! Wpadaj!

Chat: To świetnie! Do zobaczenia! Napiszę ci, kiedy będę się szykował. Oddaje Chata

Chat: Witaj purriiinceess!

LadyMari: PIEPRZONY KRETYNIE!

LadyMari: TY CHOLERO ZAPYZIAŁA!

LadyMari: ZAPŁACISZ ZA TO, GÓWNIARZU!

Chat: Jestem od ciebie starszy o rok, ekhem.

Chat: Nie przesadzaj, umówiłem cię z Adim!

Chat: Umówiłem samego siebie z tobą, hah

Nie wysłane 

LadyMari: Na nauke. O jezu...

Chat: Masz czas?

LadyMari: Właśnie sobie przypomniałam w jakiej dupnej sytuacji jestem...

Chat: W sensie?

LadyMari: Zdjęcia...

Chat: Jakie zdjęcia?

LadyMari: Adriena ;-;

Chat: ... Nie wnikam po co ci jego zdjęcia i ile ich masz...

LadyMari: Czy to źle jak powiem, że dużo?

Chat: Eee... tak?

LadyMari: To nie obsesja! To do... Projektów, jest moją inspiracją

Chłopak posuwał głową ze zrozumieniem myśląc: Okeeej, wszystko jasne. Ale udawał mądrego.

Chat: Yhyym, już ci nie wierze w te bajeczki

LadyMari: Pff, bajeczki? Jeszcze czego

LadyMari: Kotku

LadyMari: Koteczku

LadyMari: Kiciusiu

LadyMari: Mój kochany kotku...

Chat: Taaaak?

LadyMari: Zobaczysz, że jak tylko wytropie cie, to ojj zobaczysz, będziesz błagał o litość, będę ci uprzykrzać życie...

Chat: UMÓWIŁEM CIE Z A D R I E N E M, A TY NARZEKASZ?

LadyMari: Jeżeli chodzisz ze mną do klasy, to widzisz jak się przy nim jąkam, no...

Chat: Pomyśl, że on to ja i po kłopocie

LadyMari: Ryknęłam XDD

LadyMari: Chociaż... Czy Adrien taki jest? Czy naprawdę chciałabym... Żeby... Taki był? Zabawny, rozbrajający... Nie, jest dobrze tak jak jest.

Nie wysłane

LadyMari: Adrien to ułożony i grzeczny chłopak

Chat: Mariś

Chat: Przykro mi, ale stwierdzam iż go nie znasz

LadyMari: Znalazł się wielki przyjaciel

Chat: Jeżeli jestem przyjacielem samego siebie to bardzo źle?

Nie wysłane

Chat: A no znalazł.

LadyMari: Kocie, przykro mi, że kończe tą naszą rozmowę, ale znów ci uciekam. Cześć!

Chat: Nie uciekaj, nie uciekaj niewiasto...

LadyMari nie jest aktywna

Chat: A no to cześć ;-;

Miraculum |SMS|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz