Otworzyła oczy jeszcze z lekka nieprzytomna, i rozciągnęła się, ziewając. Usiadła, odkryła się i mlaskała z uśmiechem na twarzy.
Po chwili jednak usłyszała nieprzyjemny dźwięk budzika i aby się go pozbyć, rzuciła w niego grubą encyklopedią. Podziałało.
-Rozwalony! Tak!- zadowolona ze swojego czynu rozpoczęła poszukiwania telefonu, który ukrył się gdzieś w pościeli.
Kiedy tylko go zdobyła, i złapała w dłoń, poczuła, jak ten wibruje, a do niej przychodzi ponad dziesięć wiadomości na minutę.
-Co się do cholery dzieje?- Mruknęła zdziwiona. Odblokowała urządzenie, i od razu została zaatakowana przez Alye.
-Stara, do cholery! Piszę do ciebie jak wariatka, co ty robisz!?- przyjaciółka dziewczyny zaczęła wydzierać się do słuchawki jak wariatka.
-Hej, Alya, przystopuj! Spałam! Co się dzieję!?
-Ja ci zaraz pokażę co się dzieje! Wbijaj na messa, kika, cokolwiek!- rozłączyły się, a ciemnowłosa wykonała polecenie.
Messenger:
40 wiadomości od Chloe
10 wiadomości od Nino
20 wiadomości od Chata
2 wiadomości od Adriena
100 wiadomości od Alyi
145 nowych wiadomości od nie dodanych znajomych.
Co się do cholery dzieje...
Na początku weszła w konwersację z Chloe.
Królowa: Ty suko... Jak mogłaś!? On jest MÓJ.
Królowa: Po
Królowa: Ża
Królowa: Łu
Królowa: Jesz.
Królowa: Jak śmiesz...
Królowa: Boże, ty?
Królowa: Taka marna kreatura?
Królowa: Chat Noir popełnia wielki błąd. Ty też. Zadźgam cię na śmierć...
-Zaraz co!? Chat Noir!?
Alya: STARA CHODŹ TU
Alya: DO CHOLERY
Alya: NIE WIEM JAK, I OD KIEDY, ALE MASZ PRZESRANE
Alya: WSTAWAJ PIEPRZONA KRETYNKO, PATRZ NA NAJNOWSZE WIADOMOŚCI, NADIA O TOBIE GADA W TELEWIZJI
Alya: JEGO FANKI CIE ZABIJĄ. CHLOE TEŻ. I ADRIEN.
-Tikki? Tikki! Budź się!- Podleciała do dziewczyny mała istota, zwana kwami. Patrzyła się na nią dziwnie.
-Co się dzieję?
-Nie mam pojęcia, ale mam podobno przerąbane. Chodzi o Chata. Nie wiem, co...
A.A: Marinette, czemu w wiadomościach piszą o was!?
A.A: Mari?
Chat: Hej skarbie, kochanie, budzimy się, nie ma spania, jest szósta, a ciebie nie ma!
Chat: Kiedyś to ja przez ciebie umrę ;-;
Chat: Z tęsknoty ;-;
Chat: O CHOLERA
CZYTASZ
Miraculum |SMS|
FanfictionZnacie to uczucie, gdy osoba z internetu rozumie cie lepiej niż nie jedna z realu? Ja tak. Takie uczucie posiada również Marinette oraz Adrien. Adrien zakochuję się w Marinette, ale nie potrafi jej tego powiedzieć. Nie wie o tym, że ona odwzajemnia...